Ach kut moeder valt best mee tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
ik sla toch maar over, ik heb al wel een videocamera om alles te filmen maar ik heb geen zin om een mod-moeder iets te verwensen, sorry ik weet het, ik ben een faler![]()
![]()
Ja... dan hebben ze het over de Joden, maar die Duitsers waren ook geen lekkertjes hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We beschermden ze juist tegen de boze wereld![]()
of een verkoudheid toewensen ook maar das zo 2004 en dus niet eens koel-retroquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach kut moeder valt best mee toch![]()
Ik wil gewoon dat je je grenzen doet verleggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij wil mij gewoon op ban hčBelhameltje
![]()
Nee als ik denk aan alle fietsenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja... dan hebben ze het over de Joden, maar die Duitsers waren ook geen lekkertjes hoor
Een paar bonsai kitten plaatjes zouden al genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of een verkoudheid toewensen ook maar das zo 2004 en dus niet eens koel-retro![]()
Zelfs de oudequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee als ik denk aan alle fietsen![]()
quote:
Viel dat toen onder misbruik?quote:
Ik ken er die een foliefetisj hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:01 schreef opgebaarde het volgende:
oma-fietsen, achja, ieder zijn eigen fetisj
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken er die een foliefetisj hebben
Geen ideequote:
Was in naam van de wetenschap hequote:
Zelfs oude fietsen werden gebruikt daarvoor?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was in naam van de wetenschap he![]()
Tell me more, tell me more neurietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik ook nietEn ik bezit geen eigen mening
Wat een dilemma
Tell me
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs oude fietsen werden gebruikt daarvoor?
Yepzquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Ik had het aangekondigt in een postquote:
Je hebt duidelijk geen tomtomquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had het aangekondigt in een post![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien dat er zometeen nog iemand binnen komt vallenEen remlof of een SOL die de weg terug weer heeft gevonden
I hope
ow vandaar!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had het aangekondigt in een post![]()
Lekker... nu heb ik spontaan hoofdpijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die mochten ze net als baby's en mongooltjes graag de kop open snijden om te kijken wat er gebeurd in de hersenen
![]()
![]()
Zal ik maar niet vertellen dat ze dat deden terwijl de mensen nog bij kennis waren en zonder verdovingquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekker... nu heb ik spontaan hoofdpijn![]()
Das achterhaaldquote:
Over serieus gesproken... ik ga nu slapenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik maar niet vertellen dat ze dat deden terwijl de mensen nog bij kennis waren en zonder verdovingMaar genoeg over dit feestelijke onderwerp
![]()
Ik ben alweer veel te serieus
![]()
is de PS-PS nog niet uit?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das achterhaald
Tomtom in de war brengen is nu je van het
Die gaat nu juist uitquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over serieus gesproken... ik ga nu slapen
Morgen weer vroeg dag.
Baggerse nog allemaal en trusten voor later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |