abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42348119
Wat is volgens jullie een redelijke tijd om een nieuwe vriendin te hebben?

Het zit zo, 3 weken geleden maakte ik het uit met een meisje waar ik 5 maanden iets mee had. Ze was super lief... alles ging goed, super leuke tijd gehad maar toch zei mijn gevoel NEE!
Nu zijn we dus 3 weken verder maar heb ik al contact met een ander meisje. Ze is ontzettend mooi en lief voor me en heeft echt alles voor me over, net zoals het andere meisje dus eigenlijk...

Niemand weet er nog iets van... helemaal niemand... ik wil mijn ex niet kwetsen dus wat is volgens jullie rieeel?
pi_42348151
Er zijn mensen die dezelfde dag een nieuwe vriendin nemen, maar volgens mij ben jij nog niet over je oude liefde heen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:06:49 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42348153
Waarom zou je niet nu een andere vriendin kunnen nemen, gewoon doen
Je gaat toch niet maanden lopen wachten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_42348173
jawel dat wel want ik ben zelf diegene die het uit gemaakt heeft maar ik vond het niet meer klikken... nu zijn we een aantal weken verder en ben ik dus een super mooie meid tegen gekomen en daar voor gevallen. Ik wil alleen mijn ex vriendinnetje niet kwetsen want ik heb best een leuke tijd met haar gehad en wil haar nog recht in de ogen aan kunnen kijken.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:09:22 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42348191
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:08 schreef ditbenikdus het volgende:
jawel dat wel want ik ben zelf diegene die het uit gemaakt heeft maar ik vond het niet meer klikken... nu zijn we een aantal weken verder en ben ik dus een super mooie meid tegen gekomen en daar voor gevallen. Ik wil alleen mijn ex vriendinnetje niet kwetsen want ik heb best een leuke tijd met haar gehad en wil haar nog recht in de ogen aan kunnen kijken.
Waarom kwetsen en daarbij ze hoeft niets te weten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_42348202
Ik zou me er niet druk over maken, volgens mij heb je haar al gekwetst door het uit te maken.
pi_42348210
nee maar mocht ik haar tegenkomen.... zij zit er wel mee namelijk dat het uit is gegaan,
en toch wil ik eerlijk tegen haar zijn na verloop van tijd....
pi_42348219
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef ditbenikdus het volgende:
Nu zijn we dus 3 weken verder maar heb ik al contact met een ander meisje. Ze is ontzettend mooi en lief voor me en heeft echt alles voor me over
Brr, dat is eng na een paar weken.
Waarom denk je dat eigenlijk?
pi_42348227
Er bestaat geen maximum- of minimumtijdsbestek dat er moet zijn tussen relaties. Daarnaast moet je in een volgende relatie niet rekening houden met je ex, dan sta je namelijk je eigen geluk in de weg.
pi_42348303
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Brr, dat is eng na een paar weken.
Waarom denk je dat eigenlijk?
misschien een beetje TE nadrukkelijk... ze doet veel voor me en ze wil er voor me zijn wanneer nodig (ongeveer)
pi_42348309
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:11 schreef Friek_ het volgende:
Er bestaat geen maximum- of minimumtijdsbestek dat er moet zijn tussen relaties. Daarnaast moet je in een volgende relatie niet rekening houden met je ex, dan sta je namelijk je eigen geluk in de weg.
true! tip! dank u dank u
pi_42348338
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:17 schreef ditbenikdus het volgende:

[..]

misschien een beetje TE nadrukkelijk... ze doet veel voor me en ze wil er voor me zijn wanneer nodig (ongeveer)
Wat doet ze voor je dan? En wat doe jij voor haar?
pi_42348341
Gewoon doen. Over 5 maanden (wellicht zelfs eerder) is het toch weer uit met deze.
pi_42348387
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:19 schreef Syll het volgende:
Gewoon doen. Over 5 maanden (wellicht zelfs eerder) is het toch weer uit met deze.
de positiviteit druipt er vanaf
pi_42348823
Ik had na een week een nieuwe vriendin, kon ze niet echt waarderen.. Is inmiddels ook weer uit btw
pi_42348874
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef ditbenikdus het volgende:
nee maar mocht ik haar tegenkomen.... zij zit er wel mee namelijk dat het uit is gegaan,
nou, áls ze je tegenkomt, weet ze het meteen, maar tot die tijd no worries, toch?

en tegen die tijd ook niet, ze zal het niet leuk vinden, maar ja, niet jouw probleem meer, het is nu niet alsof je het haar dan opzettelijk onder de neus wrijft.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42350119
Je bent jong,
leef je uit.
who gives a fuck? wij duidelijk niet.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Geloof me als zij een leuke jongen tegen komt vraagt ze zich echt niet af wat jij er van denkt.

Maar ben wel benieuwd hoe lang deze 'relatie' stand houd ..voor het nieuwe er vanaf is en je weer een leukere meid ziet
Salsa Espaņola
pi_42353692
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef longinus het volgende:
Er zijn mensen die dezelfde dag een nieuwe vriendin nemen, maar volgens mij ben jij nog niet over je oude liefde heen.
Wat een onzin

Na hoeveel uren ben je dan precies over jouw oude liefde heen?
pi_42354074
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat een onzin

Na hoeveel uren ben je dan precies over jouw oude liefde heen?
Ik ben nog steeds niet over mijn oude liefde heen, maar dat komt omdat ik al een tijdje geen nieuwe liefde meer heb gehad. Maar als ik een nieuwe liefde heb dan ga ik echt niet terugdenken aan een oude liefde.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:04:04 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42354133
quote:
Kennelijk vindt ze jou nog erg leuk en is ze nog niet over je heen. Niks werkt wat dat betreft beter dan een koude douche.

Er is niks vreemds aan dat je nu toevallig een leuke meid tegenkomt. Life happens. Gewoon doen dus, en daar zal ze maar mee om moeten kunnen gaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42354252
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef longinus het volgende:

[..]
Maar als ik een nieuwe liefde heb dan ga ik echt niet terugdenken aan een oude liefde.
Bij mij heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik aan een nieuwe relatie begon, na een relatie van 5 jaar. En nog vaak denk ik aan mijn vorige relatie, maar dat komt puur omdat in de nieuwe relatie veel dingen terugkomen die in de vorige relaties ook zaten. Knappe vent als je bij een nieuwe relatie vorige relaties totaal kan negeren.
pi_42354389
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Bij mij heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik aan een nieuwe relatie begon, na een relatie van 5 jaar. En nog vaak denk ik aan mijn vorige relatie, maar dat komt puur omdat in de nieuwe relatie veel dingen terugkomen die in de vorige relaties ook zaten. Knappe vent als je bij een nieuwe relatie vorige relaties totaal kan negeren.
Helemaal is een groot woord, maar de relatie is enkele jaren geleden uitgegaan dus de herrinneringen worden zwakker.
Tussendoor wel een scharrel gehad maar dat was al vanaf het begin niet serieus en er was ook geen sprake van verliefdheid.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:39:48 #24
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42363719
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:08 schreef ditbenikdus het volgende:
Het is uit dus je doet niets fout door met een ander wat te beginnen. Dus dat recht in de ogen aankijken slaat nergens op vind ik. Aan de andere kant als je nog zoveel rekening houdt met je ex, dan ben je er nog niet los van en doe je wel wat fout naar die nieuwe meid van je vind ik. Als je niets met haar wilt beginnen om je ex niet te kwetsen klopt er iets niet... die gedachten zou als je aan iets nieuws begint namelijk ondergeschikt moeten zijn aan het nieuwe 'liefdesgevoel' wat je voor dat nieuwe meisje voelt.

Dit wil niet zeggen dat wat je nog voelt t.o.v. van je ex er niet mag zijn, het is heel logisch dat je dat gevoel hebt. Ik zou het alleen wat meer tijd geven...

Enigszins ervaring met soortgelijke situatie
KISSSSSSSSSSS
pi_42374622
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef ditbenikdus het volgende:
Wat is volgens jullie een redelijke tijd om een nieuwe vriendin te hebben?
Sinds wanneer zit daar een tijd aanvast?? Je moet doen waar JIJ je lekker bij voelt......!
quote:
Niemand weet er nog iets van... helemaal niemand... ik wil mijn ex niet kwetsen dus wat is volgens jullie rieeel?
Fout Fout Fout Fout!!
Tis je ex!!!!!!!!!......je hebt der waarschijnlijk al genoeg gekwetst door haar te dumpen!!
.......ach, je kan natuurlijk ook 10 jaar vrijgezel blijven omdat je je ex niet wil kwetsen.......(tis maar een idee!)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:26:39 #26
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_42430593
Bespaar een ander verdriet.
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
pi_42504196
Ik kan je een nog sterker verhaal vertellen:
Ook ik had een vriendin waar ik 4 maanden mee was.
Lief, leuk koppie, het was gewoon fijn om mee samen te zijn.
We hebben elkaar ontmoet op vakantie in Spanje en woonden 10 minuten van elkaar. Hoe verzin je het, maar waar.
Op de een of andere manier ontbrak de "KLIK" bij mij. Er was niet genoeg om mee verder te gaan.
Ik had het met haar uit gemaakt. En guess what:
Dezelfde avond had ik al iemand anders..... en om het verhaal nog sterker te maken..... in november zijn we 13 jaar samen.

Er zit geen tijd vast aan het vinden van een nieuwe vriendin. Als je het jezelf niet gunt om snel iemand anders te vinden mis je misschien wel "de ware". In hoeverre deze bestaat....
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:48:32 #28
13250 Lod
Sapere aude!
pi_42504643
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef longinus het volgende:
Er zijn ook mensen die er voor al een nieuwe vriendin nemen
GNU Terry Pratchett
pi_42505315
Go for it! Er heeft niemand zaken mee wanneer je een nieuwe vriendin hebt. Je ex zal zich daar wel over zetten.
Mijn vriend had ook pas een relatie gehad toen we iets begonnen en dat gaat prima.
Dus, go get her tiger
Never underestimate the predictability of stupidity
  maandag 9 oktober 2006 @ 11:29:27 #30
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_42505615
quote:
Is er iets gebeurt wat je hier niet verteld hebt? Ben je vreemd gegaan tijdens die vorige relatie?

Zo nee, ex-en op straat of waar dan ook tegenkomen is altijd wat ongemakkelijk, maar life goes on..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:00:51 #31
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42506542
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Is er iets gebeurt wat je hier niet verteld hebt? Ben je vreemd gegaan tijdens die vorige relatie?

Zo nee, ex-en op straat of waar dan ook tegenkomen is altijd wat ongemakkelijk, maar life goes on..
bij mij was het nog geen week uit of ze had al een ander. De vraag is of ze hem niet al eerder had, maar je kan gewoon verder met je leven. Het is uit, dus je bent vrij en je mag alles weer doen.... En daar horen ook nieuwe meisjes bij
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:22:39 #32
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_42514186
wees blij datje dat meisje niet tijdens jullie relatie heb ontmoet.
Ik denk dat na 3 weken wel kan. Maar ik zal het niet uitgebreid vertellen tegen je ex
The girl that lost her mind
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:37:37 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42514709
Een redelijke tijd is op het moment dat je over je oude vriendin heen bent. De een doet er wat langer over dan de ander...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')