Ze lijken allebei nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef rubbereend het volgende:
lijkt totaal niet
Neu, ze houden zich voornamelijk met dit bezig, hersenpan is chemo-depot.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Die speknek is niet bijster slim
ik moest lachenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze lijken allebei niet
Ik ben meer een Yvon Jaspers-type
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Neu, ze houden zich voornamelijk met dit bezig, hersenpan is chemo-depot.
Maar goed, Schwarzenegger heeft t geschopt tot gouveneurquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Wanneer wordt die Neset Icli tot nieuwe lijsttrekker van de pvda gekozen ? (als dit geen 'kontje' is om stemmen te winnen weet ik het ook niet meer ...)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed, Schwarzenegger heeft t geschopt tot gouveneur
ff kijken danquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
leuk morgen Pastors
Any Turk will do, zolang ze hun kop maar houden, en da's met deze meneer goed te doen. Woutertje, come and get it!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wanneer wordt die Neset Icli tot nieuwe lijsttrekker van de pvda gekozen ? (als dit geen 'kontje' is om stemmen te winnen weet ik het ook niet meer ...)
- Wat denkt u over de nieuwe begroting ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Any Turk will do, zolang ze hun kop maar houden, en da's met deze meneer goed te doen. Woutertje, come and get it!![]()
Ik vraag me af wat lever en nieren dan zijn. Wat een chemiewinkel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
ja vind ik als gast wel leuk jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |