![]()
![]()
Mijn dilemma, ik kan 1 van deze 2 games uitkiezen. Kameo of Perfect Dark.
Nu heb ik zelf wat dingen opgezocht op internet om mijn keuze te kunnen maken, alleen ben ik daar nog niet zeker van en zou ik daarom graag van de gamers die deze game in hun bezit hebben horen wat de voor/nadelen zijn aan deze games.
Overeenkomsten- Grafisch zien de spellen er allebei echt super uit.
- Ze krijgen op IGN en wat andere sites zo ongeveer hetzelfde cijfer qua totaalplaatje
- De gameplay schijnt allebei vrij kort te zijn (rond de 12 uur)
Verder heb ik op Kameo niet zo veel kritiek aan te merken eigenlijk, de sfeer in het spel + de muziek spreekt me heel erg aan, het morphen ziet er leuk uit.
Over Perfect Dark daarentegen heb ik gelezen dat:
- de AI niet heel intelligent is, ze gewoon op je af komen stormen en dat je ze vervolgens kan opwachten en neer kan knallen.
- De levels onoverzichtelijk zijn (daardoor zijn er "pijlen?" aangebracht in de levels)
- Dat als je doodgaat het hele level opnieuw moet spelen, vijanden zitten op dezelfde plaats dus dat lijkt me voorspelbaar worden.
Wat weer positief is, is dat je tegen bots kan spelen als je niet beschikt over xbox live, en dat de online mode wel uitgebreid is.
Conclusie is dat Kameo me denk ik toch wat meer heeft overtuigd, maar voor ik de beslissing neem zou ik graag
gebruikers ervaringen horen over deze game. En dus ook de
negatieve ervaring!
Zo niet.. dan toch!