quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef woeeiiii het volgende:
2 minuten!!! Rijinstructeur is er nog niet
En dat ze een boek vroegen ipv een toneelstuk, aangezien Cordenio een toneelstuk is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef Impry het volgende:
Jammer, maar je moest het maar net weten waarschijnlijk. Wel slecht dat er Jules Watt stond ipv James Watt...
Er komen vandaag nog twee momenten waarop er weer een vraag gesteld gaat worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hee, en nu?
Misschien moet je dat vragen in het topic over 'de kuthoeren', welk bedrijf dat dan ook mag zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik krijg mail van de kuthoeren, terwijl ik me daar nooit ingeschreven heb. Heb er geen account, en kan ook nergens een unsubscribe functie vinden. Weet iemand hoe dat kan?
en hoe kom ik dat te weten? Krijg ik daar een mailtje van, of moet je juist op dat moment online zijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Er komen vandaag nog twee momenten waarop er weer een vraag gesteld gaat worden.
Dat, of je houdt dit topic in de gatenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en hoe kom ik dat te weten? Krijg ik daar een mailtje van, of moet je juist op dat moment online zijn?
Als toenstraks iemand het antwoord toevallig wist bij die Shakespeare vraag was er genoeg tijd geweest om het antwoord te delen, maar niemand hier wist hemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:38 schreef neo2000 het volgende:
TeeVeePee, al verwacht ik niet dat er hier bijtijds goede antwoorden gepost worden.. heb zelf amper tijd om een eventueel goed antwoord op te zoeken en in te vullen op trage website.. Laat staan posten op een andere trage website.
Cardenio toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Als toenstraks iemand het antwoord toevallig wist bij die Shakespeare vraag was er genoeg tijd geweest om het antwoord te delen, maar niemand hier wist hem
www.ibood.com, gewoon onderaan klikken. Hij komt vanzelf in beeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef twentemeisje het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar ik snap geen ruk van die website...
Waar vind ik die klok? (ik ben ingelogd)
Grapjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef Apekoek het volgende:
DE KLOK LOOPT WEER!!!!!111!!!1!
29:40 minuten
HAHAHAHA jij snapt hem!!!!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef Apekoek het volgende:
DE KLOK LOOPT WEER!!!!!111!!!1!
29:40 minuten
Ga ff wieberen ofzo, kneusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:19 schreef Apekoek het volgende:
DE KLOK STAAT WEER STIL!!!!1111!!!!
1:38:30 minuten nog!
ja hallo, ik pik het echt niet als iemand 'wieberen' tegen mij zegt. dan zit ik in de hoogste boom.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je kunt ook in ONZ verder spelen...
DIe komt er te staan als de klok afgelopen isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat is de vraag?
en hoelang blijft ie dan staan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Impry het volgende:
[..]
DIe komt er te staan als de klok afgelopen is
Ligt aan de vraag, meestal zon 20 secondenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:11 schreef Whizzkith het volgende:
hoeveel tijd hebben we voor de vraag?
Zolang het balkje onderin nog niet vol is, wat het aantal gegeven goede antwoorden aangeeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en hoelang blijft ie dan staan?
Totdat er een bepaalde hoeveelheid goede antwoorden gegeven, meestal maar een minuut of 2, soms nog korterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:11 schreef Whizzkith het volgende:
hoeveel tijd hebben we voor de vraag?
Ja, die 'originele' prijs is niet echt helemaal reeel. Die kaartjes zijn idd goedkoper te krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:21 schreef outcast_within het volgende:
sd kaartje?
http://www.one2remember.nl/product_info.php?cPath=40&products_id=104 15.35E 2euro verzendkosten
en wat kost hij bij hun? en wat zijn daar de verzendkosten? volgens mij zelf meer
Boeien... straks kun je hem evt. gratis krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:21 schreef outcast_within het volgende:
en wat kost hij bij hun? en wat zijn daar de verzendkosten? volgens mij zelf meer
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:25 schreef Reneuh het volgende:
tyfus, dat piepje weer
ja wie kijkt er even op tweakers?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef Impry het volgende:
Er moet trouwens ergens een ander forum zijn waar het antwoord staat. Want opeens ging het heeeel snel met goede antwoorden.
lijst van japanse keizers --> 124e keizer --> bij wikipedia staat dat dit het tijdperk van de showa inluidde --> zoek op showa --> wikipedia: showa opgeheven 1960quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Ik weet niet hoe je daar op moet komen, iemand de verklaring?
123e keizer --> wiki --> 124e, jaartal 1901 - 1989 --> tijdperk --> showa,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Ik weet niet hoe je daar op moet komen, iemand de verklaring?
ok, heb showa inderdaad zien staan maar wist niet dat dat het tijdperk was..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
lijst van japanse keizers --> 124e keizer --> bij wikipedia staat dat dit het tijdperk van de showa inluidde --> zoek op showa --> wikipedia: showa opgeheven 1960
helaas was ik net te laat
Apart, op de engelse wiki-pagina staat die er niet tussen: http://en.wikipedia.org/wiki/Showaquote:
En wat als je nu morgen een xbox 360 kunt winnenquote:
als je zoek op "tijdperk 123e keizer opgeheven merk" oid niet neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:37 schreef devv05 het volgende:
Weer zo'n vraag die nergens te vinden isZelfs op Wikipedia staat het niet.
Precies. Want het ging opeens heel snel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:40 schreef outcast_within het volgende:
ik vraag me af welke andere communities hier aan mee werken.
en dat ik me daar dan ook meteen reg en kijk of ze daar het antwoor sneller hebben
Waar zocht jij dan op, Einstein? Je wist 'm zelf vast ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:40 schreef Asmodean het volgende:
[..]
als je zoek op "tijdperk 123e keizer opgeheven merk" oid niet nee![]()
Op de laatste stap na zat ik goed, toen was de tijd om. Maarja hoef dat stomme SD-kaartje toch niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef Batsies het volgende:
Zoeken op wikipedia:
Keizers Japan
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=keizers+japan&go=Go)
Daar de bovenste link kiezen:
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Keizers_van_Japan)
Daarna 'De jaartelling die volgt op de regeringsperiode van de 123e keizer van Japan heeft een specifieke naam' = de 124e keizer
De 124e keizer = Hirohito
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Hirohito)
In dat stuk tekst staat:
Die periode staat in Japan bekend als die van de Showa (verlichte vrede).
Zoeke op showa:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Showa
'Dat duurde tot 1960'
ik zocht op keizers japan, en ik had het goede antwoord, helaas alleen net te laat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar zocht jij dan op, Einstein? Je wist 'm zelf vast ook niet![]()
daar heb je wat aan jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef wlsandman het volgende:
Grootste priemgetal is: 9.808.358
of dit
232.582.657 − 1
Ja ding dong !quote:
Een tabloid is de helft van een gewone krant.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef wlsandman het volgende:
Wat is de verhouding tussen een tabloid en normale krant dan?
Niet helemaal precies danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef UncleSam het volgende:
Tabloid is de helft kleiner.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:01 schreef ondeugend het volgende:
weer een illusie verloren
Ik wilde altijd nog eens de zoeker zijn bij 2 voor 12.
Oke... jij zoekt.. ik vul wel in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
http://www.special-dictionary.com/proverbs/ en typte monkey als zoek woord en daar stond die... "An intelligent monkey can still be beaten." -Filipino Proverb.
van het ibood forum
weltruste![]()
Idd, leuke prijsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Zo, volgende ronde kan weer komen !
Ging over een bepaalde taal ofzo, staat misschien hier nog wel in het topic. Antwoord was Filipijns meen ik...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef woeeiiii het volgende:
Wat was de vraag van vanacht half 1?
Sennheiser hoofdtelefoonquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is de iBOOD van de dag vandaag?
Over 2.30 gaan we weer
Dat ging snel. En het was niet eens een artikel op wikipediaquote:
Dit is pas de 2e?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:20 schreef UncleSam het volgende:
Zoo dat zijn 3 vroege klokjes dan!
Ik kan het je niet uitleggen, ik had net m'n rekenmachine gevondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef roburt het volgende:
uitleg graag, ik had 3min en was ook nog me wachtwoord kwijt dus deed erg lang
windows + R >> calcquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Asmodean het volgende:
NEEEE, net te laat, verdomme man. Als ik mn rekenmachine niet op hoefde te halen had ik de koptelefoon gehad, en ik had er ook nog net eentje nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |