Done. En ik heb de TT een klein beetje aangepast.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:02 schreef rubbereend het volgende:
Stem op jouw 90s Request op 3FM! misschien kan dat hierheen
De nulties.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe heet dat tijdperk waar we nu inzitten?
Mn antwoordquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het nu al een kei tof subforum!
Bij nader inzien zou ik toch even met een mod willen kijken hoe ik een en ander op ga lossen. Ik kan nu namelijk zelf niet meer editten om de lijst bij te houden. Zou een modje die een goed voorstel heeft om de lijst te beheren mij willen PM'en? Dank!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:27 schreef groningerstudent het volgende:
Zou een mod even kunnen proberen om in 900+ YouTube clips de oorspronkelijke post af te breken na Mr. Big. De hele N-serie wordt niet getoond dus wilde ik hem uit de post ook wel halen. Helaas gaat fok! bij mij dood als ik de edit probeer door te voeren...![]()
Helemaal eensch!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Prachtforum![]()
Het haalt vele jeugdherinneringen naar boven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Jammer alleen dat we nu 2 ouwe lullen als mods hebben.
Ik vind dat die hierna moet komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef D.Rose het volgende:
iemand een link naar het 80's forum?
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vind dat die hierna moet komen
Vooral zó doorgaan, dan zul jíj iig niet weten wat het is om oud te worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Gerard. het volgende:
Jammer alleen dat we nu 2 ouwe lullen als mods hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |