Slaap zacht Zwaffelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Zwaffel het volgende:
Ik ga slapenweltrusten allemaal
tot morgen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik niet slapenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu al slapen????
ik had je graag nog even toegezongen![]()
Nog wensen voor uw verjaardag, sir?quote:
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog wensen voor uw verjaardag, sir?
Goed plan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebben![]()
Ik gaat ook ten ruste,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
@ Sebasser alvast feli
en voor jullie allemaal sweet dreams![]()
![]()
ja daar kan ik me wel bij aansluitenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Sitethief het volgende:
Motto van vandaag:
"If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world."
Het klinkt inderdaad heel Bourgondisch, het is van de hand van J.R.R. Tolkien,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar kan ik me wel bij aansluiten![]()
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad heel Bourgondisch, het is van de hand van J.R.R. Tolkien,.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?
maar ook de films die gebaseerd zijn op zijn boeken zijn mij onbekend![]()
Nou dan moeten we dat maar boeken onder het kopje kennis uitwisselingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Sitethief het volgende:
[..],
,
,
.
Ik ga je echt heropvoeden heur...............
Ik ken iemand die dat geen goed plan vindtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou volgens mij wil Sebasser wel Zwaffel met een strik er omheen hebben![]()
Goed idee,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moeten we dat maar boeken onder het kopje kennis uitwisseling
Laat ik je kennis maken met Six Feet Under en Queer as Folk
Goedenmorgen Roosje,quote:
Ehm, ga iets leuks doen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:00 schreef Zwaffel het volgende:
ik moet bloeden. Duurt lang![]()
ooh,en ik verveel me
Boeiend.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm, ben ik nu een verschikkelijke cultuur barbaar als ik hier beken dat ik nog nooit iets geleze heb van die man?
maar ook de films die gebaseerd zijn op zijn boeken zijn mij onbekend![]()
Klopt helemaal, ik wil het ook niemand opdringen ofzo,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Boeiend.
Je moet er ook van houden.
Volgens mij hé, zit jij in de verkeerde familie, zin om mijn zusje te worden? Zonder de rest van mijn familie,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Zwaffel het volgende:
tjonge jonge jonge. Mijn moeder moet ook een rotstomp voor dr knar hebben. Wat een dom wijf jongens. Nodigt ze wederom mn oom uit die ik vorig jaar op mn vaders verjaardag de deur uitgepleurd heb omdat hij de hele verjaardag lang ruzie aan het maken/zoeken was met MM en de rest van de gasten.
Dom wijf
tuurlijk wel, pa en moe krijgen gewoon af en toe een oogje dichtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dan mag ik verdomme geen seks meer met zwaffel.
incest enzoot.
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dan mag ik verdomme geen seks meer met zwaffel.
incest enzoot.
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?
arrogantie ten top![]()
Ja, ik krijg ook wel een oogje dicht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pa en moe krijgen gewoon af en toe een oogje dicht![]()
Precies!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebben.
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt ooit sex met jou wil hebben?
arrogantie ten top![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Psies, waarom Sebasser als je ook mij zou kunnen hebben.
Gefelicikrulstaart, Seplasser.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb erik nog altijd !! ! 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |