Was het lekker meid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
Zo.. slaatje op.
Het was echt heerlijk.quote:
Het was dus een overweldigend succes, wat zeker voor herhaling vatbaar is. Zo eentje waar je echt van uit je dak gaat en staat te springen in de supermarkt als je weer een nieuwe in je mandje legt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was echt heerlijk.
Beste wat ik ooit gehad heb.
Ik moet er nog van bij komen.
Nee, echt, het was echt goed!
Tof, m'n msn crasht elke keer namelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:Sorry c, ik zal je niet meer toevoegen.
Dan moet je de optie uitschakelen dat je msn je chatlogs opslaat, daardoor loopt die vastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Tof, m'n msn crasht elke keer namelijk.
Pfff wat een n00bs bij Microsoft danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je de optie uitschakelen dat je msn je chatlogs opslaat, daardoor loopt die vast
Het mijne is te weerstaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:29 schreef rompompom het volgende:
M'n bed roept. Het is onweerstaanbaar.
Neu hoor Dribmén.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier ook iedereen dood ?
Yup... geloof ik... ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog nieuwe bliepmuziek ?
M'n Sig wat doe je?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stuur eens wat linkjes
van ouwe ofzo desnoods
newbie!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik probeer het morgen wel m'n player werkt niet mee![]()
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikkert op man als ik er op klik wil ik bliepjes horen, en dat gebeurd niet
dus het is kut
Welterusten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:49 schreef cerreur het volgende:
[..]
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.
Beetje vent maakt fatsoenlijke muziekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:49 schreef cerreur het volgende:
[..]
De echte man weet hoe hij de bliepjes krijgt.
De baas komt je thuis vertellen dat je weggereorganiseerd bent?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
Een Mercedes voor de deur, I love my job!
Hier spettert hijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:36 schreef ehqo het volgende:
De nieuwe dag fonkelt.
Welneen, vandaag is die kar van mij. Nu even naar Amsterdam en Aalsmeer. Späterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:37 schreef mcDavid het volgende:
De baas komt je thuis vertellen dat je weggereorganiseerd bent?
Dat meen je niet, hoop ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:54 schreef mcDavid het volgende:
hihi, Toffe OP!
-edit-
Het is de wraak voor dat míjn avatar het laatst ineens niet meer deed.
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, Litso's site is offline, en daar staat het gros op gehost.
Gods straf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, Litso's site is offline, en daar staat het gros op gehost.
Er bestaat geen godquote:
Wel! In de Efteling! Bij Loeki!quote:
De engerd!quote:
Ik heb ze zelf gezien!quote:
Eigenlijk wel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gezien!
Je gaat me niet vertellen dat het poppen waren o.d.?
Verdommequote:
Neuquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
Wil er nog iemand makkelijk rijk worden trouwens?
worden? Ik ben het al!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
Wil er nog iemand makkelijk rijk worden trouwens?
Ik moet doorgeven dat die ook geen interesse heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Shit. Dan moet ik het Pluto_Nium maar vragen.
Oh. naja, jammer dan voor jullie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven dat die ook geen interesse heeft
Ja zo ben ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh. naja, jammer dan voor jullie.Wel nobel dat je anderen een kans biedt!
Daar kan ik 2 kratten bier en 2 zakken chips van halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef mcDavid het volgende:
Dus, wie volgt? Je hoeft er niets voor te doen! Gewoon, slapend rijk worden!
Alleen maar ff een aandeeltje van 15 euro kopen van mijn studentbedrijf. [afbeelding]
Als je de winst terugkrijgt kun je er met gemak 6 kratten bier en 20 zakken chips van kopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar kan ik 2 kratten bier en 2 zakken chips van halen
moeilijk, moelijk ...
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je de winst terugkrijgt kun je er met gemak 6 kratten bier en 20 zakken chips van kopen.
Misschien.
Nee hoor je LIJKT alleen een beetje dom verder is alles okayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee hoor je LIJKT alleen een beetje dom verder is alles okay![]()
![]()
Ja joh. Aandelen kopen van een bedrijf en de winst opstrijken is een piramidespel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je gaat hier niet zitten spammen met één of ander piramide spel hč?
Ik las alleen je laatste post.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja joh. Aandelen kopen van een bedrijf en de winst opstrijken is een piramidespel.
Goed gemikt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kríjg ik het voor elkaar?
[afbeelding]
wat het is?
een theekopje dat uit elkaar gespat is nadat er een wijnfles op geland is.![]()
Pas op met nieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:23 schreef mcDavid het volgende:
Hoe kríjg ik het voor elkaar?
[afbeelding]
wat het is?
een theekopje dat uit elkaar gespat is nadat er een wijnfles op geland is.![]()
Niet met mijn moederquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef cerreur het volgende:
McD sjanst met alles wat tieten heeft.
Ik heb hem goed uitgeklopt hoor!quote:
Hai!quote:
Jup, maar dan een andere kleur. En het nieuwere model, met sjiekere koplampen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef mcDavid het volgende:
ik gok dat het er zoeen is!
[afbeelding]
Het is echt een vito?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Jup, maar dan een andere kleur. En het nieuwere model, met sjiekere koplampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |