wishfull thinkingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ontslagen is, en daardoor zijn internet moet opzeggen en zijn computer heeft moeten verkopen omdat de klant weg is bij dat bedrijf en hij de schade moet vergoeden...
zit wat in iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef Marsjaan het volgende:
Slaat echt nergens op trouwens, je gaat toch niet vragen naar de heer A nus? Of je zegt heel zn voornaam of helemaal niet... onzinnig dit :juggle:
:juggle: ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef Marsjaan het volgende:
Slaat echt nergens op trouwens, je gaat toch niet vragen naar de heer A nus? Of je zegt heel zn voornaam of helemaal niet... onzinnig dit :juggle:
Kan me niet echt voorstellen dat een receptioniste zo reageertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voor het bedrijf waar ik momenteel tijdelijk werk moest ik vandaag een aantal klanten benaderen voor het leveren van een produkt.
Mijn collega (ik noem hem gemakshalve P.) was hetzelfde aan het doen, en omdat ik eerder klaar was met het afwerken van mijn orders vroeg ik of ik hem moest helpen.
Zo gezegd zo gedaan. Hij me een aantal namen en telefoonnummers opgeschreven. Niks aan de hand....... Totdat ik bij het bedrijf van Anton en Peter Nus aankwam met het daarbij bijbehorende telefoonnummer.
Ik bel hen op en dat gaat ongeveer zo.....
----
Receptioniste: Goeiemiddag met Firma X ......
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door)
R: Zeg meneer, U weet dat wij een grote klant van Uw bedrijf zijn, en dat wij dit soort grappen niet op prijs stellen ? Ik noteer bij deze Uw naam en telefoonnummer en we nemen direct contact op met jullie directie
Ik:![]()
R: Daaag
----
Pas toen ik ophing kwam ik erachter dat ik naar de Gebroeders Anus en Penis had gevraagd![]()
![]()
![]()
Alles leuk en aardig, maar morgenvroeg mag ik me om 08:00 melden bij mijn baas. Als ik ontslagen wordt maak ik krassen op de wagen van mijn collega.![]()
![]()
Zogenaamd lollige collega's
Tuurlijk jongen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ben ik weer na mijn 48 uurs ban
Ja goed. Ik gistermorgen op kantoor komen. Vette preek gehad van die dikkop, moest ik ze terugbellen en persoonlijk mijn excuses aanbieden en ze een vlaai opsturen
Heb ik ze van die gore fabrieksvlaai gekocht
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Ratt het volgende:
Heb ik ook wel eens gehadmoest uit een berg CV's een lasser zoeken, dus ik zoeken, vond iemand die mig8-, tig-, co2- en op nog wat manieren kon lassen, dus ik geef die aan mijn collega. Zegt hij van "Jah allemaal heel mooi en aardig, maar kan hij ook P-lassen? Bel hem op!" En ik zo bellen, of meneer kon P-lassen, meneer had nog nooit van P-lassen gehoord, en ik heb helemaal weinig verstand van lassen. Dus ik vragen van "Hey collega, wat is P-lassen eigenlijk?" en toen lag de hele werkvloer in een scheur......
![]()
![]()
Heb je het wel eens uit getest dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef steeg het volgende:
in de categorie leuke grapjes op het werk:
1. telefoon (mits vast toestel) van collega even pakken en de spreekhoorn losschroeven.
2. verzwaren met een gewicht en de hoorn terugschroeven
3. ding terugzetten en collega een maand geven 'gewend' te raken aan het gewicht van de telefoon
4. telefoon weer openen, gewicht eruit. telefoon terug
5. toekijken hoe de collega de volgende keer bij het oppakken van de telefoon zichzelf in zijn gezicht mept met de telefoon omdat zijn krachtsinschatting te hoog is. De verwilderde blik is magisch
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef steeg het volgende:
in de categorie leuke grapjes op het werk:
1. telefoon (mits vast toestel) van collega even pakken en de spreekhoorn losschroeven.
2. verzwaren met een gewicht en de hoorn terugschroeven
3. ding terugzetten en collega een maand geven 'gewend' te raken aan het gewicht van de telefoon
4. telefoon weer openen, gewicht eruit. telefoon terug
5. toekijken hoe de collega de volgende keer bij het oppakken van de telefoon zichzelf in zijn gezicht mept met de telefoon omdat zijn krachtsinschatting te hoog is. De verwilderde blik is magisch
Kankerstoer. Echt hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ben ik weer na mijn 48 uurs ban
Ja goed. Ik gistermorgen op kantoor komen. Vette preek gehad van die dikkop, moest ik ze terugbellen en persoonlijk mijn excuses aanbieden en ze een vlaai opsturen
Heb ik ze van die gore fabrieksvlaai gekocht
deze uitspr is ook een Ban waard,blijkt wel weer dat Moderators niet optreden tegen de soort uitspraken.quote:
huiliequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
deze uitspr is ook een Ban waard,blijkt wel weer dat Moderators niet optreden tegen de soort uitspraken.
ik heb hier maar één woord voor schandalig dat telkens weer zulke ziektes zomaar gezegd mag worden
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.quote:
lol..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.
"sukkel"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze jou een keer lekker voor rot schelden met allerlei ziektes kijken of je dan nog zo stoer bent.
Heb je nu nog niet door dat het een lemming is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahha DE BIS GEPWND DE BIS GEPWND DE BIS GEPWND WIE UNNE N00000B !
Roflzo vet, en er nog intrappen ook whehe
Denk jij soms dat ik dit ganse topic ga lezen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat het een lemming is.![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk jij soms dat ik dit ganse topic ga lezen ?
Omfg
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door)
Pas toen ik ophing kwam ik erachter dat ik naar de Gebroeders Anus en Penis had gevraagd![]()
![]()
![]()
Doe s ff normaal joh, kerkganger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |