Die gaat huilen zo, op zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef Kinga het volgende:
Mies heeft rooie wangetjes...
Nou inderdaad, zoals ie net ff naar Tijn keek, ik dacht hetzelfde!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Moet je die Jeroen zien zitten...tis net een echt advocaatje...ik ben benieuwd. Zet hem op straks Jeroen.
Ik ben geen user die alleen maar één persoon afkraakt, en de ander ophemelt, maar ik ben het hier wel mee eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
Eh. Wat een kutopening Egbert.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Nee joh ze zetten Sem als boeman neer dus die eruit maandagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen moet blijven maandag en Egbert eruit.
Het streven van Jeroen en Egbert zou zijn om tot een oplossing te komen, ik vond het wel goed van Eggie dat ie benadrukte dat beide partijen proberen openingen te vinden maar dat het bij beiden op niets uitloopt. Kortom, wat de kern van de ruzie is (waar Jeroen nu over bazelt) doet al niet meer ter zake. Ze hebben gewoon tijd nodig om weer nader tot elkaar te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:50 schreef arneaux het volgende:
Jeroen doet t echt heel erg goed. De gescheidenis samenvatten, pijnpunten aansnijden om vervolgens tot een adviserende conclusie te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |