quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou "mot miet je ?"
Mietje nog altijd
k, wacht ff.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
foto's!!!!11111111111!!!!!!!!1111111111111111111111111
Gevat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou "mot miet je ?"
Mietje nog altijd
ach ja, verstand komt met de jaren, dus hij moet bewijzen dat hij vandaag ietsje slimmer is dan gisterenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja, verstand komt met de jaren, dus hij moet bewijzen dat hij vandaag ietsje slimmer is dan gisteren![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok, even wat opgewarmt eerst hoor.
komt er zo aan
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vast een condoom omgedaan, kan ie der zo in zwaffel1!1 !
En ter vergelijking een pak water van de AH..
Is dat groene schimmel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[[url=Http://www.appelsoda.net/Fok/Kwamw.jpg]afbeelding[/url]]
Jammer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:29 schreef Sebasser het volgende:
[quote]Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat groene schimmel?
Nee, dat is de kleur van de condoom.
Zit een smaakje komkommer op.
Die van MM is groterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Dan wil ik daar foto's van zienquote:
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan wil ik daar foto's van zien.
Optie twee klinkt nog niet eens zo slecht. Zeker niet in dit topic.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doeof ik ben vanaf dan ook naakt online te bewonderen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Optie twee klinkt nog niet eens zo slecht. Zeker niet in dit topic..
jezus wat een wazige kutfotoquote:
tyf op, deze is van laatst.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jezus wat een wazige kutfoto
maar vertel eens. Waar heb je deze prachtige kunstlul laten maken? Bij dr schumacher?
Zou kunnen, ik ben geen dokter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat niet gewoon je staartbeen, wat een beetje te groot is uitgevallen?
je moet hem ook eerst wassen en schoonmaken hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Je pikt krimpt naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tyf op, deze is van laatst.
Die ander van 2 jaar terug.
Je bent langzaam vandaag stroek, die opmerking was al lang ingekopt,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst wassen en schoonmaken hoor
nu is hij helemaal groen van de schimmel![]()
Met dat laatste heb ik dan weer helemaal geen problemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan leef ik denk ik niet zo lang meer als ik dta doeof ik ben vanaf dan ook naakt online te bewonderen
Ik des te meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik dan weer helemaal geen problemen![]()
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
Iemand een kussen een nekmassage en een schaaltje yoghurt met mandarijn voor me?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.
Wįt?! Biogarde is toch ook een soort yoghurt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goorlap ben je ook
ja daar komt toch ook de term iemand volyoghurden vandaan ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebasser kan vast wel een schaaltje "yoghurt" produceren met zijn grote jongenszwaard.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wįt?! Biogarde is toch ook een soort yoghurt?
[afbeelding]
Nee, hoor. Of...OHquote:
Maar ik kreeg 'm van mijn moeder.quote:ik heb telkens dat nr van acda en de munnik in mn hoofd. Cd van jou cd van mij
van mijn moeder dus van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hoor. Of...OH! Getver, bah. Dat JIJ daar nu aan moet denken, en dan zeggen dat ik een zieke geest heb
.
[..]
Maar ik kreeg 'm van mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |