Dat je nog leeft zo zonder koffie.quote:
Jij drinkt geen bier én geen koffie?quote:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij drinkt geen bier én geen koffie?
Mijn droombeeld van je, wat doe je?
Bah! Ze lijkt wel een meisje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Als ik thee ga drinken ga ik snel dood ben ik bang.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Ze lijkt wel een meisje!!
Welquote:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.quote:
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111.
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
Jesters! JESTERS zeg ik je! Ze moeten gepost worden!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |