quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:14 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb ook altijd veel geld bij !
50, 20, 10 heb ik de meeste!
muntjes uiteraard....
Geld bij man!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:14 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb ook altijd veel geld bij !
50, 20, 10 heb ik de meeste!
muntjes uiteraard....
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb veel geld hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Koenholio het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij een landloper bent.
Allemaal verdient met dat suffe kut showtje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb veel geld hoor.
en blijkbaar heeft het gewerktquote:Pakt die gast uit zijn kontzak zoeen pakje bankbiljetten he. allerlei 20jes, 50jes en 100jes.
Dus hij zo heel uitgebreid zoeken naar een briefje van 50 om mee te betalen.![]()
Alsof iedereen moest zien hoe stoer hij was dat hij zoveel geld bij zich had.
Het was helemal leuk geweest als hij de supermarkt uitliep en dan beroofd werdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb veel geld hoor.
Maar ik ga niet een groot bedrag aan geld pinnen, om hiermee vervolgens quasi-nonchalant de pimp uit te hangen nee.
Blijkbaar wel, anders had dit topic nooit bestaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef FlowerMary het volgende:
Rijke mensen lopen nooit met veel contant geld op zak.
Dat is wel erg zielig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:55 schreef Frappelsien het volgende:
Nou wat is daar nou patser aan?![]()
Misschien had hij zijn hele loon afgehaald? Dan heb je al snel een flink pak geld.
Wat ik erger vind, echte patsers die met een houding lopen en dan bij een kassa allemaal kleine centjes moeten zoeken en aan elkaar 20 cent moeten vragen omdat ze het niet hebben![]()
(Nee dan heb ik het niet over 15 jarige knulletjes maar over de 25 jarige)
Wie zegt dat man waar TS het over heeft rijk is?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders had dit topic nooit bestaan.
Mensen die stapels geld op zak hebben hebben meestal ook wel wat thuisliggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:01 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Wie zegt dat man waar TS het over heeft rijk is?
Misschien had hij net al zijn geld gepind. Misschien werkt hij in de horeca. Misschien heeft hij niet eens een bankrekening. Etcetera.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mensen die stapels geld op zak hebben hebben meestal ook wel wat thuisliggen.![]()
Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Welke idioot stop nou z'n hele loon in zn kontzak ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:55 schreef Frappelsien het volgende:
Nou wat is daar nou patser aan?![]()
Misschien had hij zijn hele loon afgehaald? Dan heb je al snel een flink pak geld.
En daarna slaan ze je op je hoofd en pakken je geld afquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:18 schreef DraYtje het volgende:
ik pin altijd 1000 euro bij, dan staan de mensen achter me altijd zo te staren![]()
Neen, op zijn scrotum!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En daarna slaan ze je op je hoofd en pakken je geld af
daar houd je wel van hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:27 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Neen, op zijn scrotum!
[afbeelding][afbeelding]
Hoezo? Mijn vader heeft ook altijd veel geld in z'n achterzak zitten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef Kogando het volgende:
Dat noemen we een drugsdealer.
Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaalt haalt, maar je slaat de plank totaal misquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mensen die stapels geld op zak hebben hebben meestal ook wel wat thuisliggen.![]()
Er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Ja, maar niet als je er teveel in je broekzak stopt zodat je broek afzakt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
Is het ook stoer als ik allemaal euro muntjes in zoeen zakje doe ? van bijv 10 muntjes in een groen rolletje zeg maar ?
Dus wil je me vertellen dat het niet stoer is om je broek op je knie-jers te dragen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:44 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je er teveel in je broekzak stopt zodat je broek afzakt!
[afbeelding][afbeelding]
Idd en dan pak ik m'n Platinum Cardquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik moet betalen pak ik altijd mijn portemonnee, doe m open, doe dan verschrikt 'oei nu al op?' (terwijl ik dat natuurlijk al lang weet) en zeg ik 'kan ik hier met creditcard betalen?![]()
Over het algemeen storten criminelen het geld niet op je rekening hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:16 schreef Henny_Huisman het volgende:
Maar ik ga niet een groot bedrag aan geld pinnen.
Boh gek, heb ik het soms over criminelers gehad???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Over het algemeen storten criminelen het geld niet op je rekening hoor..
Nadenken is je vreemd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Boh gek, heb ik het soms over criminelers gehad???Nee dus.
Jij snapt er dus weer niks van![]()
Boh gek, alsof jij helderziende bent en weet of hij 'net een dealtje gedaan heeft en cash uitbetaald isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Nadenken is je vreemd?
Die gast is wsl crimineel. Net een dealtje gedaan en cash uitbetaald gehad.
Wow jij bent echt stoer.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
Haha.. zo stond ik vanmiddag ook bij de supermarkt.
Ik had iets van veel te veel papiergeld in mijn zak en maar moeilijk doen om een 5 euro biljetje te pakken ,whehehe.
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Wow jij bent echt stoer.......![]()
Goh, je mocht van je ouders ook weer even op de computer..?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ga er een schepje bovenop doencheck dit:
Ik denk dat dit topic vervuild wordt door paupers wiens financien niet toereikend zijn om een anorexia-kanarie van een bepaalde hoeveelheid voedsel te voorzien ,teneinde het niet uit te hongeren.
Dat ik jullie maandsalaris op zak heb (zonder portemonnee eromheen!!!!1oneone) zegt mij iets over jullie intellectuele kwaliteiten/sociale vaardigheden/onderwijsniveau.. de afwezigheid daarvan ,welteverstaan
![]()
Stoer doen op internetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ga er een schepje bovenop doencheck dit:
+ lulverhaal
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stoer doen op internet![]()
Is je moeder een lekker wijf?![]()
ZOMG, jij bent stoer !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.
Je moet wel veel geld meenemen want ze is een echte hoer.
Ik ga me ff terugTREKKENquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.
Je moet wel veel geld meenemen want ze is een echte hoer.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
Hap hap hap ...........
Gisteren nog.... ik zit in mijn autootje van ¤87.500 ff een DVD'tje te kijken zie ik zo'n in lompen gekleed bijstandsmoedertje voorbij lopen met haar lelijke kind.
In plaats dat ik ging lachen en wijzen (wat ik normaal doe) denk ik ,ik doe iets bijzonders.
Dus ik doe mijn raam omlaag zeg tegen haar "Wil je een beetje geld hebben ,je kan het wel gebruiken"
Zei zo van "Ja ,graag meneer ,alstublieft"
Ik gaf haar 50 euro toen moest ze bijna janken.
Misschien gaat ze nog harder janken als ze erachter komt dat het geld nep was.
Dus dit jaar geen nieuwe schoenen voor haar lelijke nazaat.
Ik lees het wel in de krant wat er met die valsemuntster gebeurd is.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |