Het feit dat het op een dergelijke wijze in het artikel is beschreven vind ik vreemd, niet het feit dat ze dergelijke eisen stellen, maar wel het feit dat ze dergelijke eisen stellen en van te voren zelf beseffen dat ze niet zijn in te wilgen en dat dat vervolgens JUIST hun spelletje is, ze kunnen net zo goed de boel direct opblazen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef sp3c het volgende:
live op CNN heeft het natuurlijk meer impact
Beslan gemist?
dat is feitelijk hetzelfde of vond je de Russische terugtrekking uit Tsjetsjenie een realistische eis?
Ik ga voor een hele flinke schep zout.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Beetje tendentieus Meki-bericht.
* Evil_Jur gooit een korreltje zout erbij/
nee ze willen aandacht, zie beslan, daar hadden ze ook wel meteen kunnen gaan schieten ipv videoboodschappen met onrealistische eisen naar buiten sturenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het feit dat het op een dergelijke wijze in het artikel is beschreven vind ik vreemd, niet het feit dat ze dergelijke eisen stellen, maar wel het feit dat ze dergelijke eisen stellen en van te voren zelf beseffen dat ze niet zijn in te wilgen en dat dat vervolgens JUIST hun spelletje is, ze kunnen net zo goed de boel direct opblazen.
dat doet niet terzakequote:Aan de andere kant vestigd het wel de aandacht op zaken die anders wellicht onderbelicht blijven.
Ik heb geen idee wat Rusland in Tsjetsjenie moet, of zijn veel Tsjetsjenen blij met Rusland? Dan is het prima, maar aan de huidige staat van Tsjetsjenie te zien zal dat wel meevallen.
Nieuwe video? Ja. Met oud materiaal? Mogelijk. Wat is het punt? Geen. Het is PrisonPlanet, en dus ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:33 schreef Hallulama het volgende:
U.S. Government Caught Red-Handed Releasing Staged Al-Qaeda Videos
Leuk, een NIEUWE Al-Qaeda video met beeldmateriaal uit een OUDE documentaire, in maart uitgezonden "The Road to Guantanamo".
Oh the games people play...
Oh, okay!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:41 schreef Monidique het volgende:
Nieuwe video? Ja. Met oud materiaal? Mogelijk. Wat is het punt? Geen. Het is PrisonPlanet, en dus ongeloofwaardig.
De video was nieuw, ook al zou er gebruik zijn gemaakt van oude, bekende beelden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Maar Monidique, oud materiaal als nieuw materiaal gebracht door de media, dat is toch niet echt netjes, of wel?
Ik heb geen flauw idee, maar Alex Jones' woord is niet geloofwaardig.quote:Of wil je zeggen dat die beelden NIET in die documentaire voorkomen?
Ja, joh, weet je, het gaat er eigenlijk ook niet echt om dat bepaalde nieuwsbronnen meer of minder geloofwaardigzijn dan anderen, het gaat om de balans, dus ik kijk stiekem gewoon allesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:45 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Overigens wel opmerkelijk, Halluluma. Dat je bepaalde nieuwsbrengers in twijfel trekt en dan komt met prisonplanet. Je kunt me niet wijsmaken dat daar objectiviteit hoog in het vaandel staat.
Al brengt Alex Jones het wel iets geloofwaardiger dan David Icke.
Blikvoer voor maanden: check!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:00 schreef Jarno het volgende:
Ja, nou, wat moet je er anders mee? Ik ken dat hele dagblad niet, ik ken de bronnen niet, ik zie alleen weer het zoveelste verhaaltje over een of andere aanslag die wellicht ooit veredeld is. Lekker voeden, die angst. Heb jij je noodpakket al in huis?
Ik denk ook dat het meer zo is dat bepaalde nieuwsbronnen gewoon completer zijn dan andere. Minder schreeuwerig en minder tabloid-achtig. Want nieuws is eigenlijk gewoon een vorm van vermaak en zo wordt het ook vaak gebracht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, joh, weet je, het gaat er eigenlijk ook niet echt om dat bepaalde nieuwsbronnen meer of minder geloofwaardigzijn dan anderen, het gaat om de balans, dus ik kijk stiekem gewoon alles![]()
Ja maar, ja maar, een pasgeboren baby bedenkt niet DAN al dat hij later winkeldief wil worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:06 schreef sp3c het volgende:
mjah als die mensen opgepakt worden zonder dat de reden ervan opgegeven worden dan begint ook weer iedereen (terecht) te zeuren dat er zomaar mensen in de gevangenis worden gegooid
wat moet men dan doen, gewoon wat verzinnen om de angst voor aanslagen te verkleinen?
Netwerk winkeldieven opgerold ... krijgen levenslang gevangenisstraf
BREAKING: HERD OF ANGRY PIGS FOUND BURNING DOWN MOSQUES, CHURGES, SYNAGOGUES, PARLIAMENTS AND OTHER SO CALLED HOLY BUILDINGS WORLD WIDE AFTER BEING CALLED EXTREMISTSquote:
Het grappige is dat dit soort complotverhalen van je heel wat meer angst en paranoia bij jou zelf blootleggen dan de meeste mensen zullen ervaren bij het lezen van een bericht over een vermeende aanslagpoging van islamieten in Tjechië op joden. Maar die ironie zal je vast zijn ontgaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:19 schreef Jarno het volgende:
Maar ik snap het wel hoor. Als 'we' niet bang zijn stemmen we natuurlijk nooit rechts en conservatief. En kunnen we ons natuurlijk nooit vinden in een oorlog die niet om vrijheid gaat, maar om olie en geld.
Maarja, zeg dat tegenwoordig nog hardop en je bent een terrorist.
Dank.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef watchers het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit soort complotverhalen van je heel wat meer angst en paranoia bij jou zelf blootleggen dan de meeste mensen zullen ervaren bij het lezen van een bericht over een vermeende aanslagpoging van islamieten in Tjechië op joden. Maar die ironie zal je vast zijn ontgaan
Leuke psychologie van de koude grond, maar, nee. Helaas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef watchers het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit soort complotverhalen van je heel wat meer angst en paranoia bij jou zelf blootleggen
Waren dat de joden? Waren dat Praagse joden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef speknek het volgende:
Konden ze op wachten hoor, door Irak te bom.. eh.. imperialistisch beze... ehm.. nouja, ze konden erop wachten!
Impliceer je nu dat buitenlands beleid geen invloed heeft op terroristen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef speknek het volgende:
Konden ze op wachten hoor, door Irak te bom.. eh.. imperialistisch beze... ehm.. nouja, ze konden erop wachten!
pff, de angst en de paranioa voor de vermeende aanslagpoging kost mij anders heel wat privacy hoor, dat dan naast het feit dat we steeds meer in een maatschappij leven waarin het doel wel de middelen heiligd .. martelen mag weer, hip hoiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef watchers het volgende:
Het grappige is dat dit soort complotverhalen van je heel wat meer angst en paranoia bij jou zelf blootleggen dan de meeste mensen zullen ervaren bij het lezen van een bericht over een vermeende aanslagpoging van islamieten in Tjechië op joden. Maar die ironie zal je vast zijn ontgaan
Eeh, juist wel, toch, of hoe bedoel je die vraag precies?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef Monidique het volgende:
Impliceer je nu dat buitenlands beleid geen invloed heeft op terroristen?
Ook gewoon geld. Je zult maar fietsen zonder licht en geen ID bij je hebben. Dure grap hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef moussie het volgende:
pff, de angst en de paranioa voor de vermeende aanslagpoging kost mij anders heel wat privacy hoor,
Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef Monidique het volgende:
Impliceer je nu dat buitenlands beleid geen invloed heeft op terroristen?
ghehe .. en da's alleen maar het begin .. iemand moet toch al die bewaking betalen ..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Ook gewoon geld. Je zult maar fietsen zonder licht en geen ID bij je hebben. Dure grap hoor.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |