...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en die quote van je sloeg al nergens op.![]()
Jezus man, volg een cursus begrijpend lezen ofzo.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XxnyxPHEwsUquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
look at that wow <-- werd er bij gezegt. Dat was kimble![]()
het kan gekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Dat laatste filmpje is trouwens ook idioot zeg... pfff... wat een minigaatjes af en toe!
Ja, hehehe!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
http://www.youtube.com/watch?v=SMwfM83XGF0![]()
dit is inet van gumball.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
dat kloptquote:
Tuurlijk, racen mag niet en het gebeurt dus ook niet. Dat laat dat filmpje duidelijk zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Genoeg off-topic, het gaat er om dat het een rally is en geen race. Want racen mag niet.
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja RS4 4-everquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het kan gekker
Ze komen van Calais zullen via Anterwerpen gaan lijkt me en dan via Utrecht denk ik naar Amsterdam maar ja dat is maar gokken maar lijkt me wel de handigste route.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef jp84 het volgende:
weet iemand welke route ze gaan nemen?
edit: route in NL it iss :p
dan is het makkelijker om Antwerpen -> Breda -> Rotterdam -> A4 -> Amsterdam te nemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ze komen van Calais zullen via Anterwerpen gaan lijkt me en dan via Utrecht denk ik naar Amsterdam maar ja dat is maar gokken maar lijkt me wel de handigste route.
Is nog niet super veel bekent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben ook benieuwd welke auto's en waar ze rijden rond die tijd, ben ook van plan die kant op te gaan, eventueel met een vrije dag!
Reclame, de coverage die je met deze debiele tuning krijgt zal er wel tegenop wegen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Snap trouwens niet waarom je 2 ton zo zou weggooien. Het rijd niet, het is niet cool, het is niks meer waard, waarschijnlijk nog minder betrouwbaar dan het orgineel al was ook.
welke auto het wel gaat worden is nog niet bekend jaar geleden was hij druk met een zonda....quote:I want to reclaim my crown.......from Alex...that's why!! XJ = far too slow.
er word ook gesproken dat iemand mee gaat rijden in een ariel atom. Die zelfde wagenquote:Originally Posted by Hainz
@ Lonman: 997 Turbo or GT3 ??
These must be great cars to drive with!
@ SteveH: Already decided which car you will take part?
They're not 200mph+ cars. I have standards......watch this space.
quote:Originally Posted by Gmac
Hi,
Noticed that you are talking about fast cars for the Gumball,
Here is mine, 9ff tuned 800bhp top speed 375kph.
Only 2 ever made by tuning house 9ff,there demo model and this one.
Hope you like.
This car will be racing from London to Istanbul this year on the Gumball.
Gmac
Jeetje... Als ze dit soort malloten toe gaan laten wordt het geen excentriekelingen met heule dikke exotische bakken-rally meer maar gewoon een debielenracequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
tvp voor de route in en uit Nederland.
en... mogelijke deelnemers:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Schijnt ex-Brits koningshuis te zijn)
[afbeelding]
Ik denk dat de Gumball organisatie 't wel weet te beperken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeetje... Als ze dit soort malloten toe gaan laten wordt het geen excentriekelingen met heule dikke exotische bakken-rally meer maar gewoon een debielenrace. Zou ik wel jammer vinden. 1 á 2 rare voertuigen per keer is wel leuk. Niet als de helft van het wagenpark iets vreemds/gammels/cheaps is.
Net als al die Fokkers die wel ff mee willen doen volgend jaar. Ik hoop dat de organisator voor deze dingen bedankt en het format hetzelfde blijft.
De site ligt er iig uit!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef jochem8 het volgende:
Ultimate Rally... http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Schmitz
Zijn ook altijd wel een paar auto's die wat minder zijn, maar wel vaak apart heeft een eend en limo meegedaan enz.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeetje... Als ze dit soort malloten toe gaan laten wordt het geen excentriekelingen met heule dikke exotische bakken-rally meer maar gewoon een debielenrace. Zou ik wel jammer vinden. 1 á 2 rare voertuigen per keer is wel leuk. Niet als de helft van het wagenpark iets vreemds/gammels/cheaps is.
Net als al die Fokkers die wel ff mee willen doen volgend jaar. Ik hoop dat de organisator voor deze dingen bedankt en het format hetzelfde blijft.
Ff een leuk filmpje! Van en door Alex en z'n maat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef sander89 het volgende:
Mijn favo team blijft Team Polizei met zijn BMW M5 die nog wat getuned verder is.
Geweldig alle techniek om de politie te slim af te zijn of juist politie te spelen, die hij aanboordt heeft.
Ook geweldig de filmpjes van hem, vooral hoe hij andere mensen die aan Gumball 3000 meedoen aan de kant zet, want hun dachte dat die echt van de politie was.
Zijn is site: www.gumball144.com
[afbeelding]
Niet bepaald de mooiste auto vooral te veel stickers, maar die Alex is echt geweldig en ook de gadgets in/aan zijn auto.
Vorig jaar vond ik hem wel een beetje jammer in de Extreme Gumball afleveringen, tijdens die 'strijd' met Ed Leigh. Hij kon niet heel goed tegen een geintje; het ging veel meer om het winnen van de Gumball dan de lol eromheen kreeg ik het idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef sander89 het volgende:
Mijn favo team blijft Team Polizei met zijn BMW M5 die nog wat getuned verder is.
Geweldig alle techniek om de politie te slim af te zijn of juist politie te spelen, die hij aanboordt heeft.
Ook geweldig de filmpjes van hem, vooral hoe hij andere mensen die aan Gumball 3000 meedoen aan de kant zet, want hun dachte dat die echt van de politie was.
Zijn is site: www.gumball144.com
[afbeelding]
Niet bepaald de mooiste auto vooral te veel stickers, maar die Alex is echt geweldig en ook de gadgets in/aan zijn auto.
Dat blijft een vet filmpje jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Ff een leuk filmpje! Van en door Alex en z'n maat!
http://www.youtube.com/watch?v=bbbtK90LZ9E&mode=related&search=
Ergens in Italie op zoek naar Petrol!!![]()
Nah vond die gozer met de gele Enzo die 366 deed in Marocco een stuk vetterquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat blijft een vet filmpje ja.
Team Polizei is ook mijn favo.
Dat ging van wereldwijde race rally (geen feesten, iedere avond goed slapen want het ging echt om de tijd), naar landelijke rally door verzekeringproblemen en toestemming etc, naar race door een klein deel naar Kimble die alles maar verkocht heeft omdat het schijnbaar niks ging worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef IJsmuts het volgende:
ff wat anders, ooit was kimble ook bezig met zn eigen rally om de wereld, is dat ooit nog door gegaan![]()
Dat snap ik... Ik volg Gumball ondertussen ook al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zijn ook altijd wel een paar auto's die wat minder zijn, maar wel vaak apart heeft een eend en limo meegedaan enz.
Meeste zijn allemaal bijzondere en dure auto's. Komt ook omdat niet erg goed koop is om mee te doen:
The entry fee for the Event is £28,000 (Twenty Eight Thousand Pounds Sterling) which is based on two (2) people per car
Ik denk toch echt niet dat ze meedoen aan de Gumball hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat snap ik... Ik volg Gumball ondertussen ook al een aantal jaar.
Maar als ze elke keer meer mafketels met ouwe Porsche 724's, oranje Audi Coupe's en verneukte Batman Z3tjes mee laten doen gaat het exclusieve excentrieke van de Gummball er wel heel snel vanaf.
koninginnedag tochquote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer is dit in Amsterdam?
Oeh, das dan jammer. Dan wil niet eens in de buurt van Amsterdam komenquote:
Nou ja, ik ben er toch al dan, dus dan is het een kleine moeite om eventjes door te lopen naar het waterloopleinquote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, das dan jammer. Dan wil niet eens in de buurt van Amsterdam komen
is al lang bekendquote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef D.Rose het volgende:
Iemand een idee of de exacte routes nog bekend worden gemaakt?
Dat bedoelde ik juistquote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef ook_gek het volgende:
al zal je nooit weten van te voren welke snelweg ze nemen. Dat ligt aan de rijders zelf. Het is niet dat ze tom tom uitdraai krijgen dat is aan de rijders zelf hoe ze gaan rijden.
Die had ik al gezien, maar die info is niet precies genoegquote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bQn-CRcb3hM
Tering, die C8 maakt wel echt een knetterbruut geluidquote:Op woensdag 11 april 2007 11:07 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.de/videoplay?docid=3120747372932755548&hl=de
dit is ook een leuk filmpje van de bullrun met een NL trots auto C8 spider
Je hebt toch wel een annuleringsverzekering?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef jochem8 het volgende:
Neeeeeee ik ben dan volgens mij net op vakantie!!! Aaaarrggghhh![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Niek. het volgende:
5th May 2007: From Berlin to London. From Berlin the cars head for home! The final day’s journey takes them through Holland, Belgium, France and back to Great Britain. Crossing the channel with the Eurotunnel they will be back in London to finish at Whitehall Place and they get ready to celebrate the final party!
Ze komen dus nog een keertje door nederland.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
En dus weer de boot Eurotunnel pakken naar Engeland.
Dan weet ik al waar ik dit jaar wel moet staan...
Klopt bedoelde ik ook, vorig jaar reden de mannen via de vrachwagen uitgang de weg op, stond iedereen daar te wachten op niets...quote:
Als ik dat filmpje bekijk is 't zelfs mogelijk dat sommige 2 keer door Nederland rijden. Op de heen weg en op de terug weg!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bQn-CRcb3hM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |