Dat je nog leeft zo zonder koffie.quote:
Jij drinkt geen bier én geen koffie?quote:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij drinkt geen bier én geen koffie?
Mijn droombeeld van je, wat doe je?
Bah! Ze lijkt wel een meisje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Als ik thee ga drinken ga ik snel dood ben ik bang.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thee en rosé drinkt....
Afgezien van de thee ook geen slechte combo.
Nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bah! Ze lijkt wel een meisje!!
Welquote:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.quote:
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben donderdag naar Ajax geweest.
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij het eerste punt bewijs je niks. HELEMAAL NIKS, IN 020!!1111.
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het huishouden
Ik rijd altijd te hard
Ik vind het niet erg om rechtstreeks vanuit mijn werk anar een date te gaan zonder me op te tutten.
Jesters! JESTERS zeg ik je! Ze moeten gepost worden!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
zometeen ga je nog beweren dat je altijd geil bent en dat je opstaat met een boner.![]()
Jesters met stijve tepels sje weet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jesters! JESTERS zeg ik je! Ze moeten gepost worden!
Zeer liev indeed.quote:
Net als Jesters met stijve tepels, is Ajax ook liev!quote:
Zie je wel, JKquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Net als Jesters met stijve tepels, is Ajax ook liev!
(Zelf ook 020)
Nee, dat mocht ik willenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat benne jouw meisjes niet.
Toch?
Thee is voor mietjes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
Thee ook goed?
Het zijn wel puike exemplaren inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:24 schreef Ripley het volgende:
Nee, dat mocht ik willen![]()
Ik hoopte op de random overredingskracht van de jetsers![]()
ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zijn wel puike exemplaren inderdaad..
ben je toch nog bijna een ventquote:
De verloren zoon!!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik was jullie kwijt!
Oh mijn God! Hoe dom!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4545/db2d7fe7/index.html
Auquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Check deze waus dan
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4545/db2d7fe7/index.html
Een TL buis whehehheheequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Waar slaat die gozer nou mee?
Naast verstand van voetbal, heb je ook zeer zeker verstand van jesters!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |