Was het lekker meid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
Zo.. slaatje op.
Het was echt heerlijk.quote:
Het was dus een overweldigend succes, wat zeker voor herhaling vatbaar is. Zo eentje waar je echt van uit je dak gaat en staat te springen in de supermarkt als je weer een nieuwe in je mandje legt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was echt heerlijk.
Beste wat ik ooit gehad heb.
Ik moet er nog van bij komen.
Nee, echt, het was echt goed!
Tof, m'n msn crasht elke keer namelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:Sorry c, ik zal je niet meer toevoegen.
Dan moet je de optie uitschakelen dat je msn je chatlogs opslaat, daardoor loopt die vastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Tof, m'n msn crasht elke keer namelijk.
Pfff wat een n00bs bij Microsoft danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je de optie uitschakelen dat je msn je chatlogs opslaat, daardoor loopt die vast
Het mijne is te weerstaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:29 schreef rompompom het volgende:
M'n bed roept. Het is onweerstaanbaar.
Neu hoor Dribmén.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier ook iedereen dood ?
Yup... geloof ik... ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog nieuwe bliepmuziek ?
M'n Sig wat doe je?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stuur eens wat linkjes
van ouwe ofzo desnoods
newbie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik probeer het morgen wel m'n player werkt niet mee![]()
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikkert op man als ik er op klik wil ik bliepjes horen, en dat gebeurd niet
dus het is kut
Welterusten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:49 schreef cerreur het volgende:
[..]
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.
Beetje vent maakt fatsoenlijke muziekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:49 schreef cerreur het volgende:
[..]
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.
De baas komt je thuis vertellen dat je weggereorganiseerd bent?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
Een Mercedes voor de deur, I love my job!
Hier spettert hijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:36 schreef ehqo het volgende:
De nieuwe dag fonkelt.
Welneen, vandaag is die kar van mij. Nu even naar Amsterdam en Aalsmeer. Späterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:37 schreef mcDavid het volgende:
De baas komt je thuis vertellen dat je weggereorganiseerd bent?
Dat meen je niet, hoop ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:54 schreef mcDavid het volgende:
hihi, Toffe OP!
-edit-
Het is de wraak voor dat míjn avatar het laatst ineens niet meer deed.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, Litso's site is offline, en daar staat het gros op gehost.
Gods straf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, Litso's site is offline, en daar staat het gros op gehost.
Er bestaat geen godquote:
Wel! In de Efteling! Bij Loeki!quote:
De engerd!quote:
Ik heb ze zelf gezien!quote:
Eigenlijk wel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gezien!
Je gaat me niet vertellen dat het poppen waren o.d.?
Verdommequote:
Neuquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
Wil er nog iemand makkelijk rijk worden trouwens?
worden? Ik ben het al!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
Wil er nog iemand makkelijk rijk worden trouwens?
Ik moet doorgeven dat die ook geen interesse heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Shit. Dan moet ik het Pluto_Nium maar vragen.
Oh. naja, jammer dan voor jullie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven dat die ook geen interesse heeft
Ja zo ben ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh. naja, jammer dan voor jullie.Wel nobel dat je anderen een kans biedt!
Daar kan ik 2 kratten bier en 2 zakken chips van halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef mcDavid het volgende:
Dus, wie volgt? Je hoeft er niets voor te doen! Gewoon, slapend rijk worden!
Alleen maar ff een aandeeltje van 15 euro kopen van mijn studentbedrijf. [afbeelding]
Als je de winst terugkrijgt kun je er met gemak 6 kratten bier en 20 zakken chips van kopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar kan ik 2 kratten bier en 2 zakken chips van halen
moeilijk, moelijk ...
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je de winst terugkrijgt kun je er met gemak 6 kratten bier en 20 zakken chips van kopen.
Misschien.
Nee hoor je LIJKT alleen een beetje dom verder is alles okayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee hoor je LIJKT alleen een beetje dom verder is alles okay![]()
![]()
Ja joh. Aandelen kopen van een bedrijf en de winst opstrijken is een piramidespel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?
Ik las alleen je laatste post.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja joh. Aandelen kopen van een bedrijf en de winst opstrijken is een piramidespel.
Goed gemikt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kríjg ik het voor elkaar?
[afbeelding]
wat het is?
een theekopje dat uit elkaar gespat is nadat er een wijnfles op geland is.![]()
Pas op met nieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kríjg ik het voor elkaar?
[afbeelding]
wat het is?
een theekopje dat uit elkaar gespat is nadat er een wijnfles op geland is.![]()
Niet met mijn moederquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef cerreur het volgende:
McD sjanst met alles wat tieten heeft.
Ik heb hem goed uitgeklopt hoor!quote:
Hai!quote:
Jup, maar dan een andere kleur. En het nieuwere model, met sjiekere koplampen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef mcDavid het volgende:
ik gok dat het er zoeen is!
[afbeelding]
Het is echt een vito?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Jup, maar dan een andere kleur. En het nieuwere model, met sjiekere koplampen.
Vandaag toevallig wel. Meestal rij ik met een Sprinter, waar Kachel-Kees maar liefst vijf pallets aaneen in kan schuiven. Mits goed gesorteerd, natuurlijk.quote:
En maar pimpen met zijn mercedesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag toevallig wel. Meestal rij ik met een Sprinter, waar Kachel-Kees maar liefst vijf pallets aaneen in kan schuiven. Mits goed gesorteerd, natuurlijk.
Met een beetje fantasie stel je heel wat voor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:18 schreef mcDavid het volgende:
En maar pimpen met zijn mercedes![]()
Man die sjappies uit de werkplaats bij me pa rijden ook allemaal in mercedesen dan!
Ik heb 'm net pas af men..quote:
oeh dat trapt wel lekker door zo'n vitoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag toevallig wel. Meestal rij ik met een Sprinter, waar Kachel-Kees maar liefst vijf pallets aaneen in kan schuiven. Mits goed gesorteerd, natuurlijk.
Waren het niet ook die kantelbusjes?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh dat trapt wel lekker door zo'n vito
zelfs vol
niet dat ik weet, volgens mij bedoel je de eerste lichting van de mercedes A klassequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waren het niet ook die kantelbusjes?
Weut ik veul, ik hoorde ooit iets over mercedessen die omvielen enzo...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet dat ik weet, volgens mij bedoel je de eerste lichting van de mercedes A klasse
Dat zijn die A-tjes inderdaad. Vito's blijven keurig rijden. Tot nu toe wel, tenminstequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:34 schreef killswitch het volgende:
niet dat ik weet, volgens mij bedoel je de eerste lichting van de mercedes A klasse
Je concentratievermogen teruggevonden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:41 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zowaar wat werk verricht vandaag!!
UIt pure noodzaak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
Je concentratievermogen teruggevonden?
je hebt niet gebeft?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:41 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zowaar wat werk verricht vandaag!!
Dan is het goed.quote:
tja 1 dag in het jaar is tenminste iets hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
Is het vandaag behalve dierendag ook nationale vrouwen-doen-een-hoop-werk dag ofzo?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
Is het vandaag behalve dierendag ook nationale vrouwen-doen-een-hoop-werk-en-of-school dag ofzo?
Ze zit onder je bureau?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef mcDavid het volgende:
Dus, wat heb jij allemaal gepresteerd vandaag, Astrid?
-edit-
oh ze is offline... Zal wel druk aant werk zijn
Ach. Shit. Dierendag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
Is het vandaag behalve dierendag ook nationale vrouwen-doen-een-hoop-werk dag ofzo?
Och, met een beetje geluk kunnen ze niet klokkijken!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach. Shit. Dierendag.
Totaal vergeten.
Ik ga vanavond uit eten, terwijl mijn katten alleen thuis zijn en pas eten krijgen als ik weer thuis kom.
![]()
Oh dus je hebt maar weer een computerlokaaltje op gezocht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:04 schreef Janetje het volgende:
Alles ingeleverd en wel.. Door een half donkere school gelopen.. (eng man)..
Zit de fietsenkelder op slot..
Je stelt ze wel op de proef he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:58 schreef Mokster het volgende:
Ach. Shit. Dierendag.
Totaal vergeten.
Ik ga vanavond uit eten, terwijl mijn katten alleen thuis zijn en pas eten krijgen als ik weer thuis kom.
![]()
Uhuh...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef JDude het volgende:
Je stelt ze wel op de proef he?
Ja, ach, ik heb eik geen zin naar huis te gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dus je hebt maar weer een computerlokaaltje op gezocht?
Wel goed stil blijven zitten anders gaat het alarm af!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, ach, ik heb eik geen zin naar huis te gaan.
En ik en ik en ik?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhuh...
Maar morgenavond blijf ik bij ze en krijgen ze extra veel aandacht.
Naja.. de ramen staan nog open en ik zag in 1 lerarenlokaal nog licht... dus zo'n vaart zal het niet lopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel goed stil blijven zitten anders gaat het alarm af!
Dat is lief van je. Niet té veel, hm?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef Mokster het volgende:
Uhuh...
Maar morgenavond blijf ik bij ze en krijgen ze extra veel aandacht.
Je moet gaan rennen als je computer zonder waarschuwing wordt uitgezet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. de ramen staan nog open en ik zag in 1 lerarenlokaal nog licht... dus zo'n vaart zal het niet lopen![]()
Oh ik ben niet zo breed hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wordt praktisch gezien wat lastig...
Verwennen is okay.quote:
Zeer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef JDude het volgende:
Verwennen is okay.
Smakelijck!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Zeer.
Ik ga mij dan ook laten verwennen.
Nu!
Tot zo!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeer.
Ik ga mij dan ook laten verwennen.
Nu!
Ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mcDavid het volgende:
Bijvoorbeeld. Al kom ik daar de laatste tijd amper aan toequote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al kom ik daar de laatste tijd amper aan toe.
Ik werd er al uitgeschopt door de beveiliging..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet gaan rennen als je computer zonder waarschuwing wordt uitgezet.
Fijn naar huis gelopen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik werd er al uitgeschopt door de beveiliging..
letterlijk, ofquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik werd er al uitgeschopt door de beveiliging..
Neh.. zo van 'eigenlijk moeten jullie al lang weg zijn... doei."quote:
Dat zou drie uur duren ofzoquote:
tot hoelaat is de school bij jullie open dan? bij ons zijn er een paar computer lokalen die tot 9 uur open zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh.. zo van 'eigenlijk moeten jullie al lang weg zijn... doei."
ze zijn eindelijk aan het moderniseren daar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zou drie uur duren ofzo![]()
Gelukkig hebben ze ook bussen in Maastricht.
6 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
tot hoelaat is de school bij jullie open dan? bij ons zijn er een paar computer lokalen die tot 9 uur open zijn
eerder een chromosoompje te veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef JDude het volgende:
Waarom zien allebei die gasten die de Pedopartij vertegenwoordigen er uit alsof ze een stuk of drie genen missen?
Hoi.quote:
En de dertien met extra bami.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Dare mo shiranai.
http://www.imdb.com/title/tt0408664/ ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Dare mo shiranai.
Heuj, ken je klassiekers.quote:
Al sla je me dood.quote:
Juist!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0408664/ ?
en nu komt de rest op de begravenis en staat stichting wakker dier voor je deur te protesteren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:06 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net een paar fruitvliegjes vermoord..
Het is dierendag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
en nu komt de rest op de begravenis en staat stichting wakker dier voor je deur te protesteren?
JA! ZO GOED ISSIE JA!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
lang leve google
[..]
een klasieker uit 2004?
Net alsof de dieren zich daar zelf aan houdenquote:
Scarlett Johansson schijntquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
Lost in Translation. Komt vanavond op tv.
Zoooo mooi.
Waar, wáár?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Lost in Translation. Komt vanavond op tv.
Zoooo mooi.
Komt op de Belg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Scarlett Johansson schijntte zijn, en Bill Murray is een toffe gast. Ik ga kijken.
Doe maar vlot.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:11 schreef JDude het volgende:
Oh. Die [ene] film. Daarvan kende ik de titel enkel nog in het Engels. En ik moet 'm nog kijken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Scarlett Johansson schijnt ISte zijn, en Bill Murray is een toffe gast. Ik ga kijken.
Ik ga het zo checkenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[[url=http://img151.imagevenue.com/loc366/th_86549_Image0006_366lo.jpg]afbeelding][/url]
habba habbaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[[url=http://img151.imagevenue.com/loc366/th_86549_Image0006_366lo.jpg]afbeelding][/url]
Is ze altijd zo bleek?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
Bleek is mooi.quote:
Enge ouwe mod..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Fipo.
Niet zo repectloos tegen je pa!quote:
Bad news always comes in pairs of two....quote:
3.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bad news always comes in pairs of two....
Jij speelt met je zakgeld jongedamequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bad news always comes in pairs of two....
Omdat dat leuk is voor het programmaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef Slarioux het volgende:
Verdammt, Prison Break wordt steeds onrealistischer.
Ik bedoel, als die gast zoveel plannen, backupplannen en backupbackupplannen kan verzinnen, waarom zou je dan je lijf nog vol tatoeren?
Idd, "ja maar het staat in het script".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is voor het programma
Ik vind het ook wel grappig. Maar alleen als je gelijk een aflevering of 6 achter elkaar kunt kijken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Idd, "ja maar het staat in het script".
Desondanks kijk ik nog steeds dus het werkt wel op de een of andere manier.
Oeh, krijg ik zakgeld?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij speelt met je zakgeld jongedame.
Prison Break ben ik mee gestopt, op een of andere manier boeit het me niet meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:02 schreef Slarioux het volgende:
Verdammt, Prison Break wordt steeds onrealistischer.
Ik bedoel, als die gast zoveel plannen, backupplannen en backupbackupplannen kan verzinnen, waarom zou je dan je lijf nog vol tatoeren?
Nah, als je dat doet zie je gelijk hoe traag zo'n serie feitelijk verloopt. Je kijkt alles, maar je had net zo goed twee afleveringen over kunnen slaan. Helemaal als het seizoen goed op gang is... Ik heb seizoen praktisch achterelkaar gekeken en dan zie je precies de opzet van de serie... vier of vijf subplots rondom de karakters en elke week een spoiler in één van die verhalen + die van de hoofdpersoon.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig. Maar alleen als je gelijk een aflevering of 6 achter elkaar kunt kijken...
Lost, seizoen drie inmiddels? pff, dat ga ik niet eens meer volgen. Hoe spannend kan je een eiland houden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Prison Break ben ik mee gestopt, op een of andere manier boeit het me niet meer.
Vanavond het begin van Lost seizoen 3 in Amerika, dus morgenochtend kijken
Och, ik ga altijd veel te veel op in het verhaal om daar nog op te letten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nah, als je dat doet zie je gelijk hoe traag zo'n serie feitelijk verloopt. Je kijkt alles, maar je had net zo goed twee afleveringen over kunnen slaan. Helemaal als het seizoen goed op gang is... Ik heb seizoen praktisch achterelkaar gekeken en dan zie je precies de opzet van de serie... vier of vijf subplots rondom de karakters en elke week een spoiler in één van die verhalen + die van de hoofdpersoon.
Dat bedoel ik. Aan het eind van seizoen waren ze zo verschrikkelijk aan het rekken met die executie dat ik ging zappen tot het definitief niet doorgingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik ga altijd veel te veel op in het verhaal om daar nog op te letten!
Ik zit dan gewoon een hele aflevering te wippen op het puntje van mijn stoelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Aan het eind van seizoen waren ze zo verschrikkelijk aan het rekken met die executie dat ik ging zappen tot het definitief niet doorging.
Oh ik ook hoor, maar na zes afleveringen cliffhangers, spoilers, verrassingen, schokkende onthullingen en meer van die crap, leun je vanzelf naar achteren bij de volgende "oh noes wat nu?!?!" *fade to black*.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zit dan gewoon een hele aflevering te wippen op het puntje van mijn stoel
Ja daarom wil ik ook alleen kijken als ik gelijk 6 afleveringen achter elkaar kan zien... die cliffhangers en open eindes vind ik zo kutquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar na zes afleveringen cliffhangers, spoilers, verrassingen, schokkende onthullingen en meer van die crap, leun je vanzelf naar achteren bij de volgende "oh noes wat nu?!?!" *fade to black*.
Mwah, zo spannend dat de makers vonden dat ze het niet konden maken om de kijkers tot begin volgend jaar te laten wachten. Ze hebben 6 afleveringen daar voren gehaald.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lost, seizoen drie inmiddels? pff, dat ga ik niet eens meer volgen. Hoe spannend kan je een eiland houden?
Maar niet op dat onbewoonde eiland...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef cerreur het volgende:
God zei bier en er was bier.... in blik.
Daar waar je met je billen bloot melk uit een kokosnoot drinkt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar niet op dat onbewoonde eiland...![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mwah, zo spannend dat de makers vonden dat ze het niet konden maken om de kijkers tot begin volgend jaar te laten wachten. Ze hebben 6 afleveringen daar voren gehaald.
We weten waarom het vliegtuig is neergestort, the others hebben kate, jake en sawyer gevangen. We gaan nu zien wat er met ze gaat gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat is de verhaallijn dan tot nu toe?
Je had gelijk, ks.quote:
Zie je.. dat had best in een half uurtje even gekund.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
We weten waarom het vliegtuig is neergestort, the others hebben kate, jake en sawyer gevangen. We gaan nu zien wat er met ze gaat gebeuren
Eigenlijk welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zie je.. dat had best in een half uurtje even gekund.
Ik zag het, ja.quote:
Ja maar dan blijft er helemáál niets meer over voor talpaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zie je.. dat had best in een half uurtje even gekund.
Win-win situatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
Ja maar dan blijft er helemáál niets meer over voor talpa
WeZ. Morgen zes uur weer uit de veren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef ehqo het volgende:
Slaap is aanstaande.
FIjn huwelijk gewenst!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:45 schreef ehqo het volgende:
Slaap is aanstaande.
Ja das dus onbekend hequote:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef cerreur het volgende:
Weet je wat ik zie als gedrohonken heb.... allemaal kanker.
Aha.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:53 schreef cerreur het volgende:
Tof, iedereen is kut en jijzelf niet.
Leedvermaak.
NIET!! Beeeeeeestjes..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:47 schreef cerreur het volgende:
Weet je wat ik zie als gedrohonken heb.... allemaal kanker.
Ik ook niet hoor, het was maar een liedje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aha.
Hmz... zoveel heb ik nog nét niet gedronken...
quote:Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? (nou nou?)
Allemaal beestjes (nou nou nou)
Zoveel beestjes, om me heen
Oh, ik weet wel dat ik nou mezelf nep (nou nou)
Maar ik zie beestjes, om me heen
Beestjes, beestjes
Op m'n dekens, in m'n kussen, kijk maar (beestjes)
In m'n oren, in m'n neus en in m'n haar (beestjes)
En ze lopen steeds door elkaar
Beestjes, beestjes
Hele legers lopen daar over de grond (beestjes)
Kijk, ze rukken op langs het plafond (beestjes)
En de kamer draait maar in het rond, oh oh
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? (nou nou?)
Allemaal beestjes (nou nou nou)
Beestjes, beestjes
Langs de drempel in een hele lange rij (beestjes)
Door de sleutelgaten komen zij erbij (beestjes)
En ze kijken allemaal naar mij
Beestjes, beestjes
Blauwe, gele, rooie, alles zit erbij (beestjes)
Likkebaardend komen zij steeds dichterbij (beestjes)
En ze loeren allemaal op mij, oh oh
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? (ja ja)
Allemaal beestjes (ja ja ja)
Ze komen zelfs, als ik om me heen mep (ja ja)
Duizend beestjes (ja ja ja)
Allemaal beestjes, om me heen
Húúúú!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
Mwah.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:01 schreef cerreur het volgende:
Mijn versie lijkt op voorhand beter.
Ik bied me aan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:18 schreef Mokster het volgende:
Tsja... dan zit er weinig anders op dan pr0n...
Vrouwen zitten erachter, wedden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij ook al! Het is een complot!
Vrouwen, volgens mij zijn het aliens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Vrouwen zitten erachter, wedden?
Venus hé. venus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrouwen, volgens mij zijn het aliens.
Wel in 3D dan hčquote:
ah, post nummer 1, en dan rond kwart over 5 nog ff "linkerbaan" posten en je hebt je portie fok voor vandaag weer gehadquote:
i knowquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:02 schreef Janetje het volgende:
Goddomme wat vroeg..
En ik sliep al om half 3quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
i know![]()
en jij lag er gister al zo vroeg in
Mogeh mammie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:11 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
mogguhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:11 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
meneerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
Mensjes.
En wát voor een punten. Vooral.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar ik werd in je fobo nogal ondoorzichtig op bepaalde punten gewezen
wil je hier een positief of eerlijk antwoord op?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ben je wat anders van me gewend dan?
Opbouwend kritisch kan ik ook nog wel aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
wil je hier een positief of eerlijk antwoord op?
ze zijn gemiddeld genomen tofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Opbouwend kritisch kan ik ook nog wel aan
Heersch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze zijn gemiddeld genomen tof
Haar gesprekken met e. zijn ook niet van de poes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar ik werd in je fobo nogal ondoorzichtig op bepaalde punten gewezen
meer over de poes zekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Haar gesprekken met e. zijn ook niet van de poes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |