Die linker! Die had ik! Een Philips Diga! Dat klepje was wel stoer, alleen onhandig, en dus na een tijdje weg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Dit was mijn eerste GSM... alleen die lompe klep had ik er gelijk afgesloopt.
Hier ook en ik kan waarschijnlijk niet zonder. Ik gebruik hem wel niet vaak, maar altijd handig om bij te hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Againzender het volgende:
Zelf heb ik pas sinds 2000 een GSM.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
6:
[afbeelding]
7:
[afbeelding]
8:
[afbeelding]
9:
Een of andere vodafone mms-unit...
10:
[afbeelding]
11:
[afbeelding]
En iedere keer pas een nieuwe gekocht als 'ie kapot was
die heb ik ook gehad, was echt een megaunit...is wel wat ouder hoor, 97 ofzo denk ik. maar toen had ik m nog nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:23 schreef frank07 het volgende:
ja mijn pa had een motorola met uitschuifbare antenne en klepje
zal ook begin jaren 90 geweest zijn.. nog bijna niemand had er eentje iig.
jij weet je je laatste 7 telefoons nog te herinneren?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:52 schreef Drifter__ het volgende:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
6.
[afbeelding]
7.
[afbeelding]
En in het rood!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Deze zullen een paar van jullie ook wel gehad hebben.
[afbeelding]
die was echt zwaar populairook was ie er in het blauw!
ik weet ze nog wel allemaal hoor, alleen van de eerste wist ik het typenummer niet meer.. maar ff googlen, en je komt er zo achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jij weet je je laatste 7 telefoons nog te herinneren?![]()
![]()
Binnen een half jaar was 'ie bij mij al kapotquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat was die Siemens s45 relaxed! Hier heb ik echt helemaal versleten. Tot bijna geen knop het echt meer prettig deed.Toen pas heb ik hem noodgedwongen vervangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |