heeft er ooit een zonda meegedaan danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Die GT2 van hem is anders best snel. Hij kwam anders redelijk in de buurt van die gele enzo die pas echt bij zijn top een beetje wegkwam. Volgens mij zaten er allerlei mods op die gt2 van hem.
Als die een zonda zou nemen dat zou ik wel wat jammer vinden. Er hebben toch al zat zonda's meegedaan geloof ik. Hij had beter een koeningsegg kunnen nemen, daar heeft er maar 1 keertje eentje van mee gedaan. Maar die zal die wel niet willen omdat ze constant kapot gaan. Hij loopt ook altijd op Ferrari te zeiken dat ze te snel kapot gaan.
Ja! In "Gumball 3000 The Movie" geloof ik, zie je een Brit in zo'n ding rijden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
heeft er ooit een zonda meegedaan dan![]()
waar dan. Er heeft naar mijn weten nog nooit een zonda mee gereden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja! In "Gumball 3000 The Movie" geloof ik, zie je een Brit in zo'n ding rijden!
Idd, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar dan. Er heeft naar mijn weten nog nooit een zonda mee gereden.
look at that wow <-- werd er bij gezegt. Dat was kimblequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Fugie het volgende:
ja bij de start stond er een keer 1, maar die deed niet mee
en lonman is debiel, een zekere duitser zei ooit over hem: omg that guy is crazy!
...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en die quote van je sloeg al nergens op.![]()
Jezus man, volg een cursus begrijpend lezen ofzo.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XxnyxPHEwsUquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
look at that wow <-- werd er bij gezegt. Dat was kimble![]()
het kan gekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Dat laatste filmpje is trouwens ook idioot zeg... pfff... wat een minigaatjes af en toe!
Ja, hehehe!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
http://www.youtube.com/watch?v=SMwfM83XGF0![]()
dit is inet van gumball.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
dat kloptquote:
Tuurlijk, racen mag niet en het gebeurt dus ook niet. Dat laat dat filmpje duidelijk zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Genoeg off-topic, het gaat er om dat het een rally is en geen race. Want racen mag niet.
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja RS4 4-everquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
Ze komen van Calais zullen via Anterwerpen gaan lijkt me en dan via Utrecht denk ik naar Amsterdam maar ja dat is maar gokken maar lijkt me wel de handigste route.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef jp84 het volgende:
weet iemand welke route ze gaan nemen?
edit: route in NL it iss :p
dan is het makkelijker om Antwerpen -> Breda -> Rotterdam -> A4 -> Amsterdam te nemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ze komen van Calais zullen via Anterwerpen gaan lijkt me en dan via Utrecht denk ik naar Amsterdam maar ja dat is maar gokken maar lijkt me wel de handigste route.
Is nog niet super veel bekent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben ook benieuwd welke auto's en waar ze rijden rond die tijd, ben ook van plan die kant op te gaan, eventueel met een vrije dag!
Reclame, de coverage die je met deze debiele tuning krijgt zal er wel tegenop wegen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Snap trouwens niet waarom je 2 ton zo zou weggooien. Het rijd niet, het is niet cool, het is niks meer waard, waarschijnlijk nog minder betrouwbaar dan het orgineel al was ook.
welke auto het wel gaat worden is nog niet bekend jaar geleden was hij druk met een zonda....quote:I want to reclaim my crown.......from Alex...that's why!! XJ = far too slow.
er word ook gesproken dat iemand mee gaat rijden in een ariel atom. Die zelfde wagenquote:Originally Posted by Hainz
@ Lonman: 997 Turbo or GT3 ??
These must be great cars to drive with!
@ SteveH: Already decided which car you will take part?
They're not 200mph+ cars. I have standards......watch this space.
quote:Originally Posted by Gmac
Hi,
Noticed that you are talking about fast cars for the Gumball,
Here is mine, 9ff tuned 800bhp top speed 375kph.
Only 2 ever made by tuning house 9ff,there demo model and this one.
Hope you like.
This car will be racing from London to Istanbul this year on the Gumball.
Gmac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |