Hoop dat die faceplate bij de CE / SE versie van de game zit. Deze is echt gaaf.quote:
Hij zit bij de Japanse uitgave.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoop dat die faceplate bij de CE / SE versie van de game zit. Deze is echt gaaf.
Heb je een leuke vriendin? Anders haal ik m ook wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
M'n vriendin wil de camera. Even kijken wanneer ik 'em ga kopen.
Nee, ik ben blind wanneer het op vrouwen aankomt en heb daarom besloten om samen te gaan wonen met een kreng van een vriendin. Bovendien ziet ze er ook uit als een trol.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je een leuke vriendin? Anders haal ik m ook wel.
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Die4iT het volgende:
gears of war , wapens hoe zit het daar mee? ik heb to nu toe alleen maar dat machine geweer gezien ?
Ik heb ook al iets gelezen over granaten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.
Dus, even kijken:
-Machine gun
-Chainsaw
-Shotgun
Ik heb genoeg.
Ik zag in een filmpje ook iets van een plasma gun..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je ook een chainsaw aan je geweer zitten en een shotgun.
Dus, even kijken:
-Machine gun
-Chainsaw
-Shotgun
Ik heb genoeg.
Granaten zitten erin idd, zitten aan een slinger...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook al iets gelezen over granaten.
Mis ik alleen nog een sniper en iets met rockets.
dat je een realist bent?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik ben blind wanneer het op vrouwen aankomt en heb daarom besloten om samen te gaan wonen met een kreng van een vriendin. Bovendien ziet ze er ook uit als een trol.
...
Wat denk je nu zelf
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die demo van NFS: Carbon is echt slecht
Dan ga ik de demo maar snel proberenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.
Doelgroep is, schaamhaarverkennend, pukkelgezicht, dronken van de 2 biertjes, en stiekem rokend.
Noot gaat em halen dus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. meteen er af gegooid.. zeldzaam slecht spel denk ik als je buiten de doelgroep valt.
Doelgroep is, schaamhaarverkennend, pukkelgezicht, dronken van de 2 biertjes, en stiekem rokend.
Ik heb hem ook twee keer utigespeeld. Ben nog maar level 48. Moet nog maar een keer opnieuw beginnen en dan nog wat achievements gaan halen. Heb het alleen te druk met andere spellen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooo...Dead Rising voor de tweede keer uitgespeeld.Wat een tof spel is het toch zeg!
Nu level 50
Misschien ooit nog een keertje.
zelfde demo als pc, tspel is zeker vet maar na een tijdje gaat het egt vervelen je blijft maar in dat gebouw rondlopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Die F.E.A.R. demo is trouwens ook erg goed. Spel spreekt me erg aan.Ik vond de vorige games van Monolith ook altijd geweldig.
[afbeelding]
ik ben hem aan het downloaden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Iemand de demo al aan het downloaden? Ben toch wel benieuwdStaat ie gewoon op NL Marketplace?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |