Een echte discussie kan alleen bestaan als beide partijen in principe bereid zijn zich te laten overtuigen. Dat heb ik op Fok! nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Maar ze doen net alsof het een echte discussie is.
In de 'intelligentere' subfora. HOC en TTKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Een echte discussie kan alleen bestaan als beide partijen in principe bereid zijn zich te laten overtuigen. Dat heb ik op Fok! nog nooit meegemaakt.
Nee. Maar ik erger me ook niet aan het gebrek aan inhoud.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef OllieA het volgende:
En wou je dan de inhoudelijkheid van TTK opkrikken door te slowchatten?
Welnee. De slowchats waar ik heb rondgehangen gingen vrijwel nooit over het onderwerp van het subforum. Wat dat betreft heeft OllieA wel gelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Gaan de slowchats in SHO echt alleen maar over de showbiz?
Ik zei dat ik het niet kán...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Je zei net toch dat je dat niks vindt.
Dat klinkt alsof TTK daar boven zou moeten staan, of zo. Wat ik echt onzin vind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef OllieA het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie hier in TTK zo'n SC-kanaaltje hebben geopend.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat slowchats er vooral waren voor de mensen die affiniteit hebben met dat bepaalde subforum, en dat je dan lekker kunt kletsen met die mensen.
Inderdaad, het moet niet elitair worden. Lekker laagdrempelig, geschikt voor iedereen die het wil.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Dat klinkt alsof TTK daar boven zou moeten staan, of zo. Wat ik echt onzin vind.
Tja, doe dat dan op IRC of MSN. Denken jullie nu echt dat jullie geneuzel interessant is om na te lezen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof TTK daar boven zou moeten staan, of zo. Wat ik echt onzin vind.
Ik ben het wel eens met wyccie:
[..]
Wie verplicht je dit allemaal terug te lezen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:45 schreef OllieA het volgende:
Tja, doe dat dan op IRC of MSN. Denken jullie nu echt dat jullie geneuzel interessant is om na te lezen?
Je zit al de hele tijd te zoeken naar het antwoord 'Klik het topic dan niet aan'. Ik ben wel benieuwd wat voor snedig antwoord je van tevoren hebt bedacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:45 schreef OllieA het volgende:
Tja, doe dat dan op IRC of MSN. Denken jullie nu echt dat jullie geneuzel interessant is om na te lezen?
Degene die ook de Flippo's heeft bedacht? Of een wannabe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Wie bedenkt dat soort acties?
Zo'n aflevering duurt maar twintig minuten. Als ik blijf slowchatten ben ik ook zo twintig minuten verder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:08 schreef wyccie het volgende:
Nu?!? Ben je morgen vrij?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Dat is ook zo. Ga maar South park kijken dan.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat me stoort is dat TTK een slowchatforum is geworden.
A_R is een lieverd, ...
Ik neem mijn forum zeker wel serieus. In ieder geval de kunstkant ervan.quote:... maar hij neemt zijn eigen forum niet serieus.
TTK wordt een forum van mensen die elkaar aardig vinden. En die gaan met elkaar babbelen.
Ik heb even flarden gelezen, maar ik verbaas me erover dat mensen nog zulke lappen tekst als Ollie weten te produceren midden in de nacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:13 schreef Lienekien het volgende:
Zo. Dát was leuk, jullie geneuzel van afgelopen nacht nalezen. De prijs voor de grootste neuzel gaat naar OllieA.
Jij vat mijn bericht wel heel treffend samen eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
tvp
Goed verhaal, AR.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ik ook van jou ouwe brombeer
[..]
<knip>
Inderdaad. En het is meer dan OllieA verdient, want de ouwe brombeer wilde alleen maar even vertellen dat hij dit hier onzin vindt, ookal verpakt hij dat in de vorm van een vraag.quote:
Ik ben de laatste tijd erg druk met allerlei voorbereidingen. Dus ook maar weinig online. Nu zit ik op mijn werk, het is even wat rustiger.quote:
Voorbereidingen voor wat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg druk met allerlei voorbereidingen. Dus ook maar weinig online. Nu zit ik op mijn werk, het is even wat rustiger.
Goed! Ik geniet van allebei.quote:Hoe gaat het met je opleiding? En de kiddo's?
Hebben jullie een leuk huisje kunnen vinden LX??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg druk met allerlei voorbereidingen. Dus ook maar weinig online. Nu zit ik op mijn werk, het is even wat rustiger.
Hoe gaat het met je opleiding? En de kiddo's?
1) Zie je mailboxquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:48 schreef Augustina het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor wat?
[..]
Goed! Ik geniet van allebei.![]()
Morgen openhuizenroute. Er staat veel te koop en we hebben geen haast, dus we kijken rustig totdat we iets vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hebben jullie een leuk huisje kunnen vinden LX??
checkquote:
Ik red me prima, maar het vergt wel een goede planning en doorzettingsvermogen.quote:2) Gelukkig. Valt het nog goed te combineren?
Ah, goed om te horen dat je weer het dametje bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef Augustina het volgende:
Het gaat goed met mij! Nu weer wel tenminste. (Ik heb een tijdlang ernstige hoofdpijnen gehad, maar vandaag ben ik weer het dametje.)
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |