Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
zoek zequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:56 schreef stifmeister18 het volgende:
Ik zoek de titel van de dance versie van Simply Red - Fake
iemand enig idee? ik kan em niet vinden![]()
quote:ik ben al tijden op zoek naar 'n nummer wat vaak op MTV gebruikt wordt als achtergrondmuziek. 't Is een trompet-melodietje en ik heb er zelfs al MTV voor gemaild, maar zij stuurden me door naar MTV Amerika. Daar kreeg ik geen gehoor.
Heeft iemand enig idee? Ik heb 't nu in verschillende programma's gehoord, ik kan zo 1-2-3 niet op de namen van programma's komen.
quote:Er zit ook geen tekst in, even nog meer aanwijzingen geven. Ik ben bang dat ik 't niet te weten zal komen en dat 't misschien wel geen nummer is, maar gewoon geëdit door mtv of zo..
quote:De muziek is alleen trompet, dus geen andere instrumenten of zang.
De melodie gaat zo: tatatata tatata (sneller) tata tatata (sneller) en dat blijft eigenlijk 'tzelfde..
Niet dat je er zo veel aan hebt
Mijn fluitkunstenquote:Ik kan 't eigenlijk alleen maar omschrijven als trompetmuziek, verder helemaal nix (geen andere instrumenten, vocals of wat dan ook). Heel simpel deuntje, maar wel vrolijk. Ideale achtergrondmuziek, zoals ze die dus bij MTV gebruiken bij programma's als The Fabulous Life of... etc..
Novastar - Wrongquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef Vitalogy het volgende:
Godsamme ik kan er niet opkomen
Het is een heel bekend nummer volgens mij van Crowded House of Deep Blue Somehting oid
De tekst gaat zoiets
(kan compleet fout zijn)
Where did it all go wrong
was it somewhere on the way to heaven
(of zoiets)
van http://www.ster.nl/ster?nav=djmmLsHCjERlCkD&bid=tjwnLsHCjERlCkDtDAYZMquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:27 schreef MosPos het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet van
"Sunlight falls around me..."
Nog maar een keer:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb ook een verzoekje.
Heel bekend (rustig) nummer, wordt regelmatig gedraaid, met de zin: why do you....
Why wordt dan gezongen als whyhyhyhyhyhy met verschillende toonhoogten.
Alvast bedankt!
Staat gewoon op de STER site hoor, maar vooruit.quote:Ik zoek het nummer dat in de nieuwe (2006) Milner reclame wordt gedraaid.
Hier te vinden:
http://www.campina.nl/default.asp?selected=camnl.beleefcamp.commercial&l=nl
Deze?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Apekoek het volgende:
HELP IK ZOEK:
Genre: Rap/Urban
Land: Waarschijnlijk USA
In de vakantie zag ik een enorm vette video clip waarin vrouwen gekleed waren in brandweer pakken. De clip ging best wel snel, raare dansjes snel verschuivende beelden. Het was ook een zeer kleur rijke video. Beetje tussen ganster en pimpin oogde het.
Iemand een idee welke clip dit is? Of artiest?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22rejected+so+many+times%22+%22my+side+of+the+fence%22&meta=quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar de titel... Iemand?
Dat is: Gorillaz - Rock The Housequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn fluitkunsten
Je bent mijn heldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat is: Gorillaz - Rock The House
of weet iemand welke reclame ik bedoel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:27 schreef roburt het volgende:
liedje van een reclame van een dame die bij een tankstation staat en een man die iets zegt als:
"wij regelen het voor u"
het nummer is een bekent deuntje met trompetten en gaat ong.
tututuuuuuuuuuuuuuu, tututuuuuuuuuuuuuu tutu(langzaam) tutututu(snel)
herkent iemand het?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:20 schreef Gitanki het volgende:
D'r lopen anders genoeg mensen die toch niets te doen hebben hier rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |