quote:Four ‘Wakker Worden’ trailers are now posted on the Xbox Live Marketplace for members in Belgium and The Netherlands.
Die Mission 360 klonk wel als een goede deal. Check het ruil/verkoop 360 topic voor die andere games, er is vast wel iemand die ze over heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef Retarded het volgende:
Zojuist mijn Xbox 360 besteld via de Mission 360 aanbieding!
voor 410 euro hebk een compleet pakket met 2 games, en ik heb DOA4 en GRAW hier al liggen! Ik hoef me iig niet te vervelen als hij binnenkomt
Zoek alleen Tomb Raider en Dead Rising nog...
don't carequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef wc-eend het volgende:
Superman scheen toch echt een bout game te zijn? Je was vanaf het begin al half onsterfelijk en je hebt al je krachten al.. dus viel weinig meer te doen..
Ja hey, je bent fucking Superman, tenzij iedere vijand met Kryptonite rondloopt kunnen ze je weinig maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef wc-eend het volgende:
Superman scheen toch echt een bout game te zijn? Je was vanaf het begin al half onsterfelijk en je hebt al je krachten al.. dus viel weinig meer te doen..
Dat ding is miniscuul klein. Als je die nergens kwijt kan (ja kan hem immers onder of naast je TV zetten) dan moet je toch eens herinrichtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
Die camera he, daar heb ik nog wel een vraagje over... Nu met HDTV enzo, waar moet je dat ding dan kwijt? Op de TV gaat natuurlijk nooit werken. Zit er iets van een clip bij om 'm mee te bevestigen?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]
That kacksacking mothafacka! Hij wel weer!![]()
Ontwikkelaar van Gears of War met die van Assassin's Creed (die babe).quote:
Ken ze geen van beide en don't give a fuckquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontwikkelaar van Gears of War met die van Assassin's Creed (die babe).
Hellfire wil weer eens benadrukken dat hij gamesjournalist is.
Dat heb ik bij de meeste posts van Hellfire.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ken ze geen van beide en don't give a fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |