Sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik wilde net voor het eerst het PSV-topic openen![]()
![]()
Geeft niet hoor, volgende keer beter, moet ik maar sneller zijnquote:
Klopte die nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef Zapper het volgende:
Ach, je hebt Mika Väryrynen toch. Waarom klopte trouwens de naam op zijn shirt in de wedstrijd tegen Bordeaux niet?
Hij miste een N op het eindequote:
Staan op dit moment 16e in de Jupiler-league (Belgische Eerste klasse)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Jammer van Afellay.
Maar 4-1 verliezen van Sint-Truiden, allemachtig![]()
Wat voor club is het eigenlijk?
Er zal wel flink gewisseld zijn gedurende de wedstrijd, dus over de uitslag moeten we maar niet teveel praten...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef dndiek het volgende:
PSV:
Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Ball, Smit, Cocu, Afellay, El Yacoubi, Tardelli, Carrizo.
Wisselspelers:
Boffin, Plá, Boverhof, Gorter, Schijvenaars.
Peter van Houdt heeft wellicht een verpletterende indruk achtergelaten bij Ronald.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
en welke spits komt er in de winterstop bij
die komt echt niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
makaay
Denk het ook niet, maar hij staat nu wel erg onder druk bij Bayern...quote:
Dat vroegen we ons eind vorig topic ook al afquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:25 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb Cultheld al een tijd niet gezien , leeft ie nog ?
Of kon ie het niet aan dat ie met een Ajax avatar moest posten![]()
You make me curious, waarom dan en kun je even linkje plaatsen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cultheld heeft een ban.
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
You make me curious, waarom dan en kun je even linkje plaatsen?![]()
Ik wil detailsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Jazeker, toen ik er kwam zitten waren alleen de hoeken nog niet dichtgebouwd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was er 12 jaar geleden dan al sprake van een tweede ring op Oost. Kan me niet meer precies herinneren wanneer de bovenste gedeeltes er op zijn gezet. ( Ja Noord moet rond 1995 zijn gebeurd, maar de overige...?)
Okeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jazeker, toen ik er kwam zitten waren alleen de hoeken nog niet dichtgebouwd.
Romarioquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
en welke spits komt er in de winterstop bij
Schijnt dat het eraf was gevallen tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef Zapper het volgende:
Ach, je hebt Mika Väryrynen toch. Waarom klopte trouwens de naam op zijn shirt in de wedstrijd tegen Bordeaux niet?
En dat hij dan zijn 1000ste in een thuiswedstrijd in de Nederlandse competitie scoortquote:
moet kunnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat hij dan zijn 1000ste in een thuiswedstrijd in de Nederlandse competitie scoort![]()
Sorry, maar daar begin ik niet aan. Vraag het hem zelf maar als hij terug is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
[..]
Jij kan dat toch effe uitzoeken?
Mods doen dat sneller
Mag ik het zeggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar daar begin ik niet aan. Vraag het hem zelf maar als hij terug is.
Romarioquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat hij dan zijn 1000ste in een thuiswedstrijd in de Nederlandse competitie scoort![]()
Zou mooi uitkomen. In december heeft hij er paar leuke ofenwedstrijdjes opzitten. Is ie meteen scherp. Aan de andere kant: zet Romario voor een goal, en hij maakt doelpunten, met of zonder ritme.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat als ze Romario benaderen dat hij zeker komt!
zou wel leuk zijn als die weer in nederland zou komen voetballen maar dat gaat een heel moeilijk verhaal worden , Piet de Visser zal al wel weer hard aan het scouten zijn naar een of ander talent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
makaay
Ze zijn uiteraard allemaal moeilijk, maar ik verwacht bij Galatasaray-uit, Liverpool-uit, Ajax-uit en wellicht Feyenoord-uit puntverlies. In de beker weet je het maar nooit, maar ik kijk met meer vertrouwen uit naar die andere wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:18 schreef PyTh het volgende:
Resterende "lastige" wedstrijden van dit jaar:
Zo 15 /10 /2006 14:30 competitie: PSV - Roda JC
Wo 18 /10 /2006 20:45 CL: Galatasaray - PSV
Zo 22 /10 /2006 12:30 competitie: AZ - PSV
Di 31 /10 /2006 20:45 CL: PSV - Galatasaray
Do 9/11/2006 20.30 beker: Vitesse-PSV
Zo 12 /11 /2006 12:30 competitie: Ajax - PSV
Wo 22 /11 /2006 20:45 CL: Liverpool - PSV
Za 2 /12 /2006 20:00 competitie: Vitesse - PSV
Di 5 /12 /2006 20:45 CL: PSV - Bordeaux
Za 9 /12 /2006 20:00 competitie: FC Groningen - PSV
Di 26 /12 /2006 12:30 competitie: Feyenoord - PSV
Hij zei dat laatsten bij voetbal insitequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Bron? Of maak je een grapje?
voor PSV niet zo verkeerd dacht ik zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:59 schreef ErikT het volgende:
Door die interlands een week extra wachten op Champions League
Dat is ook wel weer zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor PSV niet zo verkeerd dacht ik zo
Wrom was je nou gebanned?quote:
Ik gaf mijn mening in het "volslanke fokkers topic"quote:
Whehe, leuk is datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik gaf mijn mening in het "volslanke fokkers topic".
Wat heb je dan precies gezegd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik gaf mijn mening in het "volslanke fokkers topic".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
[..]Ik zie geen extreme dingen staan om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PatatFriet
De kans dat hij zou blijven nadat hij zijn 1e interland had gespeeld was al nihil, omdat ze toen al gezien hebben wat een wereldverdediger het is. Itt tot die kneusjes van Stuttgart enzo....quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:31 schreef ASSpirine het volgende:
Alex heeft de interland tegen Koeweit volledig meegespeeld. Zo raken we hem sneller kwijt
Wel leuk voor hem, niet zo tof voor PSV
Het is maar de vraag of die vervangers net zo goed als Gomes en Farfan zullen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De afgelopen jaren zijn we een hoop belangrijke spelers kwijt geraakt, en das telkens goed opgevangen, komt vast goed. Voor Farfan en Gomes zullen we nog behoorlijk geld krijgen, dus daar kunnen we weer iets leuks voor kopen
Zolang Piet de Visser leeft is die kans altijd aanwezigquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die vervangers net zo goed als Gomes en Farfan zullen zijn.
De jongen kan het welquote:Arouna Kone haalt uit voor Ivoorkust
Met drie doelpunten van Arouna Koné en een 5-0 zege op Gabon is Ivoorkust sterk begonnen aan het kwalificatietoernooi van de African Nations Cup. Eén van de goals van de PSV-aanvaller was om in te lijsten.
Overzichtje PSV’ers
Koné trof doel in de 22ste, 55ste en 70ste minuut. Toure opende de score, Dindane maakte de 5-0. Het toernooi om de African Nations Cup is begin 2008 in Ghana. Brazilië won een oefenduel met Koeweit met 4-0. Alex stond 90 minuten op het veld, Gomes kwam niet in actie. Bondscoach Dunga liet Helton keepen. In strijd om EK-kwalificatie gingen de Belgen met Timmy Simons met 1-0 onderuit tegen Servië. Mika Väyrynen bleef met Finland in Armenië steken op 0-0. Eind van de week zal hoofdcoach Ronald Koeman zijn groep weer compleet hebben, als alle internationals zijn teruggekeerd van de internationale velden. PSV gaat dan in voorbereiding op de competitiewedstrijd tegen Roda JC, zondagmiddag (14.30 uur).
hebben we ook beelden van zijn goals ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De jongen kan het wel
Trouwens over Vayrynen, dat zag er niet lekker uit. Maar het zal wel niet zo erg zijn als het eruit zag.
Bij Ivoorkust kennelijk wel, maar waarom dan niet bij PSVquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De jongen kan het wel
Trouwens over Vayrynen, dat zag er niet lekker uit. Maar het zal wel niet zo erg zijn als het eruit zag.
misschien dat hij daar in een andere rol speelt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bij Ivoorkust kennelijk wel, maar waarom dan niet bij PSV![]()
bouw het systeem dan om Koné! Koné in topvorm isquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien dat hij daar in een andere rol speelt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef AminBen het volgende:
[..]
bouw het systeem dan om Koné! Koné in topvorm is![]()
![]()
Ho ho ho, die hebben wel Yapo N'Guema-Honé!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
![]()
Het is ook erg knap om tegen Gabon te scoren.
0-0-1, goed ideequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef AminBen het volgende:
bouw het systeem dan om Koné! Koné in topvorm is![]()
![]()
Over Yapo gesproken, waar is 'ie eigenlijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ho ho ho, die hebben wel Yapo N'Guema-Honé!!!!
Alleen in MUZ duikt ie nog wel eens op, door een toernooi te organiseren. Hier helaas zelden....quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Over Yapo gesproken, waar is 'ie eigenlijk?
bron: PSV.nlquote:Michael Lamey een duel geschorst in CL
10 oktober 2006 10:00
Michael Lamey is door de UEFA voor één wedstrijd geschorst in de Champions League, naar aanleiding van zijn rode kaart in het uitduel met Bordeaux. Er bestaat geen mogelijkheid om tegen deze strafmaat in beroep te gaan.
© Pics United - Groot ongeloof bij Lamey, na zijn rode kaart in Bordeaux.Galatasaray-uit
Lamey zal dus volgende week woensdag tegen Galatasaray er niet bij zijn. De verdediger kreeg in Frankrijk tegen Bordeaux direct rood, zichtbaar een zwaar bestrafte overtreding. In de thuiswedstrijd tegen Galatasaray, de vierde wedstrijd van deze Champions League-campagne, is Lamey weer beschikbaar voor hoofdcoach Ronald Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |