Is daar een film van dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie speelde Bowser (in de film King Koopa genoemd) in Super Maro Bros. (de film)?
Gaat dat zo hier?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangezien die vraag er al dik 4 uur staat vond ik het wel tijd voor een nieuwe![]()
Nee, normaal wordt er al na 15 minuten een nieuwe vraag ingegooid. Vier uur is echt een unicumquote:
Yup, staat hier naast me in de kast op VHS. Flinke tijd geleden gekocht, en nog steeds niet gekekenquote:
VHS? Is dat niet een soort groot cassette-bandje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yup, staat hier naast me in de kast op VHS. Flinke tijd geleden gekocht, en nog steeds niet gekeken
Heb je misschien een screenshot van de man?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Blijft deze vraag ook 4 uur openstaan![]()
Een hint?
Grote gok: Dennis Hopper?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is een beetje een "springerige" achternaam
Ik denk inderdaad dat het nog even gaat duren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Blijft deze vraag ook 4 uur openstaan![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:09 schreef sjaak-ie het volgende:
Columbus? (is eigenlijk de enige die ik ken)
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jacob Roggeveen ?
Welkom hier LangeTabbetje! Geen gebruik gemaakt van Google hoop ik?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jacob Roggeveen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |