ff zoekenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:23 schreef Mathijz het volgende:
Hmm, waar kan ik de OP neerplanten op de wiki?
Cool!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Maverick_tfd het volgende:
* Maverick_tfd loopt stage als technisch natuurkundige bij een nanotechnologiecentrum in de VS
Hoi![]()
Yup.. word het vandaag een aftel topic?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:44 schreef SvenM het volgende:
Het is weer ochtend.. nog 8 uur en een kwartier!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef Mathijz het volgende:
Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde niet betaaldeen mindergewaardeerde "volledige werknemers". We leven op koffie en frisdrank en we wachten weer op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.
ik heb heel de dag niks te doen, ik moet wachten tot 4 uurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb straks een gesprekkan niet wachten
Ik tot 5quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik heb heel de dag niks te doen, ik moet wachten tot 4 uur![]()
Wauw!! Initiatief tonenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef SvenM het volgende:
Vrij rustig hiero... ben nu zelf klusjes aan het verzinnne.. zo heb ik het repartie hok al een beetje opgeruimt
Bij ons proberen ze dat juist te bannenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Qunix het volgende:
Jeej... Gratis broodje kroket net gekregen (Frijdag Frituurdag)
Ik zit in Drunenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:26 schreef jstn het volgende:
Yay.
Zo eerst naar een klant in Drunen (zon 15 min rijden), een pctje afdroppen.
Daarna door naar Den Bosch ADSL aansluiten (zon 30 min rijden ofzo).
Relaxed, want dan ben ik de rest van de dag nog wel onderweg tot 5 uur, wanneer ik klaar ben.
En dan mag ik om 6 uur weer aan de bak bij mn andere baas, tot 9 ._.
26 Januarie moet ik weer naar schoolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik moet in Januari ergens terugkomen naar school (dan passss![]()
)
En er zijn nog heel veel onduidelijkheden waar ik met de leraar over heb gemaild (erg fijn trouwens, een leraar die gewoon terug mailt)
Blijkbaar mistte ik nog een hoop spullen zoals werkstaten, ziekmeldbriefjes, etcetera. Die zou ie opsturen.
Ik zit/zat ook op het ICT, maar no way dat ze terugmailde hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
26 Januarie moet ik weer naar schoolen als ICT stagiaire moeten leraren ook wel terugmailen, al heb ik niet zo'n leuke mentor
Maar dingen missen is nooit goed, zooitje ongereld sommige opleidingen
![]()
hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef T1andonly het volgende:
Mijn begeleider kon ik pas na 4 weken bereiken.
Eerst was hij op vakantie nog een week, daarna op zakenreis in het buitenland en toen heeft het nog 'n tijd geduurd door dat die eens aanwezig was en terug wilde bellen.quote:
Hier is het vrijdags McDonaldsdag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Qunix het volgende:
Jeej... Gratis broodje kroket net gekregen (Frijdag Frituurdag)
Ik mag over drie weken weer een dagje naar school. Toch wel leuk, iedereen weer eens zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik moet in Januari ergens terugkomen naar school (dan passss![]()
)
beetje zuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Eerst was hij op vakantie nog een week, daarna op zakenreis in het buitenland en toen heeft het nog 'n tijd geduurd door dat die eens aanwezig was en terug wilde bellen.
Good.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb m'n presentatie overleefd. Het waren helemaal niet zo'n boze mannen en na 5 minuten zat ik vrij aardig in m'n verhaal en ik kon voor de verandering eens alle vragen goed beantwoorden, ook uit commercieel oogpunt.
Daarna gezamelijk gaan lunchen en ik kom nu net terugvoldaan en een volle maag.
Dan zou ik ook gewoon optijd naar huis gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:50 schreef NrSiX het volgende:
nieuwe dag! baas is afwezig vanwege ziekte.. en er is niets te doen, dat word een dagje fok!ken
Helaas moet ik de hele dag aanwezig zijn om werknemers te woord te kunnen staan en de telefoon op te kunnen nemen. De andere 2 collega's hebben een buitendienst functie, zijn dus bijna niet op het kantoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dan zou ik ook gewoon optijd naar huis gaan.
En ik krijg straks zelfs een auto van de zaak mee om morgenvroeg naar de beurs te gaanomdat de begeleider van mij daar pas later kan zijn.
wat doe je dan hier?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef SvenM het volgende:
IK WIL SLAPEN!
heb precies hetzelfde, ook al ga ik (hoge uitzondering) om kwart over 11 naar bed net als gisteren..quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:35 schreef Zosk het volgende:
om 12 uur naar bed en om half 8 eruit...tijd zat om te slapen en nog trek ik het niet![]()
me 2quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:24 schreef NrSiX het volgende:
sinds ik stage loop respecteer ik het slapen ook wat meer
ja man weet hoe jij je voelquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat slapen is herkenbaar..
's Avonds vroeg erin (het wordt alweer tijd om te gaan nu), en als je in het weekend lekker wilt uitslapen, ben je hartstikke vroeg wakker...
.
waarom stoppen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef Mathijz het volgende:
Ik zit er echt over te denken om nu te stoppen met mijn stage, en dan maar een half jaar langer op school zit.
Ik mag niet, heb er eentje genomen, en vanaf nu blijf ik eraf, anders raak ik die 30 kilo nooit kwijt...............quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
je eet vast niets anders dan lollies de hele dag![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben 2 dagen niet beschikbaar voor Fok!, ik pak zo de auto (van de zaak!) en dan rij ik naar Maastricht en daar ga'k m'n stand opbouwen en kijken hoe dat allemaal geregeld is.
Jij ook succesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Succes T1andonly!
Ik heb eindelijk opgezocht wat ik moet inhalen en herkansen.
Dat zijn in totaal 20 toetsen/praktijkopdrachten van de 69.
Best veel nog. Maar het komt vast wel goed.
das idd best wel veel, suc6quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Succes T1andonly!
Ik heb eindelijk opgezocht wat ik moet inhalen en herkansen.
Dat zijn in totaal 20 toetsen/praktijkopdrachten van de 69.
Best veel nog. Maar het komt vast wel goed.
Andere unitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef Zosk het volgende:
Lijkt me niks op me eigen school stage lopen, elke dag dezelfde mensen als heel het jaar door![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Andere unitAndere mensen, mooie meiden & betaalde stage.
Dat klinkt al anders hequote:
Nee mijn opleiding duurt dan gewoon een half jaar langer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kan jij naar school ipv stage lopen?
Omdat het gewoon ruk is.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:24 schreef Zosk het volgende:
Dat lijkt me dus 3 keer niks, niks te doen hebben en niet kunnen FOK!ken![]()
Hehe dank je wel, ik heb er nu echt zoooveeeeel (tegen) zin inquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef Zosk het volgende:
Ik heb medelijden met je !
Ik heb offcieel alleen van 12:30 13:00 pauze, wat wettelijk volgens mij te weinig is,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:03 schreef ILCILA het volgende:
*de eerste pauze zit erop, op naar de volgende
Ik heb 3x 15min pauze per dag, maar moet wel dan 5dagen 8 uur p/d werken. Mijn school zoekt stage adressen uit en niet ik zelf, hun zoeken bedijven zonder CAO, dus nogal kut.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb offcieel alleen van 12:30 13:00 pauze, wat wettelijk volgens mij te weinig is,.
Ik werk ook gewoon 40 uur.........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb 3x 15min pauze per dag, maar moet wel dan 5dagen 8 uur p/d werken. Mijn school zoekt stage adressen uit en niet ik zelf, hun zoeken bedijven zonder CAO, dus nogal kut.
Hahaha. Zo is het precies hier, alleen heb ik koffie ipv water ;pquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:40 schreef SvenM het volgende:
Water *check*
Stoel afgesteld *check*
Werk *uncheck*
Jij zit op dezelfde beurs als een goeie maat van mij,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:
Ik pak eigenlijk nooit echt pauzeik doe gewoon over het algemeen vrij weinig. We praten soms gewoon een uur over vanalles en nog wat.
Ik moest vanmorgenvroeg wel de auto van de zaak terugbrengen omdat iemand anders die nodig had, dus ik zat hier al om 8.45 terwijl de rest van het beursteam tot 11.00 in bed blijft liggen.
Straks weer naar de beurs toe, mijn begeleider vond de beurs meer dan geslaagd en het had hem nu na 1 dag al meer opgeleverd dan hij gehoopt had. Dus eigenlijk kunnen we gewoon inpakken en gaan
Moet nog tot 22.00 daar werken en dan sluit de beurs en gaan de mensen "borrelen". Dat sla ik liever over want ik drink onder werktijd wel genoegen dan rond 'n uur of 23.00 afbouwen en dan hoop ik voor 1.00 in m'n bed te liggen.
Wat een werktijden
Laat dan even weten op wat voor stand die staatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij zit op dezelfde beurs als een goeie maat van mij,.
Avensusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:51 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Laat dan even weten op wat voor stand die staat
niet goed he te laat komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef SvenM het volgende:
Omg.. watjes, ik was wel een beetje laat vandaag
me2, 5 minquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef SvenM het volgende:
Omg.. watjes, ik was wel een beetje laat vandaag
nee, eigenlijk niksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:05 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zosk wat heb je ? Griepje ?
Nog 45 min
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef SvenM het volgende:
nog 9 mins o_
Ik moet ook tot 26 januari
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 20 minuten.
Ik ben teveel op de klok aan het kijken.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:33 schreef SvenM het volgende:
Goedemorgen, vanochtend was ik WEL op tijd!
nicequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
Werkstaat numero uno is ondertekend!
idem hier, dag duurt alleen zo lang op die manierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:34 schreef jstn het volgende:
Koffie Thee *check*
Muziekje aan *check*
Werk *wederom uncheck*
Het is zooo rustig laatste tijd ._.
Vervelend voor ons, maar een goed teken dat we ons werk goed doen ;p
3FMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:50 schreef Mathijz het volgende:
Koffie
Muziekskyradio
Werkmappen leeghalen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ook Q-music en ik duik me nest weer in
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:
2 dagen ongeveer ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ben er weer even, mensen hoe lang duurt een buikgriep ?
680quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben jullie geen minimum qua uren die jullie moeten draaien dan?
720, en volgend jaar nog een keerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Is dat de eerste keer dat die bij jou komt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef Mathijz het volgende:
Elk moment kan mn stagebegeleider komen
Ik heb hier nog een tosti overquote:
816quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, en een andere die ik bij mijn vorige stage had.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:51 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat die bij jou komt?
Klinkt als een saaie stagequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
Het is pas 15:00 terwijl ik het gevoel heb dat het al 17:00 is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
dat gevoel had ik al toen ik mn bed uit kwam
en jij zit lekker nog steeds op je stage !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
Het is pas 15:00 terwijl ik het gevoel heb dat het al 17:00 is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
en jij zit lekker nog steeds op je stage !![]()
![]()
Is zo voorbij johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Nog maar 1 uur en 40 minuten joh(
![]()
)
He volgens mij doet Dutchview veel voor de Telegraaf, ik heb wel eens met jullie te maken gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:22 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer meld zich als stage loper
Momenteel loop ik stage bij Dutchview in Hilversum. Ik doe als opleiding Communicatiesystemen in Hilversum
Woei...
basisschoolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:binnekort ook stage, dusk kom vast hoi zeggen !
ook ICT stage!
wat doen jullie allemaal voor soort stages ict-ers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |