ik krijg een grote bijdrage van mijn ouders en toen ik stufi had (ik studeer nu langer dan de opleidingsjaar wegens pfeiffer, dus nu krijg ik het niet meer) werkte ik en verdiende ik 250 per maand (meer kon ik niet werken).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo niet?
Men gaat er van uit dat je ouders ook wat bijdragen he. Doen ze dat niet dan kan je extra stufi krijgen....wel veel gedoe.
toen de stufi is weggevallen, heb ik een lening genomen bij IB groep ja... en omdat mijn hospita naar het bejaardentehuis ging, moest ik ook verhuizen naar een duurdere ruimte. al met al, als het duurder wordt, zal het voor mij in ieder geval stressvol gaan worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:16 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je bent misschien 40 euro extra kwijt per maanddat maakt toch niet het verschil?
je kan ook nog lenen bij de ib-groep.
pfff die paar euro's....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
edit: net nagevraagd, die behandeling kost me toch echt m'n no-claim![]()
Het stikt hier van de domme mensen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef Maikuuul het volgende:goed topic !
Sommige mensenvooral met dat tanden bleken
quote:
Dit zegt meer over mij dan jou.quote:
ook mijn rug..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit zegt meer over mij dan jou.
scheer jij ook je corona ?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om fatsoenlijk hun verstandelijk vermogen te gebruiken.
Er zijn studenten die al 14 jaar staan ingeschreven voor woonruimte! Die zijn al 8 jaar klaar en hebben al een gezin met kinderen. Kan je nagaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef ThinkTank het volgende:
Een woonpas?![]()
Een puntensysteem??![]()
Had al eerder verhalen gelezen over het zoeken van een studentenkamer in Nederland, jezus wat een gedoe. Lijken wel russische toestanden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |