quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Verida het volgende:
mag micheline nu alsjeblieft haar mond even houden?
hmm. nu slaat mijn reactie nergens meer op..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef riri het volgende:
Bericht verplaats naar de Gouden Kooi
Niet echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:50 schreef Sassefras het volgende:
[..]
is het al wat minder saai in het huis?
Ik denk ook de rest van deze weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:49 schreef arneaux het volgende:
Is t nou alwéér zinloos om de streams aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef Addi het volgende:
Mich doet ontzettend haar best,terwijl Marcia ging lopen deed ze al haar best en ging ,met toestemming van Marcia,de keuken doen en heeft meer klusjes gedaan,nu heeft ze alweer brood gebakken enzo.
Jammer van de saaie stem die ze heeft maar verder vindt ik het een lieve meid.
Maar wel met allemaal saaie dingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treed
Precies, ze doet er gewoon nog een schepje bovenopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Daarom moet Semih eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Jep, nauw gevolgd door haar zus Moniquequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft volgens bij de beste conditie van ze allemaal.
Jeroen zal daar ook wel bij in de buurt komen, voetbalt écht op een hoog niveau.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, nauw gevolgd door haar zus Monique
Ik geloof dat hij ook nog eens 20 kilo is afgevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Morwen het volgende:
Rik is echt ontzettend mager![]()
[afbeelding]
Zijn piep was aardig dik van de weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:08 schreef Morwen het volgende:
Rik is echt ontzettend mager![]()
[afbeelding]
Hij is alleen vergeten erbij te sporten, denk ik. Hij zou er veel beter uit kunnen zien, vooral als ie ook zijn haar kort zou knippen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij ook nog eens 20 kilo is afgevallen.
Dat was me al eerder opgevallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn piep was aardig dik van de week
t Duurt ook altijd 2 uur ofzo voordat hij er enigzins toonbaar uitziet. s'Ochtends is t echt een wrak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij is alleen vergeten erbij te sporten, denk ik. Hij zou er veel beter uit kunnen zien, vooral als ie ook zijn haar kort zou knippen.
Hoelang is ze dan al op?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Addi het volgende:
Micheline gaat ook niet meer slapen overdag vertelde ze net aan Sab.
Gapend ziet ie er ook altijd erg charmant uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Duurt ook altijd 2 uur ofzo voordat hij er enigzins toonbaar uitziet. s'Ochtends is t echt een wrak.
Wat is het ook een licht heh, het is nog maar 1 dagje........minder nog zelfsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:19 schreef Addi het volgende:
Micheline gaat ook niet meer slapen overdag vertelde ze net aan Sab.
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrelsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef breege het volgende:
ik heb helaas een paar dagen niet kunnen kijken, maar is dat rare loopje in dat rad normaal ? ik vind het geen gezicht![]()
![]()
Sabrina stapt goed door anders!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrels![]()
ah thanx..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze mogen er niet in rennen want dan stort dat ding aan barrels![]()
Viel me ook al op, soms rent ze zelfs. Sanctie!!!!!!quote:
Ik weet niet of ze meelezen. Als ik Hummie zou zijn zou ik wel een paar mensen constant laten meelezen op verschillende fora om de meningen te peilen, de forumbezoekers zijn immers de belangrijkste achterban.quote:
Of tijdverdrijf, kan ook nog. Lijkt me dat je je nu aardig zit te vervelen achter die ruiten, er gebeurt echt *zip* nu.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze meelezen. Als ik Hummie zou zijn zou ik wel een paar mensen constant laten meelezen op verschillende fora om de meningen te peilen, de forumbezoekers zijn immers de belangrijkste achterban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |