Hoe lang wachten ongeveer voor je een beetje kans maakt? Jaren zekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:53 schreef lvm het volgende:
tja, het gaat op inschrijf tijd... dus je had je eerder in moeten schrijven, en nu dus langer wachten...
of een urgentieprocedure laten starten, maar dan moet je een goede reden hebben waarom jullie situatie urgent is...
Hier in Hengelo, (jaja het mooie Hengelo) is de wachttijd voor een appartement/flat ongeveer 2 tot 2,5 jaar en voor een rijtjes huurwoning 4 jaar...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:55 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Hoe lang wachten ongeveer voor je een beetje kans maakt? Jaren zeker
Jezus christus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:58 schreef lvm het volgende:
[..]
Hier in Hengelo, (jaja het mooie Hengelo) is de wachttijd voor een appartement/flat ongeveer 2 tot 2,5 jaar en voor een rijtjes huurwoning 4 jaar...![]()
Den Haag..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:00 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, over welke plaats hebben we t eik TS?
Je hebt naast huren via de woningbouw, waar je een enorme inschrijftijd voor nodig hebt, ook huren via woonbureautjes, waar je heel veel geld betaalt.
www.directwonen.nl
quote:Tot en met 31 december 2007 gaan de SVH-corporaties experimenteren met een nieuwe manier om kleinere (HAT-)woningen voor starters aan te bieden. Deze service is bedoeld voor woningzoekenden die zaken als plaats, grootte en type van een woning niet uitmaken, maar wel snel duidelijkheid willen of er een woning voor hen beschikbaar is. Wekelijks worden er op vier werkdagen een aantal vrijgekomen woningen in het zogeheten Directe Zoek segment op www.woonnet-haaglanden.nl gezet. Iedereen met een woonpas kan hierop reageren. Er worden geen eisen gesteld aan inkomen of huishoudensgrootte. Reageren kan online, van maandag tot en met donderdag. Degene die voor een woning wordt geselecteerd, ontvangt de volgende ochtend van de corporatie een e-mail.
Nee maar ik had geen idee hoe dat werkte. Ging er van uit dat de aangeboden woningen gingen naar de mensen die het snelst reageerden. En dat de woningen voor speciale gevallen daarvoor al zijn toegewezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
blond zeker?
Ik sta 1 maand ingeschreven, reageer als eerste maar een dag later sta ik ineens op plaats 44.
Hoe kan dat nouhouw![]()
die sites een farce?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef Lauder-Frost het volgende:
Die sites zijn zo natuurlijk een farce.
Zoals je op woonnet-haaglanden, en in de woonkrant (wordt die tegenwoordig nog elke week verstuurd?) kunt zien gaat het op inschrijfduur.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Nee maar ik had geen idee hoe dat werkte. Ging er van uit dat de aangeboden woningen gingen naar de mensen die het snelst reageerden. En dat de woningen voor speciale gevallen daarvoor al zijn toegewezen.
Die sites zijn zo natuurlijk een farce.
Omdat de inschrijvers na jou al langer ingeschreven staan als woningzoekende en dus meer "huurpunten" hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
blond zeker?
Ik sta 1 maand ingeschreven, reageer als eerste maar een dag later sta ik ineens op plaats 44.
Hoe kan dat nouhouw![]()
Dat is ook weer verschillend. Ik huur zelf ook particulier en ben niet in het bezit van een vast inkomen. (ik werk via uitzendbureaus)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Moet je wel een vast contract hebben en 4x je huur verdienen (bron: vb&t).
Onzin....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Moet je wel een vast contract hebben en 4x je huur verdienen (bron: vb&t).
Je schrijft je ergens in en gaat direct 'dom' overal op reageren terwijl je niet eens iets weet van de alternatieven e.d.?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |