Waarom kwetsen en daarbij ze hoeft niets te wetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:08 schreef ditbenikdus het volgende:
jawel dat wel want ik ben zelf diegene die het uit gemaakt heeft maar ik vond het niet meer klikken... nu zijn we een aantal weken verder en ben ik dus een super mooie meid tegen gekomen en daar voor gevallen. Ik wil alleen mijn ex vriendinnetje niet kwetsen want ik heb best een leuke tijd met haar gehad en wil haar nog recht in de ogen aan kunnen kijken.
Brr, dat is eng na een paar weken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef ditbenikdus het volgende:
Nu zijn we dus 3 weken verder maar heb ik al contact met een ander meisje. Ze is ontzettend mooi en lief voor me en heeft echt alles voor me over
misschien een beetje TE nadrukkelijk... ze doet veel voor me en ze wil er voor me zijn wanneer nodig (ongeveer)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Brr, dat is eng na een paar weken.
Waarom denk je dat eigenlijk?
true! tip! dank u dank uquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:11 schreef Friek_ het volgende:
Er bestaat geen maximum- of minimumtijdsbestek dat er moet zijn tussen relaties. Daarnaast moet je in een volgende relatie niet rekening houden met je ex, dan sta je namelijk je eigen geluk in de weg.
Wat doet ze voor je dan? En wat doe jij voor haar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:17 schreef ditbenikdus het volgende:
[..]
misschien een beetje TE nadrukkelijk... ze doet veel voor me en ze wil er voor me zijn wanneer nodig (ongeveer)
de positiviteit druipt er vanafquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:19 schreef Syll het volgende:
Gewoon doen. Over 5 maanden (wellicht zelfs eerder) is het toch weer uit met deze.
nou, áls ze je tegenkomt, weet ze het meteen, maar tot die tijd no worries, toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef ditbenikdus het volgende:
nee maar mocht ik haar tegenkomen.... zij zit er wel mee namelijk dat het uit is gegaan,
en toch wil ik eerlijk tegen haar zijn na verloop van tijd....
Wat een onzinquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef longinus het volgende:
Er zijn mensen die dezelfde dag een nieuwe vriendin nemen, maar volgens mij ben jij nog niet over je oude liefde heen.
Ik ben nog steeds niet over mijn oude liefde heen, maar dat komt omdat ik al een tijdje geen nieuwe liefde meer heb gehad. Maar als ik een nieuwe liefde heb dan ga ik echt niet terugdenken aan een oude liefde.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een onzin
Na hoeveel uren ben je dan precies over jouw oude liefde heen?
Kennelijk vindt ze jou nog erg leuk en is ze nog niet over je heen. Niks werkt wat dat betreft beter dan een koude douche.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef ditbenikdus het volgende:
nee maar mocht ik haar tegenkomen.... zij zit er wel mee namelijk dat het uit is gegaan,
Bij mij heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik aan een nieuwe relatie begon, na een relatie van 5 jaar. En nog vaak denk ik aan mijn vorige relatie, maar dat komt puur omdat in de nieuwe relatie veel dingen terugkomen die in de vorige relaties ook zaten. Knappe vent als je bij een nieuwe relatie vorige relaties totaal kan negeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Maar als ik een nieuwe liefde heb dan ga ik echt niet terugdenken aan een oude liefde.
Helemaal is een groot woord, maar de relatie is enkele jaren geleden uitgegaan dus de herrinneringen worden zwakker.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Bij mij heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik aan een nieuwe relatie begon, na een relatie van 5 jaar. En nog vaak denk ik aan mijn vorige relatie, maar dat komt puur omdat in de nieuwe relatie veel dingen terugkomen die in de vorige relaties ook zaten. Knappe vent als je bij een nieuwe relatie vorige relaties totaal kan negeren.
Het is uit dus je doet niets fout door met een ander wat te beginnen. Dus dat recht in de ogen aankijken slaat nergens op vind ik. Aan de andere kant als je nog zoveel rekening houdt met je ex, dan ben je er nog niet los van en doe je wel wat fout naar die nieuwe meid van je vind ik. Als je niets met haar wilt beginnen om je ex niet te kwetsen klopt er iets niet... die gedachten zou als je aan iets nieuws begint namelijk ondergeschikt moeten zijn aan het nieuwe 'liefdesgevoel' wat je voor dat nieuwe meisje voelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:08 schreef ditbenikdus het volgende:
jawel dat wel want ik ben zelf diegene die het uit gemaakt heeft maar ik vond het niet meer klikken... nu zijn we een aantal weken verder en ben ik dus een super mooie meid tegen gekomen en daar voor gevallen. Ik wil alleen mijn ex vriendinnetje niet kwetsen want ik heb best een leuke tijd met haar gehad en wil haar nog recht in de ogen aan kunnen kijken.
Sinds wanneer zit daar een tijd aanvast?? Je moet doen waar JIJ je lekker bij voelt......!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef ditbenikdus het volgende:
Wat is volgens jullie een redelijke tijd om een nieuwe vriendin te hebben?
quote:Niemand weet er nog iets van... helemaal niemand... ik wil mijn ex niet kwetsen dus wat is volgens jullie rieeel?
Er zijn ook mensen die er voor al een nieuwe vriendin nemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef longinus het volgende:
Er zijn mensen die dezelfde dag een nieuwe vriendin nemen, maar volgens mij ben jij nog niet over je oude liefde heen.
Is er iets gebeurt wat je hier niet verteld hebt? Ben je vreemd gegaan tijdens die vorige relatie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:10 schreef ditbenikdus het volgende:
bij mij was het nog geen week uit of ze had al een ander. De vraag is of ze hem niet al eerder had, maar je kan gewoon verder met je leven. Het is uit, dus je bent vrij en je mag alles weer doen.... En daar horen ook nieuwe meisjes bijquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt wat je hier niet verteld hebt? Ben je vreemd gegaan tijdens die vorige relatie?
Zo nee, ex-en op straat of waar dan ook tegenkomen is altijd wat ongemakkelijk, maar life goes on..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |