Zoals nu op Nederland 1.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
Ik had die jochies al vaker gezien op tv

of bij mij komen inwonenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
Fatimadie kan na haar hjockey carriere lekker op tv gaan werken en een zangcarriere beginnen.

ze wil uitgewoont wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ze valt op grote potige kerels, niet op nerds jorien![]()

quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Dat Hockeysletje lijkt mij teveel op die enge Inge de Bruijn

daar heb ik nooit naar geluisterd der stemquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik dr mn bed uitschop, maar ze praat wel irritant

ja inderdaad, vergooi je leven maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In die vent moeten meer testosteron, anabolen en steroiden gespoten zijn dan je nodig hebt om een volledig wielerpeloton een Tour de France of zes te doen rijden ...

Ze lijken allebei nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef rubbereend het volgende:
lijkt totaal niet

Neu, ze houden zich voornamelijk met dit bezig, hersenpan is chemo-depot.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Die speknek is niet bijster slim

ik moest lachenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze lijken allebei niet
Ik ben meer een Yvon Jaspers-type

quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Neu, ze houden zich voornamelijk met dit bezig, hersenpan is chemo-depot.

Maar goed, Schwarzenegger heeft t geschopt tot gouveneurquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]

Wanneer wordt die Neset Icli tot nieuwe lijsttrekker van de pvda gekozen ? (als dit geen 'kontje' is om stemmen te winnen weet ik het ook niet meer ...)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed, Schwarzenegger heeft t geschopt tot gouveneur

ff kijken danquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:
leuk morgen Pastors

Any Turk will do, zolang ze hun kop maar houden, en da's met deze meneer goed te doen. Woutertje, come and get it!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wanneer wordt die Neset Icli tot nieuwe lijsttrekker van de pvda gekozen ? (als dit geen 'kontje' is om stemmen te winnen weet ik het ook niet meer ...)

- Wat denkt u over de nieuwe begroting ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Any Turk will do, zolang ze hun kop maar houden, en da's met deze meneer goed te doen. Woutertje, come and get it!![]()

Ik vraag me af wat lever en nieren dan zijn. Wat een chemiewinkel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
[..]

ja vind ik als gast wel leuk jaquote:

Ik denk dat we zelf wel uitmaken waarvoor we respect hebben. Balkenende werkt ook 80 uur per week, moet hij ook respect hebben? Krijgen bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef dVTB het volgende:
. Een klein beetje meer respect is wel op z'n plaats.

telt dat als werk? 80 uur per week uit je nek lullen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat we zelf wel uitmaken waarvoor we respect hebben. Balkenende werkt ook 80 uur per week, moet hij ook respect hebben? Krijgen bedoel ik.

ja?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat we zelf wel uitmaken waarvoor we respect hebben. Balkenende werkt ook 80 uur per week, moet hij ook respect hebben? Krijgen bedoel ik.

Die gaat ook meerdere malen terugkeren als een soor side kick .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Aoristus het volgende:
Charles Groenhuijsen was er pas geleden nog

Ja, nu je het zegt, maar nu is hij straks ook weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Aoristus het volgende:
Charles Groenhuijsen was er pas geleden nog

Een beetje zoals die twee oude mannetjes in de muppet show?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef maril het volgende:
Die gaat ook meerdere malen terugkeren als een soor side kick .

Ja, hij zal wel de nieuwe Jan Mulder worden, want dat is goed voor het reorganisatiegevoelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef Arcee het volgende:
Charles is altijd in voor een dwarsliggende mening.

What the fuck is de donateursverenigingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:56 schreef Suko het volgende:
* Esther Jacobs, trekt de stekker uit haar Donateursvereniging.

Ook geen idee, dit misschien: http://www.donateursvereniging.nl/quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
What the fuck is de donateursvereniging

decolleté-wise?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is open huis vanavond bij Heleen

ze is watquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef PLAE@ het volgende:
Dat wijf kreeg weer veels te veel aandacht. Ze is neukbaar enzo maar heeft verder niks interessants te melden. Terwijl er wel andere interessante mensen aan tafel zitten.

Indeed, Zapservice ga ik voor zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:41 schreef Aoristus het volgende:
Andre van Duin maakt het weer helemaal af he?

http://www.donateursvereniging.nl/ Blijft vaag, dat wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:
Wie is dat tempo teammens eigenlijk?

Ach man, ga toch haar boekje lezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
fuckable
Dit is trouwens een mooie vrouw op een bepaalde manier.

Ja, er zijn mensen die geloven dat je geld teveel hebtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Suko het volgende:
[..]
http://www.donateursvereniging.nl/ Blijft vaag, dat wel.

Daarom komt hij dat natuurlijk in Nederland vertellen. Het zou 'm sieren als hij 24/7 Ayaan Hirschi Banali zou volgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
Charles weer he, alle is beter in Amerika. Wat dacht je van frauderende dominees daar!!!

Nou, inderdaad. Goed dat ze dat er bij zeiden.quote:

Ik dacht haar al van gezicht te kennen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Suko het volgende:
Ze had zich aangemeld voor Expeditie Robinson! Weg met u.loose-loose-situatie, indeed meid. En drammen is doorzettingsvermogen zegt ze. Arrrgggggg!

Van mij mag-ie. Sjarrel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:56 schreef PLAE@ het volgende:
Is Charles uberhaupt aan het woord geweest?moet dat een nieuwe Jan Mulder worden ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |