klinkt als een dreigementquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef wendytje het volgende:
[..]
sorry, maar als je er eerst klaar voor bent en twee keer een kind wil, dan moeten de omstandigheden wel super verslechterd zijn om dan een kind weg te halen (is een stap verder namelijk dan "even niet willen"")
En als je dan niet wil, dan doen je het dubbel veilig!
Ik heb altijd gezegd (ook tegen mijn (nu) man) als je sex wil is het risico een kind
Maar het klopt wel, toch?quote:
klinkt als een triomfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar het klopt wel, toch?
Geen enkele methode is compleet veilig behalve geheelonthouding!![]()
Ja hoor, best wel, triomf?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
klinkt als een triomf![]()
nog dames die gewoon genieten van geile sex zonder dat er met zwangerschappen wordt gedreigd
Daarin is duidelijk de ondertoon aanwezig : "Sex is iets wat jij wilt en ik doe het voor jou"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef wendytje het volgende:
[..]
sorry, maar als je er eerst klaar voor bent en twee keer een kind wil, dan moeten de omstandigheden wel super verslechterd zijn om dan een kind weg te halen (is een stap verder namelijk dan "even niet willen"")
En als je dan niet wil, dan doen je het dubbel veilig!
Ik heb altijd gezegd (ook tegen mijn (nu) man) als je sex wil is het risico een kind
Ok, dat is jouw visie erop, andere hebben andere. Dat maakt het nog niet slecht. Droevig, ja, maar niet slecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef wendytje het volgende:
Als je sex hebt. heb je altijd kans op een zwangerschap , dat is niet dreigen dat is gewoon de nuchtere waarheid .quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
klinkt als een triomf![]()
nog dames die gewoon genieten van geile sex zonder dat er met zwangerschappen wordt gedreigd
omg, de serieusheid weerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je sex hebt. heb je altijd kans op een zwangerschap , dat is niet dreigen dat is gewoon de nuchtere waarheid .
Dat het als dreigen klinkt, zegt meer iets over jou
nou, dan wordt het dus nooit genuektquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:49 schreef leonieke het volgende:
Ik vind de redenering van wendytje eigenlijk niet zo slecht. Het kan altijd he dat je er zwanger van raakt. Denk dat wendytje het gewoon bedoelde als: "als je geen kind wil van mij, dan nemen we beter dat risico niet".
Ik heb het nooit gezegdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan wordt het dus nooit genuekt
als je dat tegen een knul of vent zegt waar je voor het eerst sex mee gaat hebben, strak plan
Dat is overal verboden behalve in Nederland. Dus ben niet bang en ga maar door waarmee jij en Lassie bezig waren.quote:
Als je voor het eerst met iemand sex hebt is er als het goed is helemaal nog geen probleem, dan gebruik je toch pil en condoom? Is iig wel slim om te doen, je weet nooit waar de ander is geweest, beter negatief getest dan positief bevonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan wordt het dus nooit genuekt
als je dat tegen een knul of vent zegt waar je voor het eerst sex mee gaat hebben, strak plan
ik heb die test zelf gezien,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef milagro het volgende:
had jij die thuistest gezien of wist je dat ui betrouwbare bronD
een echo ? hm, apart wel.
nou, ik denk dat ze een MRI scan gedaan hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:45 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
ik heb die test zelf gezien,
het kan ook zo'n apparaat met geluidsgolven zijn geweest.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik denk dat ze een MRI scan gedaan hebben
kan ook ik ben blij dat ik goed nieuws had gekregen dat ze niet zwanger is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik denk dat ze een MRI scan gedaan hebben
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:49 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
kan ook ik ben blij dat ik goed nieuws had gekregen dat ze niet zwanger is.
Een spiraaltje is voor je vriendin volgens mij echt een aanrader. Heb zelf een mirena spiraal en het voordeel is dat je niet meer aan de pil hoeft te denken (en hem dus ook niet kan vergeten) en deze beschermt op 2 manieren (hormonen + het voorkomen van innesteling).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo!
![]()
Nu nog ff langs de huisarts voor anticonceptie, zwaardere pil of spiraaltje en jullie zijn er weer klaar voor om te gaan oefenen op 't maken van babies, met de nadruk op oefenen....![]()
plus dat je op een gegeven moment nog maar heel weinig ongesteld wordquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Een spiraaltje is voor je vriendin volgens mij echt een aanrader. Heb zelf een mirena spiraal en het voordeel is dat je niet meer aan de pil hoeft te denken (en hem dus ook niet kan vergeten) en deze beschermt op 2 manieren (hormonen + het voorkomen van innesteling).![]()
Volgens mij ben je niet helemaal ingelezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:40 schreef roque79 het volgende:
ja maar als het al je derde eventuele zwangerschap is . zoals in het geval van de vriendin van ts, dan weet je wel dat er ergens iets schort.
Ik slikte ook de pil, maar heb na mijn zwangerschap wel voor een ander voorbehoedsmiddel gekozen.
Als je seks hebt kan je ook nadenken vind ik dan..
Hierover kan worden gediscussieerd, dit verschilt per vrouw (bij mij is het bijvoorbeeld wel minder geworden in de zin van minder bloedverlies maar ik heb er nu wel meer dagen last van dan voorheen).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef roque79 het volgende:
[..]
plus dat je op een gegeven moment nog maar heel weinig ongesteld word
oh nou ja even offtopic dan maar ik word het nog maar drie dagen om de vier maanden ongeveer , fantastisch!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:54 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Hierover kan worden gediscussieerd, dit verschilt per vrouw (bij mij is het bijvoorbeeld wel minder geworden in de zin van minder bloedverlies maar ik heb er nu wel meer dagen last van dan voorheen).
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:54 schreef loveli het volgende:
Misschien mis ik iets, maar ik lees nergens dat alle zwangerschappen zijn ontstaan door een falende pil.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
van der ex.
Dus ik heb der niet 3x zwanger gemaakt.
Ze is aan de pil maar blijkbaar heeft ze er 1 die bij haar niet goed werkt.
Ik ietsie vaker en laatst zelfs een record van een week of 3 non-stopquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:56 schreef roque79 het volgende:
[..]
oh nou ja even offtopic dan maar ik word het nog maar drie dagen om de vier maanden ongeveer , fantastisch!
Nee, alleen de conclusie van TS dat die bij haar blijkbaar niet heeft gewerkt, deze keer dus, ik denk dat toen ze aan het proberen was zwanger te worden, ze niet aan de pil was, maar ik kan me vergissen natuurlijk....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef loveli het volgende:
Staat dus nog steeds niet dat die eerste twee zwangerschappen ondanks de pil waren.
heb je hem pas sinds kort?want dan kan het steeds geleidelijk aan minder worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:01 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik ietsie vaker en laatst zelfs een record van een week of 3 non-stop![]()
... maar verder geen klachten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |