Het was wel even wennen dat ze in DK2 eerst een paar seconden verdoofd waren... Nu kon je ze niet meer midden tussen de vijanden gooienquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
Geweldig spel, je kon je slaven oppakken en overal neertiefen.
bijna direct nadat bullfrog overgenomen werd (eigenlijk er al voor) was al duidelijk dat die titel gecanceled zou wordenquote:Er zou nog een versie 3 uitkomen, maar na de overname van Bullfrog (de makers) is daar jammer genoeg niets meer van gehoord.
het vervelende is dat ze niet willen lopen. heb het nog niet uitgevogeld. maar om de zoveel loop meters moet je van alles iets hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef mschol het volgende:
One of you're creatures is unhappy because he hasn't paid
terwijl er een enorme schatkamer is met meer als voldoende geld
en tja imps op level 10
Horny (of hoe die gast ook heet)
klopt idd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het vervelende is dat ze niet willen lopen. heb het nog niet uitgevogeld. maar om de zoveel loop meters moet je van alles iets hebben
ik heb eerlijkgezegt ook geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:32 schreef outcast_within het volgende:
Zouden goblins in groepen echt zo sterk zijn zoals ze in de introductie van dat poppetje zeggen?
heb eigenlijk nog nooit een groep goblins gehad. vond ze nooit de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:Waarom is dat spoiler-waardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:Je hoeft ze geen geld te geven als ze genoeg tijd in de tempel kunnen besteden, ze worden alleen link als ze niet aan het vechten zijn of aan het bidden zijn, dus moet je ze of trainen, of laten vechten, of laten bidden. En aangezien ze alleen van bidden en geld blijer worden, is een tempel geen overbodige luxe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neemt niet weg dat een horned reaper in zijn eentje van de meeste wezens er minimaal twee aankan, soms zelfs hoger geleveld (level 5 horny wint het van 3 level 7 warlocks). Ze zijn wel erg duur, en bijna niet te houden zonder tempel.
Leukste aan dk1 is de transfer creature special. Train in je level een wezen tot level 10, en neem em mee naar het volgende level. Met dat ene wezen kun je bijna alle levels in 5 minuten uitspelen, zolang je maar een goede uitkiest (level 10 wizard/witch/warloch, handig ook voor in de bib, maar warlocks zijn kut met vechten (casten storm enzo, blazen continue iedereen weg), knight (upgrade van thief of lord of the realm) of dragon altijd goed, maar het beste is de vampire, met level 10 kan hij healen, vliegen, in de bib werken en als je em possesed zware klappen uitdelen (hij doet zelf drain aanvallen, welke niet zo sterk zijn als de standaard aanval)...
geweldige tijden gehad met dk1, dk2 was veel minder, veel te rommelig in mijn mening, vooral het inwallen gaat niet meer, en er zijn te weinig levels met genoeg land én geld waarbij je gewoon lekker een frontale aanval doet op de vijand. Enige uitzondering is dat level waar je een heel fort inneemt door stiekum alles te claimen en geheime deuren te gebruiken. GENIAAL.
Zoek voor levels op internet, er zijn er genoeg, heb er zelf rond de 40 die werken en nog eens een zooitje die buggie kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:03 schreef ralfie het volgende:
[..]
Je hoeft ze geen geld te geven als ze genoeg tijd in de tempel kunnen besteden, ze worden alleen link als ze niet aan het vechten zijn of aan het bidden zijn, dus moet je ze of trainen, of laten vechten, of laten bidden. En aangezien ze alleen van bidden en geld blijer worden, is een tempel geen overbodige luxe.
Neemt niet weg dat een horned reaper in zijn eentje van de meeste wezens er minimaal twee aankan, soms zelfs hoger geleveld (level 5 horny wint het van 3 level 7 warlocks). Ze zijn wel erg duur, en bijna niet te houden zonder tempel.
Leukste aan dk1 is de transfer creature special. Train in je level een wezen tot level 10, en neem em mee naar het volgende level. Met dat ene wezen kun je bijna alle levels in 5 minuten uitspelen, zolang je maar een goede uitkiest (level 10 wizard/witch/warloch, handig ook voor in de bib, maar warlocks zijn kut met vechten (casten storm enzo, blazen continue iedereen weg), knight (upgrade van thief of lord of the realm) of dragon altijd goed, maar het beste is de vampire, met level 10 kan hij healen, vliegen, in de bib werken en als je em possesed zware klappen uitdelen (hij doet zelf drain aanvallen, welke niet zo sterk zijn als de standaard aanval)...
geweldige tijden gehad met dk1, dk2 was veel minder, veel te rommelig in mijn mening, vooral het inwallen gaat niet meer, en er zijn te weinig levels met genoeg land én geld waarbij je gewoon lekker een frontale aanval doet op de vijand. Enige uitzondering is dat level waar je een heel fort inneemt door stiekum alles te claimen en geheime deuren te gebruiken. GENIAAL.
Ik heb DK1 inmiddels ook aan de gang onder XP. Maar het is inderdaad nogal blokkerig. Waar haal ik die direct3d patch vandaan ? Heb je een linkje ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
aanrader voor dungeon keeper 1 is wel de direct3d patch , ziet er direct stukken beter uit erg prettig voor grote schermen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |