abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42357393
Weet je trouwens zeker dat ze echt zwanger is?
pi_42357422
"ja ik heb het kind maar gehouden , want ik las op Fok dat je na een abortus ms geen orgasme meer zou kunnen krijgen"

.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42357497
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
"ja ik heb het kind maar gehouden , want ik las op Fok dat je na een abortus ms geen orgasme meer zou kunnen krijgen"

woensdag 4 oktober 2006 @ 14:07:26 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42357575
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef Stealth-B2 het volgende:
bij de vorige 2 met der toenmalige vriend wou ze wel een kind.
Het is dus gewoon totaal overbodige informatie.
pi_42357605
Nou ik vind die vriendin maar dom.
Bedoel ze had al bij de huisarts moeten zitten, als ze door de pil heen zwanger raakt omdat die te licht zou zijn, kon ze meteen dit probleempje laten verhelpen..

Tjeesz , na 2 miskramen en een vriendje van 18 zou je wel verwachten dat ze wat voor zichtiger zou zijn

tip voor de TS, gebruik next time ook maar een condoom
Salsa Española
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:08:42 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_42357608
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is dus gewoon totaal overbodige informatie.
Dat wel ja

En ik vraag me af of ik geloof dat hij met zijn 18 jaar een vriendin heeft van 23. Die ook nog eens heeft gestudeerd. No offense.
disclaimer
pi_42357627
omg

Ik dacht dat ik op FOK nu toch wel zo'n beetje alles had gezien...... ik had het blijkbaar mis
Just because you can doesn't mean you should
pi_42357630
-mag achterwege blijven-

[ Bericht 51% gewijzigd door Mordreth op 04-10-2006 15:23:57 ]
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:11:30 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_42357687
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Misschien nu stiekum nog steeds wel en wordt je er gewoon ingeluisd. Doet ze nu even alsof ze abortus wilt en komt daar volgende week weer op terug
Vriendin zwanger 2

Kent u deze nog?
Nooit meer wat van gezien, die gast.
be nice or go away
pi_42357805
Tja boebiedoe, boontje komt om zijn loontje.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_42357813
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:11 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Vriendin zwanger 2

Kent u deze nog?
Nooit meer wat van gezien, die gast.
Dat was idd ook zo'n bijzonder verhaal

laat maar alles is al wegge-edit

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2006 14:22:21 ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:23:32 #62
145755 kahaarin
pi_42358017
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat was idd ook zo'n bijzonder verhaal

off-topic: als je nog ff wil lachen Wat eten en drinken we vandaag? #26 de reactie's op editor2
Hopelijk gaat TS hem niet achterna!
@ TS: ga je nog met je vriendin praten over anti-conceptie? (Of is dit gewoon een grap?)

Off topic: het ziet er ook niet zo smakelijk uit die combi, Isabeau heeft trouwens en heleboel weggehaald.
be nice or go away
pi_42358111
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef murp het volgende:
Relatie : opzoek Wie wil

of je moet je fotoboek updaten of je loopt de boel op te naaien...
fotoboek ga ik update vergete.
nee loop de boel niet te naaien
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_42358226
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

.
nee joh, hij is "hetro"
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:31:23 #65
145755 kahaarin
pi_42358241
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:26 schreef Stealth-B2 het volgende:

[..]

nee loop de boel niet te naaien
*fobo gespiekt*

Jje weet zelf ook wel dat dit niet zo handig is van jullie maar als je er niet aan toe bent, ben je er niet aan toe, je vriendin wilde in het verleden wel kinderen, heeft ze nu niet zoiets van: deze houd ik?
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeen, sterkte verder.
be nice or go away
pi_42358346
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

*fobo gespiekt*

Jje weet zelf ook wel dat dit niet zo handig is van jullie maar als je er niet aan toe bent, ben je er niet aan toe, je vriendin wilde in het verleden wel kinderen, heeft ze nu niet zoiets van: deze houd ik?
Hopelijk kom je er uit met zijn tweeen, sterkte verder.
nee, we hebben het er al diverse keren over gehad en nee ze wil het niet.
We gaan er zeker uitkomen. ene thxn
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:39:08 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42358489
Je hebt altijd een kans dat er bij een abortus iets fout gaat zodat ze niet meer zwanger kan worden volgens mij. Emotioneel gezien is het natuurlijk een ander verhaal, dat verschilt per persoon.

Iemand die ik ken heeft er in haar leven 3 laten doen, 2 keer omdat het danmalige vriendje het voor gezien hield en één keer omdat het kindje waarschijnlijk niet helemaal goed zou zijn. Nu heeft ze alsnog twee kinderen dus het hoeft geen schade op te leveren, fysiek gezien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42358523
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:50 schreef Stealth-B2 het volgende:

[..]

Ze is aan de pil maar blijkbaar heeft ze er 1 die bij haar niet goed werkt.
Ja hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42358606
Dit topic is toch een slechte (niet eens matig, maar gewoon slecht) garpje he? Alsjeblieft?
pi_42358623
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef Biancavia het volgende:
Ja hoor. [afbeelding]
Ik heb altijd het vermoeden dat die 0,1% onbetrouwbaarheid komt door vrouwen die zeggen dat ze de pil slikken, maar dat niet doen om maar zwanger te worden. En dan het maar wijten aan de pil.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:44:57 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42358686
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja hoor. [afbeelding]
Weer eentje!
Het blijft toch frappant dat het aantal meisjes dat "zomaar" zwanger wordt dwars door de pil heen, op internet veel hoger ligt dan IRL.
pi_42358688
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb altijd het vermoeden dat die 0,1% onbetrouwbaarheid komt door vrouwen die zeggen dat ze de pil slikken, maar dat niet doen om maar zwanger te worden. En dan het maar wijten aan de pil.
of omdat ze te lui zijn om eens per dag zo'n klein lullig pilletje te slikken.
Tap tap tap
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:45:16 #73
145755 kahaarin
pi_42358699
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit vind ik dus echt nergens voor nodig. lamme kwetsende reactie.
idd, gaat nergens over.
be nice or go away
pi_42358735
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook, je hoort zo vaak " ik snap het ook niet, ik slik toch echt de pil, nu ja, zeker hoor ik bij die 0,1 % bij wie de pil niet werkt" dat er dus allang sprake zou moeten zijn van 3% of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42358743
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:26 schreef Stealth-B2 het volgende:

[..]

....
Let om te beginnen ook eens op je taalgebruik zeg

Je komt verder niet erg volwassen op mij over en ik geloof al helemaal niet dat je in staat zou zijn de verantwoordelijkheid voor een kind te dragen.
pi_42358907
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook, je hoort zo vaak " ik snap het ook niet, ik slik toch echt de pil, nu ja, zeker hoor ik bij die 0,1 % bij wie de pil niet werkt" dat er dus allang sprake zou moeten zijn van 3% of zo
En dan ook nooit eens de bijsluiter door hebben gelezen, dus die ene keer dat pilletje vergeten in de eerste week, die keer dat je moest kotsen omdat je teveel gezopen had en die antibioticakuur die vergeten we gewoon maar even. Nee, heel vreemd, de pil werkt gewoon niet.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:53:23 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42358932
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij zelfs nog maagd
nou! en maagdelijkheid is echt een schande!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:53:46 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_42358943
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om
disclaimer
pi_42358996
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Biancavia het volgende:
En dan ook nooit eens de bijsluiter door hebben gelezen, dus die ene keer dat pilletje vergeten in de eerste week, die keer dat je moest kotsen omdat je teveel gezopen had en die antibioticakuur die vergeten we gewoon maar even. Nee, heel vreemd, de pil werkt gewoon niet.
Vrouwen! Bah! Leugenachtige wezens. .
pi_42359031
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Maagdelijkheid op zich niet, er over liegen wel
pi_42359057
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef MissLeDuq het volgende:
en ik geloof al helemaal niet dat je in staat zou zijn de verantwoordelijkheid voor een kind te dragen.
ze kunnen we zoet samen spelen, zoveel schelen ze niet in leeftijd.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42359111
TS je bent een mongool, de reden kan je zelf wel bedenken toch.....
Hell To The Liars
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:01:40 #83
92279 N.icka
Windforce 11
pi_42359202
Je vriendin moet maar eens heel snel een afspraak maken bij de uisarts , die kan jullie goed voorlichten en over abortus is heel wat te vinden op google
pi_42359203
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef jogy het volgende:
Je hebt altijd een kans dat er bij een abortus iets fout gaat zodat ze niet meer zwanger kan worden volgens mij. Emotioneel gezien is het natuurlijk een ander verhaal, dat verschilt per persoon.

Iemand die ik ken heeft er in haar leven 3 laten doen, 2 keer omdat het danmalige vriendje het voor gezien hield en één keer omdat het kindje waarschijnlijk niet helemaal goed zou zijn. Nu heeft ze alsnog twee kinderen dus het hoeft geen schade op te leveren, fysiek gezien.
Jogy thxn voor het antwoord.
pi_42359564
Of wat voor een hersenen heb je dan. Denk na, doe 't niet, of gebruik condoom, als je weet al weet wat je vriendin allemaal heeft uitgespookt.
Is 't soeps denk ik al.
Maar ok, good luck, en pleeg snel die abortus. Neem aan dat je op je 18e nog niet vader wilt zijn.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:13:37 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42359577
volgens mij kan je vriendin er depressief van worden, informeer gelijk over mogelijke therapie en / of revalidatie
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42359628
diep en diep triest als je zo omgaat met je eigen lijf en eventuele kinderen (die je misschien per ongeluk op de wereld zet) Je bent als ouder in ieder geval geen knip voor de neus waard, met z'n lage zelfwaarde. Mijn god, waar zit jullie verstand?
uit een aspergernest
  Vis een optie? woensdag 4 oktober 2006 @ 15:25:16 #88
70532 loveli
N
pi_42359940
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:15 schreef SHE het volgende:
`Nou , kom maar op met die cijferts!
Op de site van www.crz.be is in pdf een rapport te downloaden waarin veel onderzoeken over abortus zijn samengevat:
www.crz.be/down/rng_psychosocialegevolgenabortus.pdf
quote:
Wel bleek 19% van de vrouwen na de abortus meer problemen te hebben met het bereiken van een orgasme.
In dat rapport is ook te zien dat op korte termijn de houding van patienten na de abortus positiever is dan ervoor. Op lange termijn zijn er toch meer negatieve gevolgen te merken dan aan de hand van de gegevens van de eerste maanden verwacht wordt.

Juist door eventuele problemen te bagatelliseren, wordt een abortus minder goed verwerkt. Nazorg is minstens zo belangrijk als goed vooraf informeren. Dit is geen poging om TS en zijn vriendin te ontmoedigen, maar om goed na te denken. Kennis is de basis van een goede beslissing. Er is geen 100% garantie dat er geen problemen zullen volgen (ook niet dat ze er wel komen).

Op de site van het Nederlands Genootschap van Abortusartsen http://www.ngva.net/ is info te vinden over de procedures.
Ook staat er dit:
quote:
Zoals al langer vaststaat, is er geen psychologische pijnloze manier om met een ongewenste zwangerschap om te gaan.
Als ik de keuze zou hebben gemaakt dat ik abortus wilde laten doen, zou ik liever de abortuspil nemen dan de mechanische manier. Volgens mij is de vriendin van TS nog niet te lang zwanger voor deze methode.
Gelukkig heb ik van te voren nagedacht en zal ik niet voor die keuze komen te staan. Advies aan TS en iedereen: wees je bewust dat aan bepaalde daden gevolgen kleven en neem op tijd verantwoordelijkheid voor je daden.
crap in = crap out
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:30:29 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42360118
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef wendytje het volgende:
diep en diep triest als je zo omgaat met je eigen lijf en eventuele kinderen (die je misschien per ongeluk op de wereld zet) Je bent als ouder in ieder geval geen knip voor de neus waard, met z'n lage zelfwaarde. Mijn god, waar zit jullie verstand?
Heb je het wel goed gelezen eigenlijk, ze heeft twee keer een miskraam gehad en nù op dit moment met haar nieuwe vriendje heben ze nog geen plek om het kindje een goede opvoeding te geven dus doet ze voor de eerste keer een abortus. Moet kunnen lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42360207
Opruimslotje..

Zo.. kan er nu ook normaal gereageerd worden? En dan met name Laster en Dickies.. kappen met die onzin.
pi_42360389
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:25 schreef loveli het volgende:

....

Wel bleek 19% van de vrouwen na de abortus meer problemen te hebben met het bereiken van een orgasme.

....
Ik maak uit dat onderzoek op dat de oorzaak hiervan niet lichamelijk maar psychisch is. Dit zou dus betekenen dat gesprekken vooraf / zeker zijn van de keuze wel-geen abortus en goede nazorg de kans hierop dus verkleinen. Zelf ben ik ook van mening dat je goed over een abortus na moet denken en ook 100% achter je keuze moet staan. Voor sommige vrouwen kan een abortus een opluchting zijn en die voelen zich naderhand alleen maar beter.

In het geval van TS krijg ik heel sterk het idee dat ze maar wat doen. Zijn vriendin wil eerst wel kinderen (neemt wat ik uit zijn verhaal opmaak tot 2 keer toe bewust de keuze om zwanger te worden) maar nu heeft ze er opeens geen zin meer in Een kind is niet een stuk speelgoed wat je in de kast kan zetten als je het beu bent
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:42:21 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42360558
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

In het geval van TS krijg ik heel sterk het idee dat ze maar wat doen. Zijn vriendin wil eerst wel kinderen (neemt wat ik uit zijn verhaal opmaak tot 2 keer toe bewust de keuze om zwanger te worden) maar nu heeft ze er opeens geen zin meer in Een kind is niet een stuk speelgoed wat je in de kast kan zetten als je het beu bent
De eerste twee zwangerschappen waren met een andere partner.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:46:00 #93
145755 kahaarin
pi_42360714
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Ik maak uit dat onderzoek op dat de oorzaak hiervan niet lichamelijk maar psychisch is. Dit zou dus betekenen dat gesprekken vooraf / zeker zijn van de keuze wel-geen abortus en goede nazorg de kans hierop dus verkleinen. Zelf ben ik ook van mening dat je goed over een abortus na moet denken en ook 100% achter je keuze moet staan. Voor sommige vrouwen kan een abortus een opluchting zijn en die voelen zich naderhand alleen maar beter.

Die 2 andere zwangerschappen waren met een ex-partner, nu zijn ze geen van beiden toe aan een kind, voorkomen is altijd beter dan genezen, dat is waar maar feit is dat ze nu ondanks de pil zwanger is geworden, om te voorkomen dat het kind in de kast terecht komt is het misschien beter deze zwangerschap af te breken.
be nice or go away
pi_42360737
Praat met de user JoeyT, die weet hier alles van
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_42360926
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef kahaarin het volgende:

...voorkomen is altijd beter dan genezen...
Zeker, maar er zijn toch genoeg mogelijkheden om zwangerschap te voorkomen (zowel de pil als het condoom gebruiken is een optie).
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:46 schreef kahaarin het volgende:

...om te voorkomen dat het kind in de kast terecht komt is het misschien beter deze zwangerschap af te breken.
Mee eens. Mijn mening is echter wel dat ze in het vervolg wat voorzichtiger kunnen zijn (zie mijn bovenstaande opmerking). Ze hebben nu een hoop ellende waar niemand wijzer van wordt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:57:49 #96
145755 kahaarin
pi_42361166
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

Zeker, maar er zijn toch genoeg mogelijkheden om zwangerschap te voorkomen (zowel de pil als het condoom gebruiken is een optie).
[..]

Mee eens. Mijn mening is echter wel dat ze in het vervolg wat voorzichtiger kunnen zijn (zie mijn bovenstaande opmerking). Ze hebben nu een hoop ellende waar niemand wijzer van wordt.
Beide dingen ben ik het mee eens, op pag 1 had ik en nog wat anderen de suggestie van een spiraaltje gedaan, de pil kun je vergeten of als je een antibiotica kuurtje hebt of hebt overgegeven werkt die niet goed, blijkbaar wordt ze makkelijk zwanger, dit is natuurlijk niet goed voor de hormonen en kan een depressie veroorzaken, met name omdat ze eerder 2 miskramen heeft gehad toen ze wel zwanger wilde worden, condooms is natuurlijk wel veiliger maar wel lastiger en niet echt romantisch als je een vaste relatie hebt en zeker weet dat je niets onder de leden hebt.
Goed opletten sowieso, wat kun je je lichaam aandoen zeg!
be nice or go away
  Vis een optie? woensdag 4 oktober 2006 @ 16:04:54 #97
70532 loveli
N
pi_42361340
Weet niet of TS nog in de buurt is, maar wat vindt hij? Hoe lang hebben ze een relatie en hoe goed is deze? Ik kan me voorstellen dat zij na een relatie met haar ex op de rebound is en dat TS haar toy-boy is. Dan snap ik nog wel dat iemand van 23 geen kind wil van een 18-jarige (maar vind wel dat ze daar eerder aan hadden moeten denken).
Het kan ook een serieuze relatie zijn en dan is het een heel andere situatie.
crap in = crap out
pi_42361935
-stoppen met onzin-

[ Bericht 93% gewijzigd door Mordreth op 04-10-2006 16:52:24 ]
pi_42363376
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je het wel goed gelezen eigenlijk, ze heeft twee keer een miskraam gehad en nù op dit moment met haar nieuwe vriendje heben ze nog geen plek om het kindje een goede opvoeding te geven dus doet ze voor de eerste keer een abortus. Moet kunnen lijkt me.
sorry, maar als je er eerst klaar voor bent en twee keer een kind wil, dan moeten de omstandigheden wel super verslechterd zijn om dan een kind weg te halen (is een stap verder namelijk dan "even niet willen"")
En als je dan niet wil, dan doen je het dubbel veilig!

Ik heb altijd gezegd (ook tegen mijn (nu) man) als je sex wil is het risico een kind
uit een aspergernest
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:39:51 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42363721
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef wendytje het volgende:

[..]

sorry, maar als je er eerst klaar voor bent en twee keer een kind wil, dan moeten de omstandigheden wel super verslechterd zijn om dan een kind weg te halen (is een stap verder namelijk dan "even niet willen"")
En als je dan niet wil, dan doen je het dubbel veilig!

Ik heb altijd gezegd (ook tegen mijn (nu) man) als je sex wil is het risico een kind
Misschien was haar vorige vriend wat ouder en had hij eigen inkomen?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')