quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Verida het volgende:
mag micheline nu alsjeblieft haar mond even houden?
hmm. nu slaat mijn reactie nergens meer op..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef riri het volgende:
Bericht verplaats naar de Gouden Kooi
Niet echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:50 schreef Sassefras het volgende:
[..]
is het al wat minder saai in het huis?
Ik denk ook de rest van deze weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:49 schreef arneaux het volgende:
Is t nou alwéér zinloos om de streams aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef Addi het volgende:
Mich doet ontzettend haar best,terwijl Marcia ging lopen deed ze al haar best en ging ,met toestemming van Marcia,de keuken doen en heeft meer klusjes gedaan,nu heeft ze alweer brood gebakken enzo.
Jammer van de saaie stem die ze heeft maar verder vindt ik het een lieve meid.
Maar wel met allemaal saaie dingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treed
Precies, ze doet er gewoon nog een schepje bovenopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Daarom moet Semih eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Jep, nauw gevolgd door haar zus Moniquequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft volgens bij de beste conditie van ze allemaal.
Jeroen zal daar ook wel bij in de buurt komen, voetbalt écht op een hoog niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, nauw gevolgd door haar zus Monique
Ik geloof dat hij ook nog eens 20 kilo is afgevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Morwen het volgende:
Rik is echt ontzettend mager![]()
[afbeelding]
Zijn piep was aardig dik van de weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Morwen het volgende:
Rik is echt ontzettend mager![]()
[afbeelding]
Hij is alleen vergeten erbij te sporten, denk ik. Hij zou er veel beter uit kunnen zien, vooral als ie ook zijn haar kort zou knippen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij ook nog eens 20 kilo is afgevallen.
Dat was me al eerder opgevallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn piep was aardig dik van de week
t Duurt ook altijd 2 uur ofzo voordat hij er enigzins toonbaar uitziet. s'Ochtends is t echt een wrak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij is alleen vergeten erbij te sporten, denk ik. Hij zou er veel beter uit kunnen zien, vooral als ie ook zijn haar kort zou knippen.
Hoelang is ze dan al op?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Addi het volgende:
Micheline gaat ook niet meer slapen overdag vertelde ze net aan Sab.
Gapend ziet ie er ook altijd erg charmant uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Duurt ook altijd 2 uur ofzo voordat hij er enigzins toonbaar uitziet. s'Ochtends is t echt een wrak.
Wat is het ook een licht heh, het is nog maar 1 dagje........minder nog zelfsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Addi het volgende:
Micheline gaat ook niet meer slapen overdag vertelde ze net aan Sab.
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrelsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef breege het volgende:
ik heb helaas een paar dagen niet kunnen kijken, maar is dat rare loopje in dat rad normaal ? ik vind het geen gezicht![]()
![]()
Sabrina stapt goed door anders!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrels![]()
ah thanx..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrels![]()
Viel me ook al op, soms rent ze zelfs. Sanctie!!!!!!quote:
Ik weet niet of ze meelezen. Als ik Hummie zou zijn zou ik wel een paar mensen constant laten meelezen op verschillende fora om de meningen te peilen, de forumbezoekers zijn immers de belangrijkste achterban.quote:
Of tijdverdrijf, kan ook nog. Lijkt me dat je je nu aardig zit te vervelen achter die ruiten, er gebeurt echt *zip* nu.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze meelezen. Als ik Hummie zou zijn zou ik wel een paar mensen constant laten meelezen op verschillende fora om de meningen te peilen, de forumbezoekers zijn immers de belangrijkste achterban.
sorry voor de late reactie,was de streams ff kwijt ....ze was al op toen ik om 6 uur opstond.quote:
NPquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef Addi het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie,was de streams ff kwijt ....ze was al op toen ik om 6 uur opstond.
Hummie heeft voorkeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Full frontal naakt van Rik wordt gewoon getoond. Sabrina werd net meteen weer weggezapt.
En dat is dan ook het hoogtepunt van deze zeer spannende dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef Addi het volgende:
Ze wachten met spanning op de bekendmaking van de nominaties.
Rik zei: "Is dit een beetje Dita achtig?"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit beeld doet me aan een Yab Yum-achtige scéne denken.
Ik mis alleen de 2e man...![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Verida het volgende:
eggie valt zo dood neer, is er wel iemand bij hem in de buurt?
Mijn schildpad loopt harder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Verida het volgende:
eggie valt zo dood neer, is er wel iemand bij hem in de buurt?
Misschien heeft Talpa een Newbee in de leer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef Verida het volgende:
ze zitten ook te kloten met het geluid, ik hoor het verhaal van sabrina bij de stream van eg
Sab is bijna in de omgeving van Eggie,vandaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Verida het volgende:
ik zie nu geen sabrina, maar hoor haar wel
doen ze toch al weken sinds die vent van der zich ermee bemoeidquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef funkie-indo het volgende:
Mo wordt gecensureerd!
Waarom zou hij haasten,Sab kreeg daarnet een waarschuwing terwijl ze helemaal niet aan het rennen was,laat hij het maar rustig aan doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:35 schreef Sug4r het volgende:
lijkt wel of Egbert met een rolator loopt, wat een slakkegang
Als tranen over m'n wangen...pfff,het duurt wel erg lang allemaal.quote:
ìdd.. ben benieuwd naar de reactie van Egbertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Sug4r het volgende:
nou Hummie maak maar bekend wie er genomineerd zijn dan komt er misschien wat aktie in het huis ...
Weet je dan al dat hij de klos isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ìdd.. ben benieuwd naar de reactie van Egbert![]()
Ik denk heel rustig en saai, hij is er namelijk al op voorbereid en zou er niet raar van staan te kijken (volgens zijn woorden)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ìdd.. ben benieuwd naar de reactie van Egbert![]()
Meestal zo rond etenstijd op de streams (maar kan wisselen) en ws. ook vanavond in de uitzendingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Bartoli het volgende:
wanneer worden die dan bekend gemaakt? as in de uitzending van vanaaf?
Ze heeft haar niet zien lopen in het rad bedoelt ze, en zegt ze ook. Lijkt me daar wel uit op te makenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:58 schreef Addi het volgende:
Mo zegt dat ze Mich mist...is ze zeker een beetje doof en blind???
wel als Semih Mo Sabrina Micheline op hem gestemd hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk heel rustig en saai, hij is er namelijk al op voorbereid en zou er niet raar van staan te kijken (volgens zijn woorden)
Misschien, maar ik weet het niet zeker, de boel is zo doodgeslagen saai in het huis dat er heel wat moet gebeuren wil er weer wat spanning onstaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel als Semih Mo Sabrina Micheline op hem gestemd hebbenen misschien ook nog Marlies
Ze zei pas later dat ze haar ook nog niet heeft zien lopen in het rad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze heeft haar niet zien lopen in het rad bedoelt ze, en zegt ze ook. Lijkt me daar wel uit op te maken
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:10 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat aardig te keer in dat rad. Grote stappen, snel thuis....![]()
of lijkt dat zo omdat we net naar Eg hebben zitten kijken.![]()
Ik denk eerder dat ze op die site ook niets zinnigs meer te melden hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Sassefras het volgende:
Dit staat op de talpa site::
04Jeroen doet het niet veilig
Jeroen neemt de veiligheidsvoorschriften niet zo nauw. Met een te kleine helm en een los kinbandje stapt hij stevig door. Als dit muisje maar geen staartje krijgt. Micheline is verantwoordelijker bezig en gaat haar vriendinnetje Marcia wekken. Als die het maar wel veilig doet met de kaasschaaf. Een broodje kaas en een kopje thee moeten muisje Marcia energie geven.
betekent dit dat ze zich niet aan de regels houden en dat de weekopdracht mislukt is?
Er worden zovaak dat soort berichten geplaatst, ik neem het niet meer zo nauw....is meer bedoeld om de streamers in spanning te houden maar weet zeker dat het geen gevolgen heeft voor de WOquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Sassefras het volgende:
Jeroen neemt de veiligheidsvoorschriften niet zo nauw. Met een te kleine helm en een los kinbandje stapt hij stevig door. Als dit muisje maar geen staartje krijgt. Micheline is verantwoordelijker bezig en gaat haar vriendinnetje Marcia wekken. Als die het maar wel veilig doet met de kaasschaaf. Een broodje kaas en een kopje thee moeten muisje Marcia energie geven.
betekent dit dat ze zich niet aan de regels houden en dat de weekopdracht mislukt is?
Ik denk dat ze daar ook niet veel te schrijven hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef Sassefras het volgende:
Ja, maar het effect ná een noodrantsoen-week is veel krachtiger omdat ze dan een week NIET hebben kunnen drinken, nu is het gewoon een borreltje per dag en raken ze veel minder aangeschotenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef Sassefras het volgende:
*zucht... oke.. nouja denk ook neit dat het verstandig is deze groep op noodrantsoen te zetten.
met drank in het huis gebeurd er tenminste nog eens wat!
Dat zou betekenen dat we na ieder feestje 14 dagen moeten wachten op een volgende leuke avond.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, maar het effect ná een noodrantsoen-week is veel krachtiger omdat ze dan een week NIET hebben kunnen drinken, nu is het gewoon een borreltje per dag en raken ze veel minder aangeschoten
Mja, alleen als BB weer net als afgelopen vrijdag een megaparty erin knalt MET sterke drank wil het misschien nog een beetje losgaan, maar ik denk toch dat na een noodrantsoen-tijd het beter uitpakt, enige en ook behoorlijk nadeel is wel dat je 14 dagen saaie streams hebt, maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we na ieder feestje 14 dagen moeten wachten op een volgende leuke avond.
Lijkt me geen goed plan eigenlijk.
Dit is geen rennen Hummie maar snelwandelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef BONG4002 het volgende:
En weer een waarschuwing van BB, niet meer rennen in het rad!
Omdat iedereen in de tuin zit?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef Addi het volgende:
En niemand gaat het zeggen zeker?
Mss heeft ze het bericht nog niet gelezen, al kan ik me dat nauwelijks voorstellen, deze bewoners zijn erg alert op het plasmaschermquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef Addi het volgende:
Ze gaat nog een tandje harden,de gek!
Ze zal zichzelf al wel weer véél te dik vinden en willen afvallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Jezus, waarom loopt ze niet gewoon langzaam...ik vind dit ook al neigen naar rennen...
ze is gewend om veel te sportenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zal zichzelf al wel weer véél te dik vinden en willen afvallen
Dat is geen reden om de opdracht te verknallen!quote:
Heb je Marlies al gezien? Echt ranzig!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:35 schreef Kinga het volgende:
Dat iemand zo kan zweten van een beetje lopen...
Als ze willen bewegen kunnen ze dat ook in de tuin of in het zwembad doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:39 schreef n1ek het volgende:
ik zou ook lekker doorstappen, eindelijk de kans om wat te bewegen. Ze moeten ook niet zo'n gammel rad leveren. En ja ze mogen niet rennen, maar dat is een breed begrip. En dat ze zweten is niet zo gek in zo'n klef goedkoop shirtje.
Ze zullen niet snel de opdracht laten mislukken door het rennen, ze doen het eerder in de hoop dat het rad niet in elkaar donderd.
Bedankt!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:39 schreef Addi het volgende:
Hanff.nl doet het prima bij mij.
ik gaf een reaktie op wat scanman zeiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:38 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat is geen reden om de opdracht te verknallen!
dat doen sommige ook maar je kan daar moeilijk over oordelen als je zelf niet 6 weken in zo'n huis hebt gezeten. Lijkt me wel lekker ff doorstappen. Zo dachten veel bewoners er ook over. Maar dat is mijn visie he =)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef Addi het volgende:
[..]
Als ze willen bewegen kunnen ze dat ook in de tuin of in het zwembad doen.
Ok dat kan ik hoop ik nog net meepikkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Sug4r het volgende:
misschien uitslag van de nominaties
YEAH!quote:
maar op een zwakke bank met Semih en Egbert!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef Sug4r het volgende:
jammer Jeroen weer genomineerd
Idd, erg voorspelbaar, ik denk dat ze hem blijven nomineren tot ie eruit isquote:
best lullig maarja, hij is de zwakke broeder van de ploeg...makkelijk te nominerenquote:
Gelukkig kunnen de stemmers daar iets aan doen (wij dus o.a.)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
best lullig maarja, hij is de zwakke broeder van de ploeg...makkelijk te nomineren![]()
Denk ik op dit moment ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef Sug4r het volgende:
Egbert zijn laatste weekje gaat in denk ik![]()
Ik denk het ws. ook, maar Semih kan ook in de gevarenzone zittenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:51 schreef Sug4r het volgende:
Egbert zijn laatste weekje gaat in denk ik![]()
eerst Egbert en dan Semih eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het ws. ook, maar Semih kan ook in de gevarenzone zitten
Semih gaat er gewoon in zijn laatste van 4 weken uit ...lekker sadistischquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het ws. ook, maar Semih kan ook in de gevarenzone zitten
quote:
Als heel Abbekerk gaat bellen wel misschien ..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert wel wint van Semih
Semih eruit dus komende maandag.
Tuurlijk niet, Marlies is lief, eerlijk, heeft aandacht voor iedereen, goedlachs, ruimdenkend, heeft een groot hart, sexy, welbespraakt, intelligent etc etc etc...quote:
Mee eens,hoop ik ook en dat we dan een gezellige losse Mich gaan zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert wel wint van Semih
Semih eruit dus komende maandag.
Monique ook. Die geeft al uitleg waarom ze dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef n1ek het volgende:
sabrina en etienne ook op Egbert
ff naarboven scrollen, staat nog op deze paginaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Kom net binnen: wie zijn er genomineerd?
Egbert, Jeroen en Semihquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Jeroen, Egbert en natuurlijk Semihquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Jep, dat zei ik al eerder, hij verwachtte het al op voorhandquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:06 schreef n1ek het volgende:
Eggie pakt het wel rustig op, in tegenstelling tot sommige anderen =)
Jeroen en Egbert + Semihquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef n1ek het volgende:
wie helpt me ff mee afmaken
Monique-> Egbert
Sabrina-> Egbert
Jeroen-> Rik
Tijn->
Rik-> Jeroen
Semih-> Egbert
Micheline-> Egbert
Egbert->
Marcia-> Jeroen
Etienne-> Egbert
Marlies-> Egbert
Ze heeft dus idd wraak genomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef Sug4r het volgende:
Marlies ook Egbert
Het druipt er vanafquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Marlies is lief, eerlijk, heeft aandacht voor iedereen, goedlachs, ruimdenkend, heeft een groot hart, sexy, welbespraakt, intelligent etc etc etc...
Ligt er natuurlijk ook aan hoe BB hem gaat neerzetten in de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef Sug4r het volgende:
Egbert weet ook wel dat de kijker beslist dus gaat hij deze week zijn best doen waarschijnlijk![]()
Marcia ook op Jeroen denk ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Rik en Tijn op Jeroen.
Marcia op ?
Jeroen op Rik
De rest op Egbert?
Ow, dan zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee ze heeft al gezegd dat het niet Jeroen is.
Huh, hoezo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen zit op de bank vanwege de twee broers
Rik en Tijn hebben Jeroen genomineerd. Verder niemand blijkbaar. Als hij dus maar 1 stem had gehad.... en de stem van Tijn bv naar Marlies was gegaan, hadden we ongeveer 6 genomineerden gehad (iedereen met 1 of meer stemmen)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:25 schreef Day het volgende:
[..]
Huh, hoezo?
Ik zat even naar Sab en E10 te luisteren, die is ook verdrietig dat hij op Eg heeft gestemd.![]()
Ik snap deze bewoners niet, na elke nominatie zitten ze zwaar in een dip. Het hoort toch bij het spel?
Zwartgemaakt? hij is er in principe goed mee weg gekomen....wil eerst wel eens de motivaties horen...maar elke keer als bb de spot op egbert wilde zetten lulde hij zich er redelijk uit..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is heel erg zwart gemaakt door BB, dus het zou kunnen dat hij de sympathie heeft van een deel van de kijkers. Hij zou dus best eens kunnen gaan winnen van Semih. Dan ga ik er vanuit dat Jeroen weer gewoon eerste wordt.
Ik denk niet dat er smsjes voor hem gepleegd zullen worden. Egbert gaat er zo goed als zeker uit. Jammer, ik kon die ouwe zeikerd wel waarderen ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is heel erg zwart gemaakt door BB, dus het zou kunnen dat hij de sympathie heeft van een deel van de kijkers. Hij zou dus best eens kunnen gaan winnen van Semih. Dan ga ik er vanuit dat Jeroen weer gewoon eerste wordt.
ze is aan het voorbereiden...want als Semih weg is kan ze helemaal los!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Mich kruipt bij Rik, E10 en Sa
[afbeelding]
Nee, daar knapt Eggie van opquote:16:29Micheline barst in tranen uit
Micheline zoekt ook Egbert op in de Tuin:“Ik heb ook op jou genomineerd.””Jij ook al. Dat had ik echt niet verwacht.” Micheline haar reden om Egbert te nomineren was ook omdat ze het idee had dat hij niet lekker in zijn vel zat.![]()
Alweer? Doe niet zo labielquote:Ze zit er nu echter zo mee, dat ze er zelfs van gaat huilen.
Doe dat dan ook niet!quote:“Weet je wat het zo moeilijk maakt Eg, je bent echt een leuke vent”, legt Monique uit. Micheline verraad Semih: “ Semih zei net dat hij ook op Egbert heeft gestemd, maar hij zal wel zelf komen.”dan realiseert ze zich toch: “Het is niet netjes dat ik dat zeg.”
Dat had gevolgd moeten worden door Tijn-gate maar gluiperd Tijn wurmt zich weer overal langsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef Morwen het volgende:
7 stemmen op EggieWaar komt dat dan ineens vandaan? Door Marlies-gate ofzo.....
We sturen hem gewoon lekker naar huis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef yellowfirst het volgende:
Abbekerk gaat zich wèèr mobiliseren om die ouwe gek in godsnaam nièt terug te laten keren...![]()
Met als gevolg dat Marlies opeens geen enkele stem meer heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef Morwen het volgende:
Tijn zit in de populaire groep en ze weten ongetwijfeld dat ie bij de kijkers goed ligt mix dat met een joker en voila daar zit Tijn tot het einde erinquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat had gevolgd moeten worden door Tijn-gate maar gluiperd Tijn wurmt zich weer overal langs
Spiek vor jorself, babequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijn zit in de populaire groep en ze weten ongetwijfeld dat ie bij de kijkers goed ligt mix dat met een joker en voila daar zit Tijn tot het einde erin![]()
Sorry![]()
Volgens Rik komt dat omdat Egg zich teveel afzonderd, maar dan zou Marcia ook op de bank moeten zitten. Al was ze tijdens het feest wel leuk mee aan het doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Marlies opeens geen enkele stem meer heeft![]()
Heel vreemd allemaal. Erg wispelturig stelletje.
Mag het niet hopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijn zit in de populaire groep en ze weten ongetwijfeld dat ie bij de kijkers goed ligt mix dat met een joker en voila daar zit Tijn tot het einde erin![]()
Sorry![]()
Gij hebt geen E10-gevoelens richting Tijn, begrijp ik hieruitquote:
Nee daar is ie veel te saai voor. Van mij mag E10 of Sab wel winnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Wordt Jeroen de nieuwe Bart?
Iedere week genomineerd en toch winnen?
Wij zijn geen kijkers, wij zijn de voyeursquote:
Etienne en Semih omdat ze hem niet mogen (Egbert sprak negatief over hen beide)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:47 schreef Morwen het volgende:
Na dat feestje waren er toch veel bewoners kwaad op hem, iets met die afterparty ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Etienne en Semih omdat ze hem niet mogen (Egbert sprak negatief over hen beide)
Micheline gaat met Semih mee en vertrouwt het joker verhaal ook niet helemaal
Marlies omdat ze, na veel aandringen van BB, denkt dat hij de joker maar als een smoesje gebruikte om op haar te stemmen "er zit meer achter, maar daar is hij niet eerlijk over naar mij toe"
Monique omdat ze boos is op hem (al kon ik gisteren of eergisteren niet verstaan waar het om ging)
Sabrina gaat met Monique mee.
Dat zijn er zes, meer niet dacht ik
Hij zou een goed 2de kamerlid kunnen zijn zitten ook heel veel hypocrieten , of ga ik nu te ver?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef Addi het volgende:
Zo zo,de motieven zijn erg zuiver zeg van de eerlijk uitsprekende Semih,dus niet!
Wat een hypocriet!!
nee hoor. zijn ook mannen van veel woorden, weinig dadenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef enermid het volgende:
[..]
Hij zou een goed 2de kamerlid kunnen zijn zitten ook heel veel hypocrieten , of ga ik nu te ver?![]()
Egbert heeft het uitgebreid besproken met Tijn, noemde Semih 'respectloos'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:10 schreef Bartoli het volgende:
egbert is ook een hypocriet hij zegt dat die het met tijn nooit heeft gehad om wat er zich tussen hun (sem en tijn) 2 afspeelde. volgens mij wilde egbert toch naar sem toestappen nav die ruzie. Is ook niet gebeurd volgens mij
Ik dacht dus ook 6, maar Rik zei daarnet in bed dat het er 7 zijn.quote:
Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef enermid het volgende:
[..]
Hij zou een goed 2de kamerlid kunnen zijn zitten ook heel veel hypocrieten , of ga ik nu te ver?![]()
Bullshit. Eggie heeft zelf gezegd dat als Semih niet al genomineerd was hij voor Semih zou gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
De nominatie van Semih op Egbert is best achterbaks ja. Helemaal omdat Egbert hun dus zag als maatjes.
Semih vind Egbert achterbaks dat hij er pas na een week achterkomt dat Egbert tegen iedereen praat over hoe hij gekwetst is door Semih maar niet tegen Semih zelfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
De nominatie van Semih op Egbert is best achterbaks ja. Helemaal omdat Egbert hun dus zag als maatjes.
Semih ging naar hem toe.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, interessante streams
Van wie kwam het initiatief van dit gesprek, of ontstond het spontaan?
Het wordt tijd dat de held eens met Tijn gaat praten en dat niet aan anderen over laat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Semih ging naar hem toe.
En dat terwijl Eggie al zeker een week met Semih ging praten.
tja maar dan toch weer gaan wijzen naar andere mensen,... echt.. semih mag er zeker wel uit, ik begin me steeds meer te ergeren aan die gast, hij is duidelijk al over zn top heen !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Semih zegt 'Het spijt me dan' tegen Egbert
Maar het komt heel zachtjes zijn strotje uit.
Terwijl er niets gebeurd is, hij heeft (voor zover ik weet) alleen een paar uur lopen lallen met Jeroen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Morwen het volgende:
Die bezopen nacht zou er best mee te maken kunnen hebben idd, daarna is ie stiller geworden. En dat is funest in zo'n huis, je moet sociaal zijn anders lig je eruit.
Nee, Egbert of Jeroen zijn veel minder leuk voor in het huis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Fikkert het volgende:
tja maar dan toch weer gaan wijzen naar andere mensen,... echt.. semih mag er zeker wel uit, ik begin me steeds meer te ergeren aan die gast, hij is duidelijk al over zn top heen !
Timing in zijn zg. cynische grappen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert valt Semih nu wel wat aan, dat hij weinig kritiek kan incasseren, en dat zijn timing niet geweldig is (ik weet niet precies waarop hij nu doelt).
ja en dan gaan lopen janken als een 5-jarigequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef Dropkick het volgende:
Heeft de meeloopster Micheline ook Egbert genomineerd?Gister wist ze nog niet wie ze zou stemmen maar gister in de keuken hoorde ze dat er veel op Egbert zouden stemmen dus het kleine kind zonder mening moet weer eens achter de anderen aanhobbelen.Volgende keer Micheline graag op de bank!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |