abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42363951
Voor de mensen die niet weten wie zij is. Shanna Moakler is de vrouw van van Travis Barker. Ze gaan scheiden omdat zij hem bedrogen zou hebben en hun kinderen zou hebben verwaarloosd. Hun leven is ook te volgen op MTV, in 'Meet the Barkers'.

De afgelopen periode is Travis Paris Hilton gaan daten. Ze hebben dit voor de buitenwereld verborgen proberen te houden. Verleden week in Amsterdam droeg Paris om die reden een donkere pruik en een hoodie van een vriendin.

In de tussentijd is Shanna behoorlijk pissig aan het worden omdat haar man zich ophoudt met dat stuk trash zoals ze zelf zegt. In de Hyde, een nachtclub in LA, heeft ze nu Paris op de bek geslagen. Althans, dat beweert het Hilton kamp.
quote:
So rarely do we have an honest to god catfight amongst these ladies who so often claim to be fueding, but last night a lucky few bore witness to what sounds like an awe-inspiring event: Shanna Moakler, the ex-wife of Travis Barker, attacked Paris Hilton. Paris, seen on the side here making out with Barker in early September, has been spending time with Moakler's ex, including a recent rendezvous in Amsterdam. TMZ reports:

TMZ has learned that Paris Hilton and Shanna Moakler have both filed police reports early Wednesday morning, alleging each attacked the other. Paris says Moakler socked her in the jaw. Moakler claims Paris' ex shoved her down some stairs.

Elliot Mintz, Paris' publicist, tells TMZ that his client was at Hyde nightclub Wednesday night and at approximately 1:10 a.m. she says she was approached by Shanna, who allegedly began screaming obscenities at her. Hilton says at that point Moakler struck her in the jaw with a closed fist as she continued to shout profanities. Mintz says Moakler was restrained and several people helped Paris exit Hyde. Mintz says Hilton never touched Moakler.

Mintz and Hilton then went to the LAPD's Hollywood Division where she filed a police report, alleging battery.

We're told Moakler also went to the station to file a report against Paris' companion that evening, Stavros Niarchos, alleging that he poured a drink over her head. A source tells TMZ that Moakler alleges that Niarchos shoved her down some stairs.

We're told police took photos of both women at the station, though it's unclear if either showed visible signs of injury.

Mintz told TMZ, "I would encourage Paris, with the consent of her attorney, to seek a restraining order against Moakler to prevent any escalation of this irrational and dangerous behavior."

Unfortunately, it appears that Paris did not have any hair extensions at the time of the brawl. That could have made for some serious high comedy. I can't wait for all the developments in this season of Bitchfighting with the Stars.
bron

Wordt ongetwijfeld vervolgd .
pi_42364393
shanna moet niet zo dom doen
als zij wekelijk is vreemdgegaan heeft ze t alleen aan zichzelf te danken, travis kwam in mtb altijd over als een toffe vent

alleen had ik niet gedacht dat hij voor zo n niemandalletje als paris zou vallen
maar ja, laten we hopen dat ze gewoon makkelijk voor handen is en hij geen serieuze intenties met dr heeft
paris als stiefmama lijkt me ook niet echt t toonbeeld van t beste voor hebben met je kids
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:27:07 #4
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_42370551
dat ze gaan scheiden omdat ze vreemdgegaan zou zijn vind ik volkomen terecht..maar om dan maar meteen zo'n goedkoop snolletje (een paris hilton...) te nemen Travis ! Verlaag je plzzz niet tot dat niveau
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:42:42 #5
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_42371025
Die foto's.

Lache actie, ik hoop dat ze elkaar helemaal verrot slaan. Trouwens, ik dacht dat vrouwen na de middelbare school zich niet meer zo lieten gaan?
Nee jij bent lekker. =X
pi_42374303
Ach die Shanna die verwaarloosd haar kinderen. Dat was al in Meet The Barkers te zien heel duidelijk..en nu ook duidelijke te druk met uitgaan dan voor de kids zorgen. Tis een gore golddigger met een D-sterren status
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42376689
Ik vond het in de serie al een raar wijf, dus dit verbaasd me helemaal niks
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_42379665
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
dat ze gaan scheiden omdat ze vreemdgegaan zou zijn vind ik volkomen terecht..maar om dan maar meteen zo'n goedkoop snolletje (een paris hilton...) te nemen Travis ! Verlaag je plzzz niet tot dat niveau
Ja, die Shanna Barker is natuurlijk wel een "high class" vrouwmensch
pi_42381925
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach die Shanna die verwaarloosd haar kinderen. Dat was al in Meet The Barkers te zien heel duidelijk..en nu ook duidelijke te druk met uitgaan dan voor de kids zorgen. Tis een gore golddigger met een D-sterren status
Shanna is zelf ex-Playmate en ex-Miss America, dus golddigger is al zeker niet van toepassing. En over D-Listers gesproken, Paris valt daar netzogoed onder. Trouwens, als Travis zo'n goede vader is waarom zat ie dan in Amsterdam met die derde-rangs snol ipv bij z'n kinderen?
pi_42384642
Omdat Shanna in 1e instantie de kinderen toegewezen heeft gekregen.

Na ex-playmate en ex-Miss America te zijn geweest zat Shanna aan de grond. Tijdens en voor haar huwelijk werkte ze nauwelijks. Dus wel eerst even je research doen, bitch.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42384752
Zo zo, gaan we schelden?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:21:53 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42384802
Uiterst neukbaar.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:24:37 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42384870
pi_42384877
Als Paris echt op haar poppenbekkie is geslagen zou haar wang nu ergens in haar strot zitten.
Heel gek dat ze geen spoor droeg van wat voor gevecht dan ook,er is niet genoeg makeup in de wereld om dat te verdoezelen.
Ik bedoel wat weegt ze nou,20 kilo?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:35:58 #15
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_42385151
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mjah ik vind het ook erg jammer dat hij zich verlaagt tot dit niveau. Dat hij wraak wil nemen ok, maar met zowiets....
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:38:15 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42385199
Travis Barker en 'zich verlagen' in één zin... Dat is onmogelijk!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:59:19 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42385797

pi_42386699
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:59 schreef PLAE@ het volgende:

[afbeelding]

hé tof!

maar wij zijn al die mensen nou
feest
pi_42396155
Het zit Travis ook niet mee. Hij heeft zijn arm gebroken.
quote:
Shanna Moakler Strikes Again!

The estranged husband of the hottest bitch on Earth, Shanna Moakler, broke his arm the same day his wife beat down his girlfriend, Paris Hilton. Travis has been ordered eight weeks of bed rest. The former drummer of Blink 182 apparently broke it while performing in Europe. It is unknown how he broke it and his reps aren't saying.

A rep issued this statement: "Per doctors orders Travis is to remain off his right arm for eight weeks."

Travis was shooting a video and was due to tour in the next few weeks, that looks likely to be cancelled.

That Shanna works fast! She got a plane to Europe right after beating down Paris and put her husband in the hospital? This ho isn't joking.
bron
pi_42396575
It must be voodoo!
pi_42401221
cool nieuwtje
You've just been F'd in the A
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:24:35 #23
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_42540172
hey...ik zie ineenkeer een coole Celebrity Deathmatch aflevering voor me
Everything happens for a reason..