Die Mission 360 klonk wel als een goede deal. Check het ruil/verkoop 360 topic voor die andere games, er is vast wel iemand die ze over heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef Retarded het volgende:
Zojuist mijn Xbox 360 besteld via de Mission 360 aanbieding!
voor 410 euro hebk een compleet pakket met 2 games, en ik heb DOA4 en GRAW hier al liggen! Ik hoef me iig niet te vervelen als hij binnenkomt
Zoek alleen Tomb Raider en Dead Rising nog...
don't carequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef wc-eend het volgende:
Superman scheen toch echt een bout game te zijn? Je was vanaf het begin al half onsterfelijk en je hebt al je krachten al.. dus viel weinig meer te doen..
Ja hey, je bent fucking Superman, tenzij iedere vijand met Kryptonite rondloopt kunnen ze je weinig maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef wc-eend het volgende:
Superman scheen toch echt een bout game te zijn? Je was vanaf het begin al half onsterfelijk en je hebt al je krachten al.. dus viel weinig meer te doen..
Dat ding is miniscuul klein. Als je die nergens kwijt kan (ja kan hem immers onder of naast je TV zetten) dan moet je toch eens herinrichtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
Die camera he, daar heb ik nog wel een vraagje over... Nu met HDTV enzo, waar moet je dat ding dan kwijt? Op de TV gaat natuurlijk nooit werken. Zit er iets van een clip bij om 'm mee te bevestigen?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]
That kacksacking mothafacka! Hij wel weer!![]()
Ontwikkelaar van Gears of War met die van Assassin's Creed (die babe).quote:
Ken ze geen van beide en don't give a fuckquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontwikkelaar van Gears of War met die van Assassin's Creed (die babe).
Hellfire wil weer eens benadrukken dat hij gamesjournalist is.
Dat heb ik bij de meeste posts van Hellfire.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ken ze geen van beide en don't give a fuck
zijn dit screens van fifa 98 ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Niek. het volgende:
Fifa07 eat your heart outsamen met alle 56k modem bezitters
![]()
Ik wil die cam wel ruilen voor CoD2.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:55 schreef Retarded het volgende:
was er al aan het kijken
Ik heb nu voor 410 euro:
Xbox 360 Premium pack
extra Wireless controller
battery pack
Quick Charge Kit
Live Vision Camera.... (ruilen iemand?)
Project Gotham 3
Kameo
1 maand Live Gold (maar die zit er volgens mij standaard al bij)
De camera gaat waarschijnlijk weg, en ook Kameo zal er aan moeten geloven denk ik. Wil Call of Duty 2 ook nog graag hebben, dus ff kijken of ik ergens wat kan ruilen.
dat vind ik dus het mooie aan het spel. Je kunt zelf niet dood, maar in plaats daarvan heeft de stad een healthbar. Best goed gevonden moet ik zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja hey, je bent fucking Superman, tenzij iedere vijand met Kryptonite rondloopt kunnen ze je weinig maken.
voor de camera zat ik meer te denken aan een wat nieuwer spel als Dead Rising of Saints Row.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik wil die cam wel ruilen voor CoD2.
Ben vandaag aan het werk maar kijk vanavond wel in de mail of hier.
Mail adres staat wel in me profiel.
Oh dat doet ie ook wel (SR)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
voor de camera zat ik meer te denken aan een wat nieuwer spel als Dead Rising of Saints Row.
Als je CoD2 voor een leuk bedrag wegdoet heb ik wel interessequote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
Ik wil die cam wel ruilen voor CoD2.
Ben vandaag aan het werk maar kijk vanavond wel in de mail of hier.
Mail adres staat wel in me profiel.
Ik heb niks met worstelspellen, maar dit ziet er wel geinig uit. "My Sign Sucks"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
WWE Smackdown 2007
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die borden in het publiek ook
Kijk ik heb een TV-meubel met een LCD-tv erop. Ik weet niet hoe groot jij bent, maar als ik 'm op mn tv meubel zet, dan staat die camera ter hoogte van mn knieen zo ongeveer, bij ernaast geldt natuurlijk hetzelfde. Aangezien LCD-tv's nogal plat zijn (ja echtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 06:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ding is miniscuul klein. Als je die nergens kwijt kan (ja kan hem immers onder of naast je TV zetten) dan moet je toch eens herinrichten
het nieuwe vechtsysteem is wel weer leuk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:58 schreef pmponer het volgende:
Ik vond de demo van smackdown slecht, ik bedoel als dat next gen is
De gameplay is in jaren niet aangepast, ik had meer vloeiende acties verwacht.
Ik streep de game dan ook van mijn wishlist af
Denken is dan ook niet jouw sterkste punt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh, ik dacht dat je alles op de xbox het einde vond.
Jij bent echt tegen iedereen aardig hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denken is dan ook niet jouw sterkste punt.
Hij begonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent echt tegen iedereen aardig he![]()
17 november en 17 novemberquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Welke data komen GOW en RS Vegas precies ?
Je moet ook gewoon GOW kopen. Fantastisch leveldesign. Geweldige lange afwisselende single player. Mooie art. Tot de verbeelding sprekende characters. Ja. GoW is een klaar hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben over aan het gaan van RS naar GOW
Die screenshots zijn niet representatief, je moet de filmpjes kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef X-fi het volgende:
Ik zie nu net voor het eerst de PES6 screenshots, nou....
Die PS3 maakt het met moeilijk om de keuze te maken... Aangezien op de PS3 F1 2007 op gaat komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die screenshots zijn niet representatief, je moet de filmpjes kijken.
deze bijvoorbeeld.
Waarom twijfel je nog over een aanschaf eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |