Neen dat is correct Nederlands ......quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef Woffel het volgende:
Sure![]()
[..]
Hmm succes met solliciteren mocht 't zogenaamd wel waar zijn..![]()
Dude, ik ben een kl00n van Razor21. Je weet tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef JohanTop het volgende:
Ik geloof het ook niet, lijkt wel een Razor21 topic
Euh... jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen dat is correct Nederlands ......
OMG!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ik ontslagen wordt maak ik krassen op de wagen van mijn collega.
Jij moet gewoon eens opbokken uit mn topics, ouwe knorpot.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En weer een enerverende dag in het leven van Sandstorm
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemandquote:Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
je bent een 1/2 jaar te vroeg voor een 1 april verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het is sowieso een lulverhaal:
[..]
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemand
Gigantisch lulverhaal dus, wat zeer gebruikelijk is bij Sandstorm.
Vuile ChristenUnie stemmert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemand
Hij heeft 2 oren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef TheShadow het volgende:
Wie vraagt er nu 2 personen aan de telefoon???
Stereofoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef TheShadow het volgende:
Wie vraagt er nu 2 personen aan de telefoon???
Open dan geen topics als mensen weg moeten blijven, storm in een glas watertjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens opbokken uit mn topics, ouwe knorpot.
Euh ja ... hij ontslaat zijn eigen toch niet? Hij wordt ontslaan ...quote:
Inderdaadquote:
Wat heeft het voor zin om prive te bellen. Alsof ze dan niet weten wie ze aan de lijn hebben als je daar over begintquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef T42 het volgende:
lap die "K"ollega er dan bij en bel daarna prive dat bedrijf op om te zegge dat ze stelletje naaiers zijn en dat je dat niet wist van anus en penUs!
als je ontslage bent bedoel ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om prive te bellen. Alsof ze dan niet weten wie ze aan de lijn hebben als je daar over begint![]()
Het verhaal van TS is ongetwijfeld niet waar, maar dit kan toch prima? Als je de voornaam niet weet moet je toch wat, zeker in het geval van een veel voorkomende naam.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zijn collega heet Ben Dover (fictieve naam die tevens aangepast is).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:08 schreef Danny_Ramone het volgende:
Heet je collega Dirk-jan ? ( Ik heb een fictieve naam gebruikt )
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:24 schreef 700MB het volgende:
Het verhaal van TS is ongetwijfeld niet waar, maar dit kan toch prima? Als je de voornaam niet weet moet je toch wat, zeker in het geval van een veel voorkomende naam.
Dat wist ie dus wel eh...quote:Totdat ik bij het bedrijf van Anton en Peter Nus aankwam met het daarbij bijbehorende telefoonnummer.
Inderdaad, en daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat een receptioniste gelijk de grap door hadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een receptioniste zoiets zegt. Alsof die de bevoegdheid heeft om de directie (quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
R: Zeg meneer, U weet dat wij een grote klant van Uw bedrijf zijn, en dat wij dit soort grappen niet op prijs stellen ? Ik noteer bij deze Uw naam en telefoonnummer en we nemen direct contact op met jullie directie
Ik zei toch al dat ik het niet specifiek over het gezwets van TS had?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ie dus wel eh...
Sandstorm maakt echt veel mee dat wil ik ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:38 schreef Marsjaan het volgende:
kut, ik word ontslagen omdat ik moet lachen om dit topic... Ik ga jullie auto's allebei bekrassen
oh ja :, sorriequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het niet specifiek over het gezwets van TS had?
jawelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen dat is correct Nederlands ......
Sandstorm heeft een ban volgens mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef immortalsean het volgende:
is sandstorm er nu al eens uitgetrapt?
dan is 'ie straks werkloos én kan niet op fok!, wat zal hij ontwenningsverschijnselen krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Forza- het volgende:
[..]
Sandstorm heeft een ban volgens mij![]()
![]()
Waarom ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Forza- het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:46 schreef Camplo het volgende:
Ik had er zelf ook ingetrapt. Typisch van die dingen die ik nooit zie
hehe die is dan wel weer erg leukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Ratt het volgende:
Heb ik ook wel eens gehadmoest uit een berg CV's een lasser zoeken, dus ik zoeken, vond iemand die mig8-, tig-, co2- en op nog wat manieren kon lassen, dus ik geef die aan mijn collega. Zegt hij van "Jah allemaal heel mooi en aardig, maar kan hij ook P-lassen? Bel hem op!" En ik zo bellen, of meneer kon P-lassen, meneer had nog nooit van P-lassen gehoord, en ik heb helemaal weinig verstand van lassen. Dus ik vragen van "Hey collega, wat is P-lassen eigenlijk?" en toen lag de hele werkvloer in een scheur......
![]()
![]()
Ik denk dat ie ontslagen is, en daardoor zijn internet moet opzeggen en zijn computer heeft moeten verkopen omdat de klant weg is bij dat bedrijf en hij de schade moet vergoeden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Forza- het volgende:
[..]
![]()
whaha ik zie al die grapjes gewoon niet aankomenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Ratt het volgende:
Heb ik ook wel eens gehadmoest uit een berg CV's een lasser zoeken, dus ik zoeken, vond iemand die mig8-, tig-, co2- en op nog wat manieren kon lassen, dus ik geef die aan mijn collega. Zegt hij van "Jah allemaal heel mooi en aardig, maar kan hij ook P-lassen? Bel hem op!" En ik zo bellen, of meneer kon P-lassen, meneer had nog nooit van P-lassen gehoord, en ik heb helemaal weinig verstand van lassen. Dus ik vragen van "Hey collega, wat is P-lassen eigenlijk?" en toen lag de hele werkvloer in een scheur......
![]()
![]()
wishfull thinkingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ontslagen is, en daardoor zijn internet moet opzeggen en zijn computer heeft moeten verkopen omdat de klant weg is bij dat bedrijf en hij de schade moet vergoeden...
zit wat in iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef Marsjaan het volgende:
Slaat echt nergens op trouwens, je gaat toch niet vragen naar de heer A nus? Of je zegt heel zn voornaam of helemaal niet... onzinnig dit :juggle:
:juggle: ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef Marsjaan het volgende:
Slaat echt nergens op trouwens, je gaat toch niet vragen naar de heer A nus? Of je zegt heel zn voornaam of helemaal niet... onzinnig dit :juggle:
Kan me niet echt voorstellen dat een receptioniste zo reageertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voor het bedrijf waar ik momenteel tijdelijk werk moest ik vandaag een aantal klanten benaderen voor het leveren van een produkt.
Mijn collega (ik noem hem gemakshalve P.) was hetzelfde aan het doen, en omdat ik eerder klaar was met het afwerken van mijn orders vroeg ik of ik hem moest helpen.
Zo gezegd zo gedaan. Hij me een aantal namen en telefoonnummers opgeschreven. Niks aan de hand....... Totdat ik bij het bedrijf van Anton en Peter Nus aankwam met het daarbij bijbehorende telefoonnummer.
Ik bel hen op en dat gaat ongeveer zo.....
----
Receptioniste: Goeiemiddag met Firma X ......
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door)
R: Zeg meneer, U weet dat wij een grote klant van Uw bedrijf zijn, en dat wij dit soort grappen niet op prijs stellen ? Ik noteer bij deze Uw naam en telefoonnummer en we nemen direct contact op met jullie directie
Ik:![]()
R: Daaag
----
Pas toen ik ophing kwam ik erachter dat ik naar de Gebroeders Anus en Penis had gevraagd![]()
![]()
![]()
Alles leuk en aardig, maar morgenvroeg mag ik me om 08:00 melden bij mijn baas. Als ik ontslagen wordt maak ik krassen op de wagen van mijn collega.![]()
![]()
Zogenaamd lollige collega's
Tuurlijk jongen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ben ik weer na mijn 48 uurs ban
Ja goed. Ik gistermorgen op kantoor komen. Vette preek gehad van die dikkop, moest ik ze terugbellen en persoonlijk mijn excuses aanbieden en ze een vlaai opsturen
Heb ik ze van die gore fabrieksvlaai gekocht
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Ratt het volgende:
![]()
![]()
Heb je het wel eens uit getest dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef steeg het volgende:
in de categorie leuke grapjes op het werk:
1. telefoon (mits vast toestel) van collega even pakken en de spreekhoorn losschroeven.
2. verzwaren met een gewicht en de hoorn terugschroeven
3. ding terugzetten en collega een maand geven 'gewend' te raken aan het gewicht van de telefoon
4. telefoon weer openen, gewicht eruit. telefoon terug
5. toekijken hoe de collega de volgende keer bij het oppakken van de telefoon zichzelf in zijn gezicht mept met de telefoon omdat zijn krachtsinschatting te hoog is. De verwilderde blik is magisch
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef steeg het volgende:
in de categorie leuke grapjes op het werk:
1. telefoon (mits vast toestel) van collega even pakken en de spreekhoorn losschroeven.
2. verzwaren met een gewicht en de hoorn terugschroeven
3. ding terugzetten en collega een maand geven 'gewend' te raken aan het gewicht van de telefoon
4. telefoon weer openen, gewicht eruit. telefoon terug
5. toekijken hoe de collega de volgende keer bij het oppakken van de telefoon zichzelf in zijn gezicht mept met de telefoon omdat zijn krachtsinschatting te hoog is. De verwilderde blik is magisch
Kankerstoer. Echt hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ben ik weer na mijn 48 uurs ban
Ja goed. Ik gistermorgen op kantoor komen. Vette preek gehad van die dikkop, moest ik ze terugbellen en persoonlijk mijn excuses aanbieden en ze een vlaai opsturen
Heb ik ze van die gore fabrieksvlaai gekocht
deze uitspr is ook een Ban waard,blijkt wel weer dat Moderators niet optreden tegen de soort uitspraken.quote:
huiliequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
deze uitspr is ook een Ban waard,blijkt wel weer dat Moderators niet optreden tegen de soort uitspraken.
ik heb hier maar één woord voor schandalig dat telkens weer zulke ziektes zomaar gezegd mag worden
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.quote:
lol..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.
"sukkel"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.
Heb je nu nog niet door dat het een lemming is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahha DE BIS GEPWND DE BIS GEPWND DE BIS GEPWND WIE UNNE N00000B !
Roflzo vet, en er nog intrappen ook whehe
Denk jij soms dat ik dit ganse topic ga lezen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat het een lemming is.![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk jij soms dat ik dit ganse topic ga lezen ?
Omfg
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door)
Pas toen ik ophing kwam ik erachter dat ik naar de Gebroeders Anus en Penis had gevraagd![]()
![]()
![]()
Doe s ff normaal joh, kerkganger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |