Goh, je mocht van je ouders ook weer even op de computer..?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ga er een schepje bovenop doencheck dit:
Ik denk dat dit topic vervuild wordt door paupers wiens financien niet toereikend zijn om een anorexia-kanarie van een bepaalde hoeveelheid voedsel te voorzien ,teneinde het niet uit te hongeren.
Dat ik jullie maandsalaris op zak heb (zonder portemonnee eromheen!!!!1oneone) zegt mij iets over jullie intellectuele kwaliteiten/sociale vaardigheden/onderwijsniveau.. de afwezigheid daarvan ,welteverstaan
![]()
Stoer doen op internetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ga er een schepje bovenop doencheck dit:
+ lulverhaal
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stoer doen op internet![]()
Is je moeder een lekker wijf?![]()
ZOMG, jij bent stoer !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.
Je moet wel veel geld meenemen want ze is een echte hoer.
Ik ga me ff terugTREKKENquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:41 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ze is niet zo lekker als Klitless maar het zal een puistekop die buiten zijn eigen hand nooit een sexpartner heeft wel kunnen lukken op haar.
Je moet wel veel geld meenemen want ze is een echte hoer.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:03 schreef jehovaguerilla het volgende:
Hap hap hap ...........
Gisteren nog.... ik zit in mijn autootje van ¤87.500 ff een DVD'tje te kijken zie ik zo'n in lompen gekleed bijstandsmoedertje voorbij lopen met haar lelijke kind.
In plaats dat ik ging lachen en wijzen (wat ik normaal doe) denk ik ,ik doe iets bijzonders.
Dus ik doe mijn raam omlaag zeg tegen haar "Wil je een beetje geld hebben ,je kan het wel gebruiken"
Zei zo van "Ja ,graag meneer ,alstublieft"
Ik gaf haar 50 euro toen moest ze bijna janken.
Misschien gaat ze nog harder janken als ze erachter komt dat het geld nep was.
Dus dit jaar geen nieuwe schoenen voor haar lelijke nazaat.
Ik lees het wel in de krant wat er met die valsemuntster gebeurd is.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |