Ik heb een imp wel eens tot level 8 gekregen (met wat level up secrets)quote:
Downloaden gaat niet meevallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Doodmetaal het volgende:
weet iemand ergens waar het te downloaden is?![]()
![]()
level 19!
level 19 van dungeon keeper 1 was de bom.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:24 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Downloaden gaat niet meevallenDungeon Keeper II is uit '99 !
Je kan het spel wel voor een prikkie 2e hands kopen op marktplaats
Wat bedoel je met level 19 ?
Level 10 was in bepaalde levels nog wel te halen zelfsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik heb een imp wel eens tot level 8 gekregen (met wat level up secrets)
Ze kunnen dan teleporten en rennen niet meer zo hard weg als ze een vijand zien !
Slaan loont overigens meer de moeite
Die versie was leuk, kon m'n kleine broertje 'm ook spelen . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:31 schreef Nosh het volgende:
Overigens had ik dan weer net de Nederlandse versie. Met verschrikkelijk kutte uitspraken als:
"JE WEZENS HEBBEN VOEDSEL NODIG"
bij 20 moest je gewoon al je wezens (vooral je galdemonen (prachtig woordquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:30 schreef Nosh het volgende:
Ik ga nú dit spel opzoeken tussen de meuk, en mijn weekend eraan verspillen.
Nog nooit uitgespeeld, ik raakte in paniek in het laatste level. Had je 'de Avatar' verslagen, kwam ie opeens nóg een keer, mét 20 vrienden.
Ik had de Engelse versie, daar waren ook van die teksten die nergens op slaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef Casos het volgende:
Ik ook, de NL versie. Ik kon zo lachen om die uitspraken die je willekeurig kon horen:
"Een van je slaven kan je precies nadoen, zelfs die oren van je!"
Of na een uur of twaalf: Houa, wordt het niet eens tijd om je keeperbedje op te zoeken?
De 1e keer echt zo van WTF, hoor ik dat nou goed.
En maar rammen op de slaven.
DK 2 wel, DK1 schijnt het niet te doen op XP, ook niet met dat compatibiliteitdingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tering, ik blijf me verbazen! Alle spellen die ik vroeger speelde komen voorbij. Dungeon Keeper, ik ga 't nog eens spelen. Wat 'n geweldig spel
Werkt 't op één of andere manier onder XP?
Zou dat ook niet met dat dosbox o.i.d. werken? Ik ken dat hele programma niet, maar iemand hier wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
DK 2 wel, DK1 schijnt het niet te doen op XP, ook niet met dat compatibiliteitding
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
dungeon keeper 2
bestaat die?? heb 1 helemaal schraal gespeeld. heb m zelfs origineel
Onder Windows 2000 doet 'ie het wel (wel moeite om 'm te installen). De DOS versie zou kunnen werken onder DOSbox, maar ging bij mij heel traag . . .quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:14 schreef MaxMark het volgende:
DK 2 wel, DK1 schijnt het niet te doen op XP, ook niet met dat compatibiliteitding![]()
Heel simpel:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:41 schreef angelfist het volgende:
Ik zit al zo lang te zoeken hoe ik hem nou kan doen in XP, dat kan dus alleen met DK 2?Als ik het goed begrijp.
Ik heb alleen helemaal geen verstand van comuters(1 heb ik in de kast liggen)hoe kan ik nou twee spelen dan?(ik zit er echt al een paar jaar mee in mijn maag,is echt erg)natuurlijk moet ik hem dan eerst bestellen, maar dat kan niet al te moeilijk zijn...
Zo heeft ie mij 1 keer verslagen en de 2de keer had ik de hele kerker vol met rolsteenvallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:30 schreef Nosh het volgende:
Ik ga nú dit spel opzoeken tussen de meuk, en mijn weekend eraan verspillen.
Nog nooit uitgespeeld, ik raakte in paniek in het laatste level. Had je 'de Avatar' verslagen, kwam ie opeens nóg een keer, mét 20 vrienden.
Geen idee, is het volle maan? Dan heb je ook een of twee bonus levels namelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef teigan het volgende:
Is vandaag ook weer zo'n "speciale" dag waarbij je extra spreuken en dergelijke te zien krijgt??
Ook wel grappig, als een van de makers van het spel jarig is, dan krijg je dat ook te zien als je hem opstart
Ik kon vandaag wel een bonuslevel spelen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef knars het volgende:
[..]
Geen idee, is het volle maan? Dan heb je ook een of twee bonus levels namelijk.
Het was wel even wennen dat ze in DK2 eerst een paar seconden verdoofd waren... Nu kon je ze niet meer midden tussen de vijanden gooienquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geweldig spel, je kon je slaven oppakken en overal neertiefen.
bijna direct nadat bullfrog overgenomen werd (eigenlijk er al voor) was al duidelijk dat die titel gecanceled zou wordenquote:Er zou nog een versie 3 uitkomen, maar na de overname van Bullfrog (de makers) is daar jammer genoeg niets meer van gehoord.
het vervelende is dat ze niet willen lopen. heb het nog niet uitgevogeld. maar om de zoveel loop meters moet je van alles iets hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef mschol het volgende:
One of you're creatures is unhappy because he hasn't paid
terwijl er een enorme schatkamer is met meer als voldoende geld
en tja imps op level 10
Horny (of hoe die gast ook heet)
klopt idd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het vervelende is dat ze niet willen lopen. heb het nog niet uitgevogeld. maar om de zoveel loop meters moet je van alles iets hebben
ik heb eerlijkgezegt ook geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:32 schreef outcast_within het volgende:
Zouden goblins in groepen echt zo sterk zijn zoals ze in de introductie van dat poppetje zeggen?
heb eigenlijk nog nooit een groep goblins gehad. vond ze nooit de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:Waarom is dat spoiler-waardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:Je hoeft ze geen geld te geven als ze genoeg tijd in de tempel kunnen besteden, ze worden alleen link als ze niet aan het vechten zijn of aan het bidden zijn, dus moet je ze of trainen, of laten vechten, of laten bidden. En aangezien ze alleen van bidden en geld blijer worden, is een tempel geen overbodige luxe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neemt niet weg dat een horned reaper in zijn eentje van de meeste wezens er minimaal twee aankan, soms zelfs hoger geleveld (level 5 horny wint het van 3 level 7 warlocks). Ze zijn wel erg duur, en bijna niet te houden zonder tempel.
Leukste aan dk1 is de transfer creature special. Train in je level een wezen tot level 10, en neem em mee naar het volgende level. Met dat ene wezen kun je bijna alle levels in 5 minuten uitspelen, zolang je maar een goede uitkiest (level 10 wizard/witch/warloch, handig ook voor in de bib, maar warlocks zijn kut met vechten (casten storm enzo, blazen continue iedereen weg), knight (upgrade van thief of lord of the realm) of dragon altijd goed, maar het beste is de vampire, met level 10 kan hij healen, vliegen, in de bib werken en als je em possesed zware klappen uitdelen (hij doet zelf drain aanvallen, welke niet zo sterk zijn als de standaard aanval)...
geweldige tijden gehad met dk1, dk2 was veel minder, veel te rommelig in mijn mening, vooral het inwallen gaat niet meer, en er zijn te weinig levels met genoeg land én geld waarbij je gewoon lekker een frontale aanval doet op de vijand. Enige uitzondering is dat level waar je een heel fort inneemt door stiekum alles te claimen en geheime deuren te gebruiken. GENIAAL.
Zoek voor levels op internet, er zijn er genoeg, heb er zelf rond de 40 die werken en nog eens een zooitje die buggie kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef ralfie het volgende:
[..]
Je hoeft ze geen geld te geven als ze genoeg tijd in de tempel kunnen besteden, ze worden alleen link als ze niet aan het vechten zijn of aan het bidden zijn, dus moet je ze of trainen, of laten vechten, of laten bidden. En aangezien ze alleen van bidden en geld blijer worden, is een tempel geen overbodige luxe.
Neemt niet weg dat een horned reaper in zijn eentje van de meeste wezens er minimaal twee aankan, soms zelfs hoger geleveld (level 5 horny wint het van 3 level 7 warlocks). Ze zijn wel erg duur, en bijna niet te houden zonder tempel.
Leukste aan dk1 is de transfer creature special. Train in je level een wezen tot level 10, en neem em mee naar het volgende level. Met dat ene wezen kun je bijna alle levels in 5 minuten uitspelen, zolang je maar een goede uitkiest (level 10 wizard/witch/warloch, handig ook voor in de bib, maar warlocks zijn kut met vechten (casten storm enzo, blazen continue iedereen weg), knight (upgrade van thief of lord of the realm) of dragon altijd goed, maar het beste is de vampire, met level 10 kan hij healen, vliegen, in de bib werken en als je em possesed zware klappen uitdelen (hij doet zelf drain aanvallen, welke niet zo sterk zijn als de standaard aanval)...
geweldige tijden gehad met dk1, dk2 was veel minder, veel te rommelig in mijn mening, vooral het inwallen gaat niet meer, en er zijn te weinig levels met genoeg land én geld waarbij je gewoon lekker een frontale aanval doet op de vijand. Enige uitzondering is dat level waar je een heel fort inneemt door stiekum alles te claimen en geheime deuren te gebruiken. GENIAAL.
Ik heb DK1 inmiddels ook aan de gang onder XP. Maar het is inderdaad nogal blokkerig. Waar haal ik die direct3d patch vandaan ? Heb je een linkje ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
aanrader voor dungeon keeper 1 is wel de direct3d patch , ziet er direct stukken beter uit erg prettig voor grote schermen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |