Is daar een film van dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie speelde Bowser (in de film King Koopa genoemd) in Super Maro Bros. (de film)?
Gaat dat zo hier?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangezien die vraag er al dik 4 uur staat vond ik het wel tijd voor een nieuwe![]()
Nee, normaal wordt er al na 15 minuten een nieuwe vraag ingegooid. Vier uur is echt een unicumquote:
Yup, staat hier naast me in de kast op VHS. Flinke tijd geleden gekocht, en nog steeds niet gekekenquote:
VHS? Is dat niet een soort groot cassette-bandje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yup, staat hier naast me in de kast op VHS. Flinke tijd geleden gekocht, en nog steeds niet gekeken
Heb je misschien een screenshot van de man?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Blijft deze vraag ook 4 uur openstaan![]()
Een hint?
Grote gok: Dennis Hopper?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is een beetje een "springerige" achternaam
Ik denk inderdaad dat het nog even gaat duren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Blijft deze vraag ook 4 uur openstaan![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:09 schreef sjaak-ie het volgende:
Columbus? (is eigenlijk de enige die ik ken)
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jacob Roggeveen ?
Welkom hier LangeTabbetje! Geen gebruik gemaakt van Google hoop ik?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jacob Roggeveen ?
Oei! Dat hoop ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Welkom hier LangeTabbetje! Geen gebruik gemaakt van Google hoop ik?
Dat zou flauw zijnquote:
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:31 schreef DSanka het volgende:
Al naar Grauzone met het prachtige Eisbär geluisterd LangeTabbetje
Ok! Krijgen we dan nu een vraag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zou flauw zijnHeb in heel veel delen geleden een paar keer meegedaan. De lol is juist geen google. In musea hier op de Filipijnen kom je nogal eens wat Hollandse namen tegen van zeevaarders die Spaanse galjoenen de grond in hebben geboord. Olivier van Noort ben ik ook al een paar keer tegengekomen.
Effe denken.......quote:
Sorry voor het vragen danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zou flauw zijnHeb in heel veel delen geleden een paar keer meegedaan. De lol is juist geen google. In musea hier op de Filipijnen kom je nogal eens wat Hollandse namen tegen van zeevaarders die Spaanse galjoenen de grond in hebben geboord. Olivier van Noort ben ik ook al een paar keer tegengekomen.
Ik had 2 opties. Mijn eerste gedachte bleek fout te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry voor het vragen danAls er een "nieuwe" speler binnen komt vallen met direct het goede antwoord gaat er hier een alarm af.. soms ook vals alarm dus!
Om zo meer dingen te kunnen verspreiden? (lees nieuws,reclame etc)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Effe denken.......
Waardoor zijn de Nederlandse Omroepen (toen nog enkel radio) toch maar begonnen aan het uitzenden van televisie terwijl ze er eigelijk faliekant tegen waren ?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Effe denken.......
Waardoor zijn de Nederlandse Omroepen (toen nog enkel radio) toch maar begonnen aan het uitzenden van televisie terwijl ze er eigelijk faliekant tegen waren ?
Je bent wel warm, maar nog niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Om zo meer dingen te kunnen verspreiden? (lees nieuws,reclame etc)
De mensen kochten waarschijnlijk ook allemaal tvs toen?
Nopequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Ze wilden mee in de technologische ontwikkeling?
De STER bestaat pas sinds de jaren 60. Dit speelde begin jaren 50 ergensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef doeka het volgende:
Voor de reclame opbrengsten?
Maar het is wel goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |