Tuurlijk ga ik niet slapenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu al slapen????
ik had je graag nog even toegezongen![]()
Nog wensen voor uw verjaardag, sir?quote:
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog wensen voor uw verjaardag, sir?
Goed plan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebben![]()
Ik gaat ook ten ruste,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Sebasser alvast feli
en voor jullie allemaal sweet dreams![]()
![]()
ja daar kan ik me wel bij aansluitenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Sitethief het volgende:
Motto van vandaag:
"If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world."
Het klinkt inderdaad heel Bourgondisch, het is van de hand van J.R.R. Tolkien,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar kan ik me wel bij aansluiten![]()
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad heel Bourgondisch, het is van de hand van J.R.R. Tolkien,.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?
maar ook de films die gebaseerd zijn op zijn boeken zijn mij onbekend![]()
Nou dan moeten we dat maar boeken onder het kopje kennis uitwisselingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Sitethief het volgende:
[..],
,
,
.
Ik ga je echt heropvoeden heur...............
Ik ken iemand die dat geen goed plan vindtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebben![]()
Goed idee,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moeten we dat maar boeken onder het kopje kennis uitwisseling
Laat ik je kennis maken met Six Feet Under en Queer as Folk
Goedenmorgen Roosje,quote:
Ehm, ga iets leuks doen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:00 schreef Zwaffel het volgende:
ik moet bloeden. Duurt lang![]()
ooh,en ik verveel me
Boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?
maar ook de films die gebaseerd zijn op zijn boeken zijn mij onbekend![]()
Klopt helemaal, ik wil het ook niemand opdringen ofzo,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Boeiend.
Je moet er ook van houden.
Volgens mij hé, zit jij in de verkeerde familie, zin om mijn zusje te worden? Zonder de rest van mijn familie,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Zwaffel het volgende:
tjonge jonge jonge. Mijn moeder moet ook een rotstomp voor dr knar hebben. Wat een dom wijf jongens. Nodigt ze wederom mn oom uit die ik vorig jaar op mn vaders verjaardag de deur uitgepleurd heb omdat hij de hele verjaardag lang ruzie aan het maken/zoeken was met MM en de rest van de gasten.
Dom wijf
tuurlijk wel, pa en moe krijgen gewoon af en toe een oogje dichtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dan mag ik verdomme geen seks meer met zwaffel.
incest enzoot.
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dan mag ik verdomme geen seks meer met zwaffel.
incest enzoot.
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?
arrogantie ten top![]()
Ja, ik krijg ook wel een oogje dicht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pa en moe krijgen gewoon af en toe een oogje dicht![]()
Precies!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebben.
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?
arrogantie ten top![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebben.
Gefelicikrulstaart, Seplasser.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou "mot miet je ?"
Mietje nog altijd
k, wacht ff.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
foto's!!!!11111111111!!!!!!!!1111111111111111111111111
Gevat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou "mot miet je ?"
Mietje nog altijd
ach ja, verstand komt met de jaren, dus hij moet bewijzen dat hij vandaag ietsje slimmer is dan gisterenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, verstand komt met de jaren, dus hij moet bewijzen dat hij vandaag ietsje slimmer is dan gisteren![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok, even wat opgewarmt eerst hoor.
komt er zo aan
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vast een condoom omgedaan, kan ie der zo in zwaffel1!1 !
En ter vergelijking een pak water van de AH..
Is dat groene schimmel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[[url=Http://www.appelsoda.net/Fok/Kwamw.jpg]afbeelding[/url]]
Jammer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[quote]Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat groene schimmel?
Nee, dat is de kleur van de condoom.
Zit een smaakje komkommer op.
Die van MM is groterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Dan wil ik daar foto's van zienquote:
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wil ik daar foto's van zien.
Optie twee klinkt nog niet eens zo slecht. Zeker niet in dit topic.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doeof ik ben vanaf dan ook naakt online te bewonderen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Optie twee klinkt nog niet eens zo slecht. Zeker niet in dit topic..
jezus wat een wazige kutfotoquote:
tyf op, deze is van laatst.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jezus wat een wazige kutfoto
maar vertel eens. Waar heb je deze prachtige kunstlul laten maken? Bij dr schumacher?
Zou kunnen, ik ben geen dokter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat niet gewoon je staartbeen, wat een beetje te groot is uitgevallen?
je moet hem ook eerst wassen en schoonmaken hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Je pikt krimpt naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tyf op, deze is van laatst.
Die ander van 2 jaar terug.
Je bent langzaam vandaag stroek, die opmerking was al lang ingekopt,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst wassen en schoonmaken hoor
nu is hij helemaal groen van de schimmel![]()
Met dat laatste heb ik dan weer helemaal geen problemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doeof ik ben vanaf dan ook naakt online te bewonderen
Ik des te meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik dan weer helemaal geen problemen![]()
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
Iemand een kussen een nekmassage en een schaaltje yoghurt met mandarijn voor me?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.
Wįt?! Biogarde is toch ook een soort yoghurt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goorlap ben je ook
ja daar komt toch ook de term iemand volyoghurden vandaan ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wįt?! Biogarde is toch ook een soort yoghurt?
[afbeelding]
Nee, hoor. Of...OHquote:
Maar ik kreeg 'm van mijn moeder.quote:ik heb telkens dat nr van acda en de munnik in mn hoofd. Cd van jou cd van mij
van mijn moeder dus van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hoor. Of...OH! Getver, bah. Dat JIJ daar nu aan moet denken, en dan zeggen dat ik een zieke geest heb
.
[..]
Maar ik kreeg 'm van mijn moeder.
Ik heb ziltige joghurt in de aanbieding, restpartijtjes,quote:
*insert piano-tussenstukje*quote:
maar is daar dan de uiterste houdbaarheidsdatum nog niet van verstreken ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb ziltige joghurt in de aanbieding, restpartijtjes,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |