Hoop dat die faceplate bij de CE / SE versie van de game zit. Deze is echt gaaf.quote:
Hij zit bij de Japanse uitgave.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoop dat die faceplate bij de CE / SE versie van de game zit. Deze is echt gaaf.
Heb je een leuke vriendin? Anders haal ik m ook wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
M'n vriendin wil de camera. Even kijken wanneer ik 'em ga kopen.
Nee, ik ben blind wanneer het op vrouwen aankomt en heb daarom besloten om samen te gaan wonen met een kreng van een vriendin. Bovendien ziet ze er ook uit als een trol.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je een leuke vriendin? Anders haal ik m ook wel.
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Die4iT het volgende:
gears of war , wapens hoe zit het daar mee? ik heb to nu toe alleen maar dat machine geweer gezien ?
Ik heb ook al iets gelezen over granaten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.
Dus, even kijken:
-Machine gun
-Chainsaw
-Shotgun
Ik heb genoeg.
Ik zag in een filmpje ook iets van een plasma gun..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.
Dus, even kijken:
-Machine gun
-Chainsaw
-Shotgun
Ik heb genoeg.
Granaten zitten erin idd, zitten aan een slinger...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook al iets gelezen over granaten.
Mis ik alleen nog een sniper en iets met rockets.
dat je een realist bent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik ben blind wanneer het op vrouwen aankomt en heb daarom besloten om samen te gaan wonen met een kreng van een vriendin. Bovendien ziet ze er ook uit als een trol.
...
Wat denk je nu zelf
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die demo van NFS: Carbon is echt slecht
Dan ga ik de demo maar snel proberenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.
Doelgroep is, schaamhaarverkennend, pukkelgezicht, dronken van de 2 biertjes, en stiekem rokend.
Noot gaat em halen dus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.
Doelgroep is, schaamhaarverkennend, pukkelgezicht, dronken van de 2 biertjes, en stiekem rokend.
Ik heb hem ook twee keer utigespeeld. Ben nog maar level 48. Moet nog maar een keer opnieuw beginnen en dan nog wat achievements gaan halen. Heb het alleen te druk met andere spellen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooo...Dead Rising voor de tweede keer uitgespeeld.Wat een tof spel is het toch zeg!
Nu level 50
Misschien ooit nog een keertje.
zelfde demo als pc, tspel is zeker vet maar na een tijdje gaat het egt vervelen je blijft maar in dat gebouw rondlopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Die F.E.A.R. demo is trouwens ook erg goed. Spel spreekt me erg aan.Ik vond de vorige games van Monolith ook altijd geweldig.
[afbeelding]
ik ben hem aan het downloaden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Iemand de demo al aan het downloaden? Ben toch wel benieuwdStaat ie gewoon op NL Marketplace?
ja ik, zometeen uitgebreid verslagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Iemand de demo al aan het downloaden? Ben toch wel benieuwdStaat ie gewoon op NL Marketplace?
Liever van een objectief iemandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja ik, zometeen uitgebreid verslag
sla je hem toch overquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:08 schreef Gajes het volgende:
weet niet of ik dat mijn XBOX aan wil doen nog zo een bagger FIFA spel!
leuk ! nu nog xbox live er bij kopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef inkie1010 het volgende:
ik heb sinds gisteren een xbox 360met Oblivion
traag 56 procentquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef devv05 het volgende:
Maand gratis
Heeft iemand FIFA al binnen of gaat ie weer traag?
dan ben ik een nerd, want homo ben ik niet en ik heb niet zoveel met voetbalquote:
Liever homo dan een sportspel op een console te spelen... pak dan gewoon een bal en een groep vrienden...quote:
Er is toch niks mooier dan met Rooney een flinke tackle aan Cristiano Ronaldo te gevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Liever homo dan een sportspel op een console te spelen... pak dan gewoon een bal en een groep vrienden...
Zjin er allebei. Met de wapens zit het wel goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook al iets gelezen over granaten.
Mis ik alleen nog een sniper en iets met rockets.
voetbal is de sport nr 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:58 schreef =HellFire= het volgende:
Voetbal is alleen leuk als je als keeper doelpunten gaat maken.
jullie=roy hier geloof ik hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn god, waarom vinden jullie Gears of War niet cool?
Dat is bijna het volledige spelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef jorienvdherik het volgende:
zo de demo is binnen
het 1e scherm waar je vrij kan voetballen,speelt erg goed veel details in de loop verwerkt.
het spel is een beetje traag, maar dat zal wel liggen aan de snelheid die je niet kunt aanpassen. het doel is dus echt geen ijzeren kooi ofzo. ik speelde met lyon tegen barca, en ronaldinho maakte een goal uit een vrije trap. verder speelt het gewoon erg goed naar mijn mennig, je kunt leuke combinaties maken
je hebt de keuze uit de volgende teams en stadions
teams
manchester
barcelona
milan
werder bremen
guadalajara
lyon
stadion
wembly
Jij vindt jezelf zeker erg slim danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
overgewaardeerde sport voor de domme.
je kan alleen man u en barca kiezen jahquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef jorienvdherik het volgende:
zo de demo is binnen
het 1e scherm waar je vrij kan voetballen,speelt erg goed veel details in de loop verwerkt.
het spel is een beetje traag, maar dat zal wel liggen aan de snelheid die je niet kunt aanpassen. maar als je eenmaal een actie aan het maken bent gaat het wel erg snel. het doel is dus echt geen ijzeren kooi ofzo. ik speelde met lyon tegen barca, en ronaldinho maakte een goal uit een vrije trap. verder speelt het gewoon erg goed naar mijn mennig, je kunt leuke combinaties maken
grafisch ook erg mooi, vooral door de bewegingen die je ziet. en de reclame borden zijn erg mooi, net als in de echte stadions zoals real madrid, manchester en zoals ajax heeft.
je hebt de keuze uit de volgende teams en stadions
teams
manchester
barcelona
milan
werder bremen
guadalajara
lyon
stadion
wembly
alleen bij jouwquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
je kan alleen man u en barca kiezen jah![]()
ff serieusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij jou ook.
Het speelt wel lekker weg. Tijdens het laden op doel schieten is ook wel leuk.
het volledige spel als demoquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
overgewaardeerde sport voor de domme.
Mwah, met Barca heb ik al een paar prachtige goals gescoord tegen SCUM. Lobje over de keeper heen enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Na 5 wedstrijden eindelijk gescoord met Messi, mooie actie in de herhaling. Rechts voorbij de man en in de korte hoek droog in schieten. maar scoren is lastig speel op semi pro jullie ?
omg mazzelaar, meteen doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg net een mailtje van Dim Plus.
De Gears of War special edition zal in uiterst beperkte oplage leverbaar worden, zo meldt Microsoft. Dimension Plus beschikt nog over een hoeveelheid vrije exemplaren en u als reserveerder van de standaard versie, heeft nu exclusief de kans uw order over te zetten naar een collectors edition.
Die keuze.
hehe, ff op gemak voor 28 okt uitzoeken hoe je het best scoort, zal wel laag over de grond zijn met een curfquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, met Barca heb ik al een paar prachtige goals gescoord tegen SCUM. Lobje over de keeper heen enzo
Zal wel lastig worden voor je deze FIFA, nu je echt skills moet krijgen om te scoren
Krijg ook een mailtje.... ik doe het ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg net een mailtje van Dim Plus.
De Gears of War special edition zal in uiterst beperkte oplage leverbaar worden, zo meldt Microsoft. Dimension Plus beschikt nog over een hoeveelheid vrije exemplaren en u als reserveerder van de standaard versie, heeft nu exclusief de kans uw order over te zetten naar een collectors edition.
Die keuze.
Heb je allebei je Xbox'en een vast IP adres gegeven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Heeft hier iemand toevallig twee xboxen op één router/switch aangesloten?
En werkt dat? Zo ja, welke router/switch heb je
Volgens mij kan mijn switch het namelijk niet aan.
Zodra de twee consoles zijn ingelogged op Xbox live vliegt de verbinding er na 5~10 minuten af..
Ik heb al zo'n beetje alles geprobeerd met de settings, maar ik kom er niet uit..
Ja zat ff met een twijfel 2 games in een week.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Krijg ook een mailtje.... ik doe het ook![]()
Ik heb echt van alles geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je allebei je Xbox'en een vast IP adres gegeven?
Ik heb deze ook (variant met wireless), werkt perfect!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Mocht ik er echt niet uitkomen dan koop ik de Linksys WRT54, want die staat wel op de lijst.
zeker deze avond zullen we je hier niet meer zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat oude games ingeruild bij de FRS en Call of Duty 2 voor 25 euro meegenomen
ja, dat was een typo. Ik wil ook de wireless variant (WRT54G)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:32 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik heb deze ook (variant met wireless), werkt perfect!![]()
tv/hdtv ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:42 schreef Chokeme het volgende:
Toevallig vanmiddag in Dynabite op een 360 gespeeld maare, de graphiscs waren echt zwaar kutHad ik niet verwacht eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:42 schreef Chokeme het volgende:
Toevallig vanmiddag in Dynabite op een 360 gespeeld maare, de graphiscs waren echt zwaar kutHad ik niet verwacht eigenlijk.
Ah, Blazing Angelsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:15 schreef Chokeme het volgende:
Eh wat voor tv weet ik niet, een redelijk kleine flatscreen. Kabel d8 ik idd ook aan maar lijkt me dat ze daar wel een goede opzetten. T was een spel waarin je in een beetje oud vliegtuig op shit moest schieten.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat oude games ingeruild bij de FRS en Call of Duty 2 voor 25 euro meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |