Die gaat huilen zo, op zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef Kinga het volgende:
Mies heeft rooie wangetjes...
Nou inderdaad, zoals ie net ff naar Tijn keek, ik dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Moet je die Jeroen zien zitten...tis net een echt advocaatje...ik ben benieuwd. Zet hem op straks Jeroen.
Ik ben geen user die alleen maar één persoon afkraakt, en de ander ophemelt, maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
Eh. Wat een kutopening Egbert.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Nee joh ze zetten Sem als boeman neer dus die eruit maandagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Het streven van Jeroen en Egbert zou zijn om tot een oplossing te komen, ik vond het wel goed van Eggie dat ie benadrukte dat beide partijen proberen openingen te vinden maar dat het bij beiden op niets uitloopt. Kortom, wat de kern van de ruzie is (waar Jeroen nu over bazelt) doet al niet meer ter zake. Ze hebben gewoon tijd nodig om weer nader tot elkaar te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen doet t echt heel erg goed. De gescheidenis samenvatten, pijnpunten aansnijden om vervolgens tot een adviserende conclusie te komen.
dat was een uur NA de 3 keer houd je bekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
eerlijk gezegd.... signalen van Tijn? waren die er uberhaupt? kan me nog herinneren in de keuken dat juist semih een gesprek wilde beginnen en dat tijn keihard zijn rug naar hem toedraaide...
Hij bedoelt gelijk na de shift, waarbij Semih nog 3x hou je bek zei.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
eerlijk gezegd.... signalen van Tijn? waren die er uberhaupt? kan me nog herinneren in de keuken dat juist semih een gesprek wilde beginnen en dat tijn keihard zijn rug naar hem toedraaide...
Ow kan. Mijn geheugenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij bedoelt gelijk na de shift, waarbij Semih nog 3x hou je bek zei.
Oh jawel, hij maakt heel goed duidelijk dat hij zich eraan ergert dat Tijn telkens de grens opzoekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Netel het volgende:
Waarom praat Semih nu weer? hij doet de zaak niet veel goed..
Pak je prullebakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik moet schijten nu
Maar Tijn maakt geen gebruik van de mogelijkheid iets terug te zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef demins het volgende:
Semih legt nog even uit dat het hem alleen maar om de macht gaat!![]()
Dat neem ik hem niet kwalijk, hij heeft niet voor niets aangegeven dat ie er nog niet aan toe was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef heksie69 het volgende:
semih maakt het conflict weer groter
ik vind hem klinken als een jongste broertje dat jaloers is op de aandacht die zijn andere broertjes krijgen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh jawel, hij maakt heel goed duidelijk dat hij zich eraan ergert dat Tijn telkens de grens opzoekt.
Inderdaad, nogal een mes in je rug erbij zeg maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef CartWOman het volgende:
Tijn vindt het wel best... al die tijd dat hij dacht dat hij een leuke band had met Semih. terwijl Semih zich blijkbaar ergerde. Lekker dan.![]()
Dat is nog steeds zo natuurlijk, alleen haalt ie dat er maar niet bij. Ook wel zo verstandig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
In het begin waren er toch ook irritaties omdat Tijn en Micheline het wel goed met elkaar konden vinden?
En terecht!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne is kritisch over de exitdineropening van Tijn.
het woordje 'nog' is wel belangrijk, hiermee geeft hij aan dat de deur niet definitief gesloten is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
Etienne "jij gaf zondag geen opening, want jij zei achteraan je verhaal: ik geef nog geen opening"
Sterk punt
Ja die word Maandag door Tijn genomineerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alleen E10 durft een vraag te stellen.
ja en Semih heeft er niks van gezegd omdat ie dacht, ach Tijn is leuk dus dan kun je meer hebben, na het conflict kon ie dat dus minder goed hebben. Logischquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef CartWOman het volgende:
Tijn vindt het wel best... al die tijd dat hij dacht dat hij een leuke band had met Semih. terwijl Semih zich blijkbaar ergerde. Lekker dan.![]()
Precies!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
Ze hoeven het toch niet goed te maken?
Ze (vooral Tijn) moeten gewoon ophouden met zeiken en doorgaan met het normale leven, en elkaar negeren.
Zeker, de verstandhouding tussen Rik en Tijn is inderdaad anders en zo ook met Semih en Micheline.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Nu komt t los.
Ik vind dat Semih wel een punt heeft.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
Een erg verzoenende sfeer heerst er iig nog niet.
Minder goed? Da's een understatement want Semih praat sinds de ruzie opeens alles van Tijn in het negatieve, dan had 'ie eerder z'n mond moeten opentrekken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en Semih heeft er niks van gezegd omdat ie dacht, ach Tijn is leuk dus dan kun je meer hebben, na het conflict kon ie dat dus minder goed hebben. Logisch![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Netel het volgende:
volgens dokter Phil telt allles wat je VOOR de MAAR zei niet meer mee...
Nee Tijn weet maat te houdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Capaja het volgende:
tijn heeft gelijk, het gaat niet om micheline en semih
maar om het feit dat semih GEEN maat weet
als iemand stop zegt snapt hij dat niet
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:05 schreef avonne het volgende:
Tijn lijkt wel een overslaande plaat
(vinyl, ben ik nou oud?)
Ze zijn bang dat Semih of Tijn denkt ze een partij kiezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het wel erg matig dat de rest van de groep zich zo passief opstelt nu.
Dat is het ook, daarom zijn het ook pussies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat Semih of Tijn denkt ze een partij kiezen.
Ik vind het net een jochie met dikke tieten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Kinga het volgende:
Dat hóófd van Micheline, ik raak er niet over uitgepraat
telkens ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee Tijn weet maat te houden![]()
Telkens BB uitdagen met opdrachten, dat is maat houden![]()
Go Semih![]()
Mies is moe, zij moet naar bedje toe.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij heeft Mies een opvlieger, of heeft rooie kop door de zenuwen.
Maar dat deed ie dus juist niet omdat ie dacht Tijn is leuk dus wat maakt het uit. Dat het wat uitmaakt telt natuurlijk pas achteraf, ná een conflict. En hij trekt niet alles van Tijn in het negatieve, zoals hij ook al zei, af en toe kan ie best lachen om grapjes van Tijn, dus het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Minder goed? Da's een understatement want Semih praat sinds de ruzie opeens alles van Tijn in het negatieve, dan had 'ie eerder z'n mond moeten opentrekken.
Dat zeg ik al vanaf het begin, stelletje zielige watjes zijn hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
In feite gaat het nergens over. Twee volwassen mannen die hun conflictje niet kunnen oplossen, DUS daarom maar de groep erbij betrekken![]()
![]()
Sensatiebak die je bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
on topic:
ik vind dit eigenlijk helemaal niet interessant. Alleen als het leidt tot matten, of als de andere bewoners ook boos gaan worden. Maar dat verwacht ik niet.
Plus het niet mogen rennen in het rad en dan toch testen wanneer het rennen is, net zolang tot BB een waarschuwing plaatst op het plasma schermquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
telkens ?
1 keer met niet uit bed komen, waar niemand van kon vermoeden dat de hele groep een sanctie zou krijgen
De groep moet natuurlijk ook zeggen: Hallooooooooo! Zoek het lekker even zelf uit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf het begin, stelletje zielige watjes zijn het
Dat was Tijn niet, dat was Sabrinaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plus het niet mogen rennen in het rad en dan toch testen wanneer het rennen is, net zolang tot BB een waarschuwing plaatst op het plasma scherm
Plus toch nog ff een suikerklontje aanraken
Jij hebt duidelijk teveel naar de voorbereiding van het pleidooi van Jeroen gekeken ipv naar Eggie en Semih![]()
Volgens mij heeft Tijn in de tussentijd ook alweer geroepen dat het voor hem betreft einde is...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Semih noemt een goed voorbeeld van het proces dat al gaande is, wat meer naar elkaar toe te komen.
Dat Tijn hem in een grap betrok, dat je ook door dat soort dingen weer wat naar elkaar kan toegroeien.
Daar moet echt heel erg veel voor gebeuren, dus dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Straks keert de groep zich nog naar Big Brother.
Hear Eggiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef Netel het volgende:
Rik: Tijn en Semih kunnen elkaar nu wel een handje geven, maar zo WERKT het niet
Wat is het nut van deze avond, leg me dat nou eens uit!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef Inca het volgende:
Zo Sem zijn zender word afgepakt met andere woorden BEK HOUWE
SAAIII dat is hard jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt (weer) saai...
Dat hebben ze beide meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tijn in de tussentijd ook alweer geroepen dat het voor hem betreft einde is...
mwa gekeken niet echt, meer mn vingers kapot getiktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plus het niet mogen rennen in het rad en dan toch testen wanneer het rennen is, net zolang tot BB een waarschuwing plaatst op het plasma scherm
Plus toch nog ff een suikerklontje aanraken
Jij hebt duidelijk teveel naar de voorbereiding van het pleidooi van Jeroen gekeken ipv naar Eggie en Semih![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Je kunt toch wel iets bespreken zonder daar iets mee te doen?!!?"
Helemaal waar. Ik kan er niet tegen dat Jeroen niet serieus word genomen.
Hij ziet er bescheten uit.quote:
Poep aan je schoenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Er is iig iemand die er vanavond beter van is geworden en dat is Jeroen.
Dat zei Etiënne.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:15 schreef yellowfirst het volgende:
Petje af voor Marcia...............door het conflict ontstaat groepsvorming....
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ja Tijn, dat heeft tijd nodig. Tot maandag wel te verstaan
Ja, volgens mij is Tijn Semih een exit aan het aannaaienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ja Tijn, dat heeft tijd nodig. Tot maandag wel te verstaan
Denk het welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:17 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft BB dit rechtbankspelletje verzonnen om de uitzending van a.s. maandag te vullen...![]()
voor morgen denk ik, dan kan maandag het feessie hoerenfeest avondvullend worden uitgezonden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:17 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft BB dit rechtbankspelletje verzonnen om de uitzending van a.s. maandag te vullen...![]()
...en dan het Nederlandse publiek laten SMS-en wie er gelijk heeft, Semih of Tijn....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:17 schreef Dr_Greene het volgende:
Inderdaad erg jammerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn toch behoorlijk eensgezind op dit moment. Semih en Tijn dan...
Ook "A few good men" gezien gisteren...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het welSpannend muziekje eronder en je hebt weer "spanning en sensatie"
En dat mag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:20 schreef Kinga het volgende:
Semih vindt Tijn een boerenlul.
Hij beledigd niemand nu. BB moet nu op t scherm in de lounge laten zien dat ze moeten blijven daar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef Addi het volgende:
Tijn zegt niets. Sem gaat maar door met beledigen.
Nee,dat is in dit geval respectloos.quote:
Maar daar kan Tijn niks aan doen! Zegt ie ook...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef Addi het volgende:
Semih doet er nog een schepje bovenop,....je bent een boerenlul!
Nee, inderdaad. Tijn wacht gewoon tot Semih weer weg is en gaat dan zijn gal weer spuwen tegen over iedereen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef Addi het volgende:
Tijn zegt niets. Sem gaat maar door met beledigen.
ja dat dacht ik ook maar heeft iemand dat al gezegd ????quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was Tijn niet, dat was Sabrina
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wanneer is het gemaskerde bal gepland
Niet waar. We leven toch niet in een knuffelgemeenschap waar de Teletubbies de graadmeter zijn?! Je moet elkaar gewoon dingen vertellen, dat constante lief doen tegen elkaar resulteert alleen maar in meer irritatie en achterbaks gelul.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,dat is in dit geval respectloos.
net of er iets mis is met de lul van een boer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Semih: Als ik je een boerenlul vind, dan vind ik je een boerenlul. En nu vind ik je een boerenlul...
Da's weer 3 keer!!!
Als Tijn nu z'n mond opentrekt wordt het weer ruzie vermoed ik. Ik denk dat Tijn eerder 'slikt' op dit moment om erger te voorkomen... Semih gooit er schep na schep bovenop.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Tijn wacht gewoon tot Semih weer weg is en gaat dan zijn gal weer spuwen tegen over iedereen.
In negenvoud dus
nou dat vind ik wel respect verdienen. Hij kan ook (ongemeend) sorry zeggen, the easy way out of zeggen wat ie echt vind.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:23 schreef avonne het volgende:
Semih "ik wil geen excuus aanbieden, omdat ik denk dat ik het weer zou doen"
hee, dat mag niet hoor, das rascisme! ja neeee..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef wolferl het volgende:
Als ik tijn was zou ik nu weglopen, laat ze lekker in hun eigen kots stikken. Semih noemt Tijn Boerenlul. Het is zelf een Shoarmahoer.
Ik weet dat je jong bent en nog een hoop te leren hebt dus laat maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. We leven toch niet in een knuffelgemeenschap waar de Teletubbies de graadmeter zijn?! Je moet elkaar gewoon dingen vertellen, dat constante lief doen tegen elkaar resulteert alleen maar in meer irritatie en achterbaks gelul.
Als die stumperd nou gewoon toegeeft en zegt spijt te hebben, blijft hij maandag. Nu niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef Addi het volgende:
Nu weet Sem niet meer hoe hij moet draaien om eruit te komen,valt in herhalingen.
Vrouw zoekt boerenlul of hoe heet dat programma...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:25 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
net of er iets mis is met de lul van een boer.
Dat is wel heel erg makkelijk. Waarom zou je 't me niet willen uitleggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik weet dat je jong bent en nog een hoop te leren hebt dus laat maar.
Doe eens normaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik weet dat je jong bent en nog een hoop te leren hebt dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |