Ik dacht al dat me riep!quote:
sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht al dat me riep!
Mag niet he![]()
Foei stoute murp!
Ik had het verzoek redelijk op tijd ingedientquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef PeZu het volgende:
jezers dat mocht even duren
Hinkstapsprong hinkstapsprong 7 surinamers met een ingeklapte longquote:
Heul geen commentaarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
Ik was even bezig.
suwiinamersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hinkstapsprong hinkstapsprong 7 surinamers met een ingeklapte long![]()
ooh sol komt vast nog wel een keerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:13 schreef oshiro het volgende:
Zou SOL ook nog komen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:13 schreef oshiro het volgende:
Zou SOL ook nog komen?
MSN? Was dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]jah ik weet het wel zeker en zo niet dan buzzer ik haar op msn
![]()
tis een 27 verdiepingen tellend hoog gebouw.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
Want ik had wel willen zwaaien, vanuit de bus, maar ik weet niet precies waar die toren staat
Je bent niet eens online pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
Ja wat dat betreft heb ik wel weinig fokkers in m'n MSN
multi sex nachtquote:
Dat nog niet af is. En ze woont er niet ìn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een 27 verdiepingen tellend hoog gebouw.....![]()
*online isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent niet eens online pfff![]()
moemoe pfffquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef oshiro het volgende:
eau leuk, weer een naamtopic op moemoe![]()
Gek he?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar crew op m'n msn..
Spam je adres hier en wacht een paar minuten zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar crew op m'n msn..
Je hebt net dat programma gezien ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef oshiro het volgende:
http://www.vissor.com/interactive/assets/slut.swf
Sodemieter op.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Spam je adres hier en wacht een paar minuten zou ik zeggen![]()
Er staat welgeteld één Fokker in die geen crew of excrew is. Dave.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Sodemieter op.
Ik ben door Remlof al vaak zat toegevoegd in zo'n msn groepsgesprek van 'm..
eindelijk een ware nb vervangingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef oshiro het volgende:
http://www.vissor.com/interactive/assets/slut.swf
Geen flauw idee. Ik zocht altijd snel op bij wie er nog geen vinkje bij "geblokkeerd" stond, die vinkte ik aan en ik verliet het gesprek.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n gesprek zal ook wel een leuk onderwerp hebben
![]()
sol, braun, nanking, en 4x een geblockte twyllightquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:23 schreef oshiro het volgende:
Ik heb mcDavid en Dribbel_ en -XX- () en nou dus ook S-F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |