meneer/mevrouw denkt dat als je maar als eerste reageerd op een huurhuis je m ook krijgtquote:Ik ben van plan om samen met een vriend een huis te huren op zeer korte termijn. We hebben hiervoor al een woonpas aangevraagd en gereageerd op enkele huurhuizen (www.woonnet-haaglanden.nl). Omdat we dírect reageerden nadat de wekelijkse nieuwe aanbod op de site is geplaatst kwamen we op plek 1 terecht. Nu, 1 dag later zijn we gezakt naar plek 44. Op deze manier wordt het een kansloze zaak dus.
Heeft er iemand alternatieven? Andere manieren om snel aan een huurhuis te komen?
een of ander dom blondje dat er van staat te kijken dat haar tanden niet 2 jaar wit blijven nadat ze behandeld is op vakantie in thialand terwijl ze zich nog wel aan alle voorschriften heeft gehoudenquote:Ik heb mijn tanden laten bleken in Thailand. Ben toendertijd gewoon binnengelopen bij een praktijk en heb geinformeerd naar de kosten en de methode. Uiteindelijk kon het voor 80 euro daar.
De methode was echter anders dan degene die jullie beschrijven. Bij mij duurde het twee uur waarin er telkens om de zoveel minuten spul op mijn tanden werd gesmeerd waarna er een laserlamp op werd gericht. Na die twee uur was het verschil echt gigantisch groot.
De eerste twee dagen waren mijn tanden gevoelig bij het eten en drinken en werd afgeraden koffie en wijn te drinken of te roken.
De houdbaarheid van deze methode was volgens de tandarts 2 jaar. Echter, nu een half jaar later heb ik zowat mijn oude kleur weer volledig terug terwijl ik mij prima aan alle voorschriften heb gehouden...Beetje jammer dus.
Ik kots op mezelfquote:quote:
Veel verwarring over huisarts en no-claimregeling
41% van de ziekenfondsverzekerden denkt ten onrechte dat een bezoek aan de huisarts onder de no-claim teruggave regeling valt. Zij denken dus dat een bezoek aan de huisarts ten koste gaat van het bedrag dat zij aan het eind van het jaar terug zullen krijgen van hun ziekenfonds. Dit kan ertoe leiden dat mensen hun huisarts ten onrechte niet bezoeken en te lang doorlopen met klachten.
Dat blijkt uit onderzoek van het ConsumentenPanel Gezondheidszorg van het NIVEL, gesubsidieerd door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
Het doel van de no-claim teruggave regeling is het aanzetten van consumenten tot het maken van afwegingen rond het eigen zorggebruik. Uit het onderzoek bleek echter dat (in mei 2005) een kwart van de ondervraagden überhaupt niet op de hoogte was van de invoering van de no-claimregeling per 1 januari 2005. Als dat zo blijft, zal de regeling voor een deel zijn uitwerking missen.
Na de invoering van het nieuwe zorgstelsel per 1 januari 2006, gaat de no- claimregeling gelden voor alle Nederlanders, niet alleen voor de ziekenfonds verzekerden zoals nu. Ook dan zal de huisarts niet onder de no-claimregeling vallen. Het Consumentenpanel zal de komende jaren regelmatig blijven onderzoeken hoe het gesteld is met de kennis van mensen over de no-claimregeling.
Toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef Furious het volgende:
Wat je zegt ben jezelf!
Welkom op aarde! Het is niet "survival of the smartest", maar "survival of the horniest" weetjewel..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:26 schreef devv05 het volgende:
Welkom op Fok!
De algemene Fokker dom?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
Blaat
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
zo en nu ga ik naar de dokter, eens kijken of hij wat kan doen aan m'n hoge bloeddruk.
Daar gaat m'n no-claim![]()
quote:
Veel verwarring over huisarts en no-claimregeling
41% van de ziekenfondsverzekerden denkt ten onrechte dat een bezoek aan de huisarts onder de no-claim teruggave regeling valt. Zij denken dus dat een bezoek aan de huisarts ten koste gaat van het bedrag dat zij aan het eind van het jaar terug zullen krijgen van hun ziekenfonds. Dit kan ertoe leiden dat mensen hun huisarts ten onrechte niet bezoeken en te lang doorlopen met klachten.
Dat blijkt uit onderzoek van het ConsumentenPanel Gezondheidszorg van het NIVEL, gesubsidieerd door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
Het doel van de no-claim teruggave regeling is het aanzetten van consumenten tot het maken van afwegingen rond het eigen zorggebruik. Uit het onderzoek bleek echter dat (in mei 2005) een kwart van de ondervraagden überhaupt niet op de hoogte was van de invoering van de no-claimregeling per 1 januari 2005. Als dat zo blijft, zal de regeling voor een deel zijn uitwerking missen.
Na de invoering van het nieuwe zorgstelsel per 1 januari 2006, gaat de no- claimregeling gelden voor alle Nederlanders, niet alleen voor de ziekenfonds verzekerden zoals nu. Ook dan zal de huisarts niet onder de no-claimregeling vallen. Het Consumentenpanel zal de komende jaren regelmatig blijven onderzoeken hoe het gesteld is met de kennis van mensen over de no-claimregeling.
Mensen die zonder enige vorm van voorkennis een slag in de rondte blaten over van alles en nog wat zonder de moeite te nemen zich in de materie te verdiepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
te lange openingspost voor mij, dus ik snap je klacht niet en wat zijn domme mensen?
Neej dat Darwin award gedoe.. dat getuigd van een hoge mate van intelligentiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg TS...je bent bij deze genomineerd
De Fok! Darwin Awards Deel II
Ah..jij vist ook naar een nominatie?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:02 schreef pmensink het volgende:
[..]
Neej dat Darwin award gedoe.. dat getuigd van een hoge mate van intelligentie
Idd, het stikt van de domme mensen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
Het stikt hier van de domme mensen!
zomaar wat voorbeelden van wat je hier in een kwartiertje tegenkomt![]()
[...]
meneer/mevrouw denkt dat als je maar als eerste reageerd op een huurhuis je m ook krijgt. Nooit gehoord van een puntensysteem......tering leggen ouders dan niks meer uit?
Oh een d ipv een t. Ja dat is wel erg dom.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Idd, het stikt van de domme mensen!![]()
Ach, jij wilt bepalen voor anderen wat dom is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Oh een d ipv een t. Ja dat is wel erg dom.![]()
![]()
quote:
uhm heb je de op wel gelezen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!!
isa, de heldin van vandaag
owja, het stikt blijkbaar van de domme mensen? ik vind het grappig dat je jezelf zo slim bent. ik dacht namelijk dat slimme mensen uberhaupt de notie namen van heroverweging, afstappen van standpunten en ideeen die niet kloppen en kunnen inzien dat ze fout zijn.
Dat is dan jouw mening.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Janetje het volgende:
Oh ja.. laten we massaal de TS gaan afzeiken.![]()
Neh.
Kom op, hij heeft gelijk..
ik heb het gelezen en het verbaasde me zelfs dat je zo onwrikbaar in 1 richting probeert te geloven terwijl er aantoonbaar dingen fout zitten (neem hoogervorst met zijn leugens). that's all.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
uhm heb je de op wel gelezen?
Ik geef isabeau helemaal gelijk en betrek mezelf totaal in de domheid die hier op het forum te vinden is. Alleen gemekker om taal heb ik standaard een hekel aan daar ga ik dan ook niet in mee![]()
Helemaal eensch is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
zomaar wat voorbeelden van wat je hier in een kwartiertje tegenkomt![]()
ow je hebt het over het zorgeverzekeringstopic. Nou refresh die pagina dan nog eens. Er klopte geen klap van je verhaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb het gelezen en het verbaasde me zelfs dat je zo onwrikbaar in 1 richting probeert te geloven terwijl er aantoonbaar dingen fout zitten (neem hoogervorst met zijn leugens). that's all.
geen klap? whahaha....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ow je hebt het over het zorgeverzekeringstopic. Nou refresh die pagina dan nog eens. Er klopte geen klap van je verhaal![]()
sterker, ook voor eten en drinken, huur etc etc.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
geen klap? whahaha....
studiefinanciering voor de zorg, die is pas goed...
ja inderdaad! fabeltjes!! er wordt namelijk alleen bier van gekocht en uitgegeven in clubs en cafeetjes, alwaar werkelijk alle studenten met brallerige gooise accentjes proberen elkaar te overtreffen in roderickheid en bezopenheid!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sterker, ook voor eten en drinken, huur etc etc.
Maar goed dat zijn fabeltjes he![]()
hmm ik volg je nu totaal niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja inderdaad! fabeltjes!! er wordt namelijk alleen bier van gekocht en uitgegeven in clubs en cafeetjes, alwaar werkelijk alle studenten met brallerige gooise accentjes proberen elkaar te overtreffen in roderickheid en bezopenheid!
owja, en dan ook de zorgverzekering.
het was ook even een uitstapje naar een ander vooroordeelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hmm ik volg je nu totaal niet.
Wat ik beweerde is dat ze bij de ib-groep de bedragen bij van de studiefinanciering zo opbouwen dat een bepaald gedeelte bedoeld is voor je studie, een bepaald gedeelte voor je (zorg)verzekeringen, een bepaald gedeelte voor huisvesting en overige onkosten![]()
ik krijg een grote bijdrage van mijn ouders en toen ik stufi had (ik studeer nu langer dan de opleidingsjaar wegens pfeiffer, dus nu krijg ik het niet meer) werkte ik en verdiende ik 250 per maand (meer kon ik niet werken).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo niet?
Men gaat er van uit dat je ouders ook wat bijdragen he. Doen ze dat niet dan kan je extra stufi krijgen....wel veel gedoe.
toen de stufi is weggevallen, heb ik een lening genomen bij IB groep ja... en omdat mijn hospita naar het bejaardentehuis ging, moest ik ook verhuizen naar een duurdere ruimte. al met al, als het duurder wordt, zal het voor mij in ieder geval stressvol gaan worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:16 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je bent misschien 40 euro extra kwijt per maanddat maakt toch niet het verschil?
je kan ook nog lenen bij de ib-groep.
pfff die paar euro's....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
edit: net nagevraagd, die behandeling kost me toch echt m'n no-claim![]()
Het stikt hier van de domme mensen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef Maikuuul het volgende:goed topic !
Sommige mensenvooral met dat tanden bleken
quote:
Dit zegt meer over mij dan jou.quote:
ook mijn rug..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit zegt meer over mij dan jou.
scheer jij ook je corona ?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om fatsoenlijk hun verstandelijk vermogen te gebruiken.
Er zijn studenten die al 14 jaar staan ingeschreven voor woonruimte! Die zijn al 8 jaar klaar en hebben al een gezin met kinderen. Kan je nagaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef ThinkTank het volgende:
Een woonpas?![]()
Een puntensysteem??![]()
Had al eerder verhalen gelezen over het zoeken van een studentenkamer in Nederland, jezus wat een gedoe. Lijken wel russische toestanden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |