quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef woeeiiii het volgende:
2 minuten!!! Rijinstructeur is er nog niet
En dat ze een boek vroegen ipv een toneelstuk, aangezien Cordenio een toneelstuk is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef Impry het volgende:
Jammer, maar je moest het maar net weten waarschijnlijk. Wel slecht dat er Jules Watt stond ipv James Watt...
Er komen vandaag nog twee momenten waarop er weer een vraag gesteld gaat worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hee, en nu?
Misschien moet je dat vragen in het topic over 'de kuthoeren', welk bedrijf dat dan ook mag zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik krijg mail van de kuthoeren, terwijl ik me daar nooit ingeschreven heb. Heb er geen account, en kan ook nergens een unsubscribe functie vinden. Weet iemand hoe dat kan?
en hoe kom ik dat te weten? Krijg ik daar een mailtje van, of moet je juist op dat moment online zijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Er komen vandaag nog twee momenten waarop er weer een vraag gesteld gaat worden.
Dat, of je houdt dit topic in de gatenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en hoe kom ik dat te weten? Krijg ik daar een mailtje van, of moet je juist op dat moment online zijn?
Als toenstraks iemand het antwoord toevallig wist bij die Shakespeare vraag was er genoeg tijd geweest om het antwoord te delen, maar niemand hier wist hemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:38 schreef neo2000 het volgende:
TeeVeePee, al verwacht ik niet dat er hier bijtijds goede antwoorden gepost worden.. heb zelf amper tijd om een eventueel goed antwoord op te zoeken en in te vullen op trage website.. Laat staan posten op een andere trage website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |