ja ik, zometeen uitgebreid verslagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef devv05 het volgende:
Iemand de demo al aan het downloaden? Ben toch wel benieuwdStaat ie gewoon op NL Marketplace?
Liever van een objectief iemandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja ik, zometeen uitgebreid verslag
sla je hem toch overquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:08 schreef Gajes het volgende:
weet niet of ik dat mijn XBOX aan wil doen nog zo een bagger FIFA spel!
leuk ! nu nog xbox live er bij kopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef inkie1010 het volgende:
ik heb sinds gisteren een xbox 360met Oblivion
traag 56 procentquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef devv05 het volgende:
Maand gratis
Heeft iemand FIFA al binnen of gaat ie weer traag?
dan ben ik een nerd, want homo ben ik niet en ik heb niet zoveel met voetbalquote:
Liever homo dan een sportspel op een console te spelen... pak dan gewoon een bal en een groep vrienden...quote:
Er is toch niks mooier dan met Rooney een flinke tackle aan Cristiano Ronaldo te gevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Liever homo dan een sportspel op een console te spelen... pak dan gewoon een bal en een groep vrienden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |