Die gaat huilen zo, op zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef Kinga het volgende:
Mies heeft rooie wangetjes...
Nou inderdaad, zoals ie net ff naar Tijn keek, ik dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Moet je die Jeroen zien zitten...tis net een echt advocaatje...ik ben benieuwd. Zet hem op straks Jeroen.
Ik ben geen user die alleen maar één persoon afkraakt, en de ander ophemelt, maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
Eh. Wat een kutopening Egbert.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Nee joh ze zetten Sem als boeman neer dus die eruit maandagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Het streven van Jeroen en Egbert zou zijn om tot een oplossing te komen, ik vond het wel goed van Eggie dat ie benadrukte dat beide partijen proberen openingen te vinden maar dat het bij beiden op niets uitloopt. Kortom, wat de kern van de ruzie is (waar Jeroen nu over bazelt) doet al niet meer ter zake. Ze hebben gewoon tijd nodig om weer nader tot elkaar te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen doet t echt heel erg goed. De gescheidenis samenvatten, pijnpunten aansnijden om vervolgens tot een adviserende conclusie te komen.
dat was een uur NA de 3 keer houd je bekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
eerlijk gezegd.... signalen van Tijn? waren die er uberhaupt? kan me nog herinneren in de keuken dat juist semih een gesprek wilde beginnen en dat tijn keihard zijn rug naar hem toedraaide...
Hij bedoelt gelijk na de shift, waarbij Semih nog 3x hou je bek zei.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
eerlijk gezegd.... signalen van Tijn? waren die er uberhaupt? kan me nog herinneren in de keuken dat juist semih een gesprek wilde beginnen en dat tijn keihard zijn rug naar hem toedraaide...
Ow kan. Mijn geheugenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij bedoelt gelijk na de shift, waarbij Semih nog 3x hou je bek zei.
Oh jawel, hij maakt heel goed duidelijk dat hij zich eraan ergert dat Tijn telkens de grens opzoekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef Netel het volgende:
Waarom praat Semih nu weer? hij doet de zaak niet veel goed..
Pak je prullebakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik moet schijten nu
Maar Tijn maakt geen gebruik van de mogelijkheid iets terug te zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef demins het volgende:
Semih legt nog even uit dat het hem alleen maar om de macht gaat!![]()
Dat neem ik hem niet kwalijk, hij heeft niet voor niets aangegeven dat ie er nog niet aan toe was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef heksie69 het volgende:
semih maakt het conflict weer groter
ik vind hem klinken als een jongste broertje dat jaloers is op de aandacht die zijn andere broertjes krijgen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh jawel, hij maakt heel goed duidelijk dat hij zich eraan ergert dat Tijn telkens de grens opzoekt.
Inderdaad, nogal een mes in je rug erbij zeg maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef CartWOman het volgende:
Tijn vindt het wel best... al die tijd dat hij dacht dat hij een leuke band had met Semih. terwijl Semih zich blijkbaar ergerde. Lekker dan.![]()
Dat is nog steeds zo natuurlijk, alleen haalt ie dat er maar niet bij. Ook wel zo verstandig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
In het begin waren er toch ook irritaties omdat Tijn en Micheline het wel goed met elkaar konden vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |