Dat je nog leeft zo zonder koffie.quote:
Jij drinkt geen bier én geen koffie?quote:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij drinkt geen bier én geen koffie?
Mijn droombeeld van je, wat doe je?
Bah! Ze lijkt wel een meisje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Als ik thee ga drinken ga ik snel dood ben ik bang.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Ze lijkt wel een meisje!!
Welquote:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.quote:
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111.
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
Jesters! JESTERS zeg ik je! Ze moeten gepost worden!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.![]()
Jesters met stijve tepels sje weet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jesters! JESTERS zeg ik je! Ze moeten gepost worden!
Zeer liev indeed.quote:
Net als Jesters met stijve tepels, is Ajax ook liev!quote:
Zie je wel, JKquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Net als Jesters met stijve tepels, is Ajax ook liev!
(Zelf ook 020)
Nee, dat mocht ik willenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat benne jouw meisjes niet.
Toch?
Thee is voor mietjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
Thee ook goed?
Het zijn wel puike exemplaren inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:24 schreef Ripley het volgende:
Nee, dat mocht ik willen![]()
Ik hoopte op de random overredingskracht van de jetsers![]()
ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zijn wel puike exemplaren inderdaad..
ben je toch nog bijna een ventquote:
De verloren zoon!!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik was jullie kwijt!
Oh mijn God! Hoe dom!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4545/db2d7fe7/index.html
Auquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
Een TL buis whehehheheequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Waar slaat die gozer nou mee?
Naast verstand van voetbal, heb je ook zeer zeker verstand van jesters!quote:
Je hebt mongolen, krassers en mailnegerts... Maar dit is echt nog te slecht om in een van die drie te vallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
Ja man... Wanneer zou je een sample binnenkrijgen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten op mijn Geenstijl schilderij.
Vandaag of morgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja man... Wanneer zou je een sample binnenkrijgen?
Nou.. Ik ga net ff lunzen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen.
Update jij die Ripley even.
Leuke foto armaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef Armageddon het volgende:
Rip: [419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel II
Voor het eind van de middag is ook zo een leuk begripquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens in de ochtend. Dat moet je natuurlijk ruim zien.
Medio oktober.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ergens in de ochtend. Dat moet je natuurlijk ruim zien.
quote:
Je komt het maar halen hierzo, net weer een verse bak gemaakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:35 schreef n00cL30n het volgende:
"Als pazen en pinksteren op een dag vallen."
Je zou alleen maar kunnen denken van wel he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
3 minuten voor 1. Het is vast ergens nog ochtend.
Jazekers, in New York bijvoorbeeld! Daar is het op dit moment 5 over 7 's morgensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
3 minuten voor 1. Het is vast ergens nog ochtend.
Een heel klein piem0ltje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. Hebben die knakkers iets te compenseren?
OMG *ril*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
Jups... Mennnn... Echt alles tegelijkertijd he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdammt noch mal! 45 euro om even vast te stellen dat het niet makkelijk gemaakt kan worden. Nieuw beeldscherm: honderden euro's. Dan gelijk maar een hele nieuwe.
Jeps...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehe, ziet er wel spectaculair uit.
Eerst maar eens.
Men Men Men , ik zag hem ook !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef n00cL30n het volgende:
zorrie voor brakke kwali van foto's, maar deze zijn genomen met mijn W810i.
Ja.. helaas geen foto's kunnen nemen van de binnenkant, maar hij was zeer zeker pimpalicious.quote:
Goeiemiddag.quote:
Daar had je prima in kunnen borrelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja.. helaas geen foto's kunnen nemen van de binnenkant, maar hij was zeer zeker pimpalicious.
Jazekers! Dat was echt geen klagen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar had je prima in kunnen borrelen
Vraag dat volgende keer eerst even aan mij wil je voordat je zo'n lutser langs laat komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdammt noch mal! 45 euro om even vast te stellen dat het niet makkelijk gemaakt kan worden. Nieuw beeldscherm: honderden euro's. Dan gelijk maar een hele nieuwe.
Zo'n prognose maken is toch eigenlijk wel makkelijk te doen toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vraag dat volgende keer eerst even aan mij wil je voordat je zo'n lutser langs laat komen.
Ik weet meestal wel in te schatten aan de symptonen van de klacht wat er met een tv aan de hand is ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo'n prognose maken is toch eigenlijk wel makkelijk te doen toch?
Ja toen er nog echte technische scholen waren en geen vmbo'squote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef n00cL30n het volgende:
Ook een technische achtergrond?
Ik was er zelf al achter dat het of het beeldscherm (kostbaar) of de aansturing (betaalbaar) daarvan was. Het was dus de eerste.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet meestal wel in te schatten aan de symptonen van de klacht wat er met een tv aan de hand is ja.
LoLz.... Technische Informatica was op de HogeSchool Haarlem niet helemaal mijn ding.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja toen er nog echte technische scholen waren en geen vmbo's
Tja, en toch zit je op allebei niet echt of beter gezegd echt niet te wachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was er zelf al achter dat het of het beeldscherm (kostbaar) of de aansturing (betaalbaar) daarvan was. Het was dus de eerste.
Volgens Krealand is ze gespot in Heusden- Zolder:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef miss_bleu het volgende:
HELP!!!! ROODKAPJE IS VERMIST! Roodkapje gestolen uit de Efteling
Zo erg joh?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:37 schreef Joene het volgende:
Ok dit huis van vanmiddag wordt het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |