![]()
Het begon allemaal met een simpele HTML pagina
Klikerdeklikquote:
Danny aan het woord:
Medio 1999 ben ik FOK! gestart, toen nog fokzine geheten, bijgestaan door een groepje vrijwilligers dat inmiddels is uitgebreid tot een ruim 240 koppige crew die dagelijks geheel belangeloos hun uiterste best doen FOK! de meest leuke en uitgebreide site van Nederland te maken.
Ik hou me op FOK! bezig met onder andere wat modereerwerk, doe zo nu en dan een column of post wat news en verder ben ik voornamelijk bezig met development werk en design, policies, pz en administratieve zaken.
Diverse subsites, zoals dating.fok.nl (inmiddels helaas gesloten wegens gebrek aan belangstelling), weblog.fok.nl (welke inmiddels compleet is gerestyled en herscript door anderen), shop.fok.nl (inmiddels ook overleden) en games.fok.nl, zijn van mijn hand.
In de beginperiode rond 1999, hield ik mij bezig met het onherkenbaar ombouwen van UBB, dat als forum dienst deed. Later werd UBB opgevolgd door een projectje van het bedrijf Android Dynamic Sites, waarvan onze oud-admins Arjen en Jorma eigenaar zijn, en momenteel draait Replique, een product van Peter Breuls, een van de huidige admins.
Een woord van onze opper goeroe naar aanleiding van het 7 jarig bestaan.
KlikHet
eerste topic op donderdag 22 juli 1999!
Wie waren erbij, wie zijn er nog steeds en waarom. Wat is er van jullie geworden?!